Skocz do zawartości

maxiu123

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Wawa

Osiągnięcia maxiu123

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Już sie rozwiązało, a wystarczyło tylko poczytać co jest napisane na przekaźnikach. Niestety moj niemiecki jest tak dobry jak moj chinski, wiec nie bylo latwo, ale moc była ze mną. Podaje co i jak ku wiedzy wszystkich. W 318 z 86 roku przekaźnik paliwa jest właśnie przed lewym kielichem w grupie 3 przekaźników schowanych pod plastikowym dekielkiem. Przekaźnik jest koloru czarnego i jest pierwszy patrząc od przedu. Wysoki z napisem na górnej części "(coś tam po niemiecku -pumpe :roll2: )" Za moje objawy był odpowiedzialny właśnie on. Po zamianie na używany, ale sprawny - wszystko minęło i auto pali jak złoto - narazie :norty: . Pozdrawiam i mam nadzieje, ze ten wywód do czegoś się przyda.
  2. Witam! Mam następujący kłopot: Nie mogę odpalić na benzynie i to wszystko jedno czy po 1 minucie postoju, czy po dniu. Na gazie odpala po 2-3 sekundach krecenia bez kłopotu. Po wnikliwym przeczytaniu setek postów na temat pompy paliwa i przekaźnika - sprawdziłem. Mam rzeczywiście wrażenie, że pompa nie pracuje na początku, a potem włącza sie po chwili jazdy - (np 5 min). Zastanawiam się jednak, czy najpierw zanim nie wybebesze pompy nie sprawdzić przekaźnika i tu moje pytanie: Czy może mi ktoś powiedzieć - gdzie jest ten przekaźnik??? Wydaje mi sie, że jest to środkowy przekaźnik w grupce 3 przekaźników przed lewym kielichem pod maską. Jeśli ktoś wie, to proszę również o układ styków i może jakieś wskazówki co do sprawdzenia szybkiego tematu. Może jednak się myle, a może ktoś ma jakiś inny pomysł co do przyczyn? auto E30 318i
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.