
Sailor
Zarejestrowani-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
nie powiem
-
Lokalizacja
Jerzmanowa
Osiągnięcia Sailor
Debiutant (2/14)
0
Reputacja
-
Dzięki za rozjaśnienie tematu :). Nurtuje mnie dalej sprawa wtyczek, dalej nie wiem jak to się ma do ich ilości. Wydaje mi się, iż jest różnica. No chyba, że się mylę. Może ktoś mógłby rozwiać te wątpliwości? Dziękuję!
-
Dzięki za szybka odpowiedz! Czyli jak dobrze rozumiem obejdzie się bez ciecia kabli tak? Z całym szacunkiem, ale jakoś nie mogę odszukać tych przejściówek do kabli. Jest tego trochę. Proszę napisz które to. Dzięki!
-
Witam! Szukałem na forum i nie znalazłem odpowiedniego tematu. Co prawda jest kilka wskazówek, ale to nie to. Potrzebuje informacji na temat zmiany zwykłych lamp w e39 przed liftingiem(1998r.) na poliftingowe z ksenonem (oryginał). Dokładne informacje tzn. co potrzeba oprócz lamp oczywiście. Czy wszystko jest plug&play czy nie. Wtyczki pasują, czy trzeba przerabiać, jeśli tak to może jakieś adaptery(proszę o źródło). Wydaje mi się, iż do zwykłych lamp idzie większa ilość wtyczek. Wiem, że sporo osób przerabiało temat, za wszelkie info będę wdzięczny. Z góry dziękuje i pozdrawiam!
-
No wlasnie ze tylko przod jest od nowej wersji, boczne kierunki i tylne lampy sa stare
-
No wlasnie, ale tu wymieniony caly przod, a z gosciem nie idzie sie dogadac, chyba handlarz. Mam sporawy kawalek zeby jechac w ciemno, ale bede chyba zmuszony.
-
Witam! Mam zamiar kupic e-39 528i z 1996 roku, mam pytanko: w tym roczniku byly tylko kierunki pomaranczowe czy takze biale? Ten konkretny model ktory chce kupic ma biale i nie wiem czy bylo moze jakies dlubanko. Szukalem na forum informacji o liftingu, ale o kierunkach nie bylo wzmianki. Dzieki! Wstawie zdjecie pogladowe, dokladnie to ta z 1996r. Przyjzalem sie blizej, zmienione z tego co widze takze cale lampy, maska i kierunki z nowego modelu. Zgadza sie? %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img61.imageshack.us/img61/3512/c22438281wm4.jpg
-
Juz nie mam sily z zegarami, pomocy !!
Sailor odpowiedział(a) na Sailor temat w Ogólnie o BMW serii 5
Dzieki za pomoc wszystkim, lecz teraz to juz naprawde nie wiem o co chodzi :cry: kupilem juz 3 licznik ten jest prawie identyczny jak moj oryginalny (te same wtyki, kolor obudowy itp.). Po zalozeniu wszystko dziala, tylko taki maly szczegol a mianowicie nie gasnie podswietlenie tego malego licznika od kilometrow i nie nabija przebiegu. Probowalem przelozyc sam tyl. Nic to jednak nie dalo, probowalem innych kombinacji, doszedlem tylko do wniosku ze to wina wlasnie tej "dupy" tylko co tam odpowiada za wskazania predkosciomierza lub nabijania kilometrow? Jest moze tu jakis elektronik? A moze macie gdzies schemat instalacji licznikow? To raczej graniczy z cudem, ale arto zapytac..... Nie kupie nastepnego licznika bo moze byc to samo, a budzet uszczuplony.... :( Dzieki i pozdrawiam! -
Juz nie mam sily z zegarami, pomocy !!
Sailor odpowiedział(a) na Sailor temat w Ogólnie o BMW serii 5
Naprawde nikt nie moze mi pomoc? -
Juz nie mam sily z zegarami, pomocy !!
Sailor odpowiedział(a) na Sailor temat w Ogólnie o BMW serii 5
Witam ponownie, mam pytanko do znawcow. Dalem sobie spokoj ze starym licznikiem, postanowilem kupic nowy, potrzebuje porady, i tak: ja mam bialy tyl licznika. Znalazlem podobny na allegro, tylko sa roznice: na tej duzej naklejce u mnie jest BMW 1 388 801.9 u niego 8 351 580.9 pozniej VDO 993 558 092 u niego VDO 993 558 135 poza tym inny nr prog. wersion u mnie 0.82 a tam 0.83 oraz po slowie stand ja mam 09 a tam jest 11. Nastepna roznica to troszke inny nr na wtyczce chyba od programatora(taka mala zaslepiona) u mnie ga 53492 a tam ga 57374 nie duza roznica ale jest. I najwieksza licznik z allegro jest wyskalowany do 260, ja mam do 240, chociaz to raczej nie jest oryginalny licznik bo widac slady wyjmowania. Czy do mojego motoru powinien byc do 240 czy 260? Mam Bmw e34 2,5 z 1993. Na moim liczniku mozna odczytac date produkcji i jest to 1989r. Jesli mowia wam cos te liczby to prosze o pomoc. Z gory dziekuje i pozdrawiam! -
Juz nie mam sily z zegarami, pomocy !!
Sailor odpowiedział(a) na Sailor temat w Ogólnie o BMW serii 5
Niestety wymiana czesci nic nie dala (wymienilem wszystkie kondensatory, oraz kwarc) jak bylo tak jest. Przypuszczam, ze to wina ktoregos z ukladow. Poczatkowo po wymianie bylem pewien iz to juz nie licznik tylko moze ten czujnik. Postanowilem odlaczyc go, i ku mojemu zdziwieniu ta sama dolegliwosc, tzn: skoki wskazowki w roznym zakresie po wlaczeniu zaplonu. Niestety chyba bez wymiany sie nie obejdzie ::( -
Juz nie mam sily z zegarami, pomocy !!
Sailor odpowiedział(a) na Sailor temat w Ogólnie o BMW serii 5
Wymienilem same kondensatory elektrolityczne(22uf), i nic nie pomoglo. Sa tu jeszcze 2 duze , chociaz nie wiem dokladnie jakiej sa wartosci(chyba 1000 i 222uf), wymienial ktos? No i jeszcze zegar(kwarc) ktorego nie wymienialem. Dzieki za wszystkie wskazowki! -
Juz nie mam sily z zegarami, pomocy !!
Sailor odpowiedział(a) na Sailor temat w Ogólnie o BMW serii 5
nistety, nie bedzie pasowalo, troszke inna budowa, tez o tym myslalem -
Juz nie mam sily z zegarami, pomocy !!
Sailor odpowiedział(a) na Sailor temat w Ogólnie o BMW serii 5
Dokladnie, nie ma tu aku, mam zamiar wymienic te kondensatory, chodzi tylko o te elektrolityczne? czytalem ze czasem trzeba tez kwarce wymienic, robil to ktos? moze jakies porady, wskazanie ktore to czesci wymienic. Dzieki -
Juz nie mam sily z zegarami, pomocy !!
Sailor odpowiedział(a) na Sailor temat w Ogólnie o BMW serii 5
Dzieki wielkie, cos tak przeczowalem, mam bialy tyl zegarow, a kupilem z szarym :( niestety czlowiek uczy sie na bledach, na szczescie licznik kosztowal nieduzo. Moze uda mis sie naprawic moj licznik, zebym wiedzial tylko co mu jest -
Witam! Jestem nowym uzytkownikiem, od niedawna jestem posiadaczem pieknej e34 525 , wszystko bylo w porzadku do czasu, ale po kolei. Spalila mi sie zaroweczka podswietlenia zegarow(jedna z 3 w srodku licznika), i od tamtej pory po zlozeniu wariuje mi predkosciomierz. Po odpaleniu pokazuje raz 40, czasem po dojechaniu do skrzyzowania wskazuje 160 itp. Rozkrecalem go chyba juz setki razy i nic. Sprawdzalem jak doradzaliscie innym forumowiczom wszystko po kolei. Zaczalem od czujnika i przewodow, ok. Pozniej wtyczki i przewody dochodzace do licznika i tez ok. Juz nie mam sily. Dodam ze dziala wszystko poza predkosciomierzem, nabija prawidlowo kilometry, ekonomizer wskazuje ok. Kupilem nawet nowe zegary ale po podlaczeniu jest tylko pisk i zero wskazan :cry: czytalem ze to wina softu. Juz sam nie wiem co robic, sprubuje moze wymienic jakies kondensatory, tylko ktore? wsztskie? Moze ktos mial podobny problem, bede wdzieczny :) aha moze jakos zamienic te kosci zaprogramowane, tylko ktore to i czy cos to da? ten nowy licznik odrobine sie rozni, tzn wtyczki sa inaczej rozmieszczone no i srodek inny, ale niby od tego sanego modelu. Jakbyscie mieli dobre schematy samego licznika to tez bylbym wdzieczny. I jeszcze jedno, uzylem opcji SZUKAJ, jakby ktos mial chec to napisac heh :) Z gory dziekuje i pozdrawiam!!