Skocz do zawartości

bebos86

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia bebos86

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Nie wiem dokładnie jak to jest zbudowane, bo nigdy nie rozbierałem tych części. Patrząc na rysunki podane wyżej "pompa 2" to zesp. transp. lewego. Nie ma tam żadnej pompy, tylko rurki (jedna z jakimś zaworkiem z tego co pamiętam). Ogólnie praca pompki w prawej komorze powoduje przelewanie paliwa z lewej. Dokładnie ci nie wytłumaczę jak to działa :D. Wiem tylko ze pompa cholernie droga bo nie występuje żaden zamiennik,a pompa jest razem z obudową. Często się zdarza, ze pompa zaczyna dawać mniejsze ciśnienie i przestaje przelewać z lewej komory, wtedy masz wskazówkę na połowie zbiornika, a samochód przestaje jechać. W serwisach najczęściej wymieniają pompę wraz z całym zespołem transportującym paliwo.
  2. Większych bzdur nigdy nie słyszałem. Jest jedna pompa z pływakiem, a w drugiej połówce Jest sam, pływak. Komory są połączone ze sobą układem wężyków, które przepompowują paliwo za sprawą ciśnienia wytworzonego przez pompę w pierwszej połówce.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.