Skocz do zawartości

civicgut

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E30 COUP E 87r M20B20 Szeroka lampa

Osiągnięcia civicgut

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. civicgut

    E30 Po swapie Problem

    Witam . Mam problem po swapie z m20 na m50b25vanos Elektryka podpięta silnik kreci lecz nie podaje paliwa oraz nie ma iskry Przekaźnik od pompy nie załącza się po przekręceniu zapłonu, po podaniu dodatkowej masy na przekaźnik pompa pracuje w trybie ciągłym (nie wyłącza się ) Na wtyczce (3piny) od cewki na jednym pinie pojawia się 12V iskry brak Gdzie szukać przyczyny ???
  2. Najlepiej jedz z samochodem do warsztatu który zajmuje się Dieslami Mają (podobno ) sposoby na wypalanie filtrów cząstek stałych . Jeżeli nie będzie sie dało nic zrobić Moim zdaniem najlepiej go wyciąć i wgrać nową mapę . Raczej nie jest to problem z zatkaną odmą
  3. Widocznie ta kontrolka jest od FAPa. Jeżeli wcześnie zareagujesz uchronisz sie od zbędnych kosztów
  4. civicgut

    E30 Po SWAPIE PROBLEM

    Swap z m20 na m50 Wiązka podpięta na wtyce z m20 . Wskaźniki podpięte na konsoli jedynie wskaźnik temperatury szaleje . Po przekręceniu zapłonu pompa paliwa nie załącza sie i nie ma iskry . Po podaniu masy na przekaznik od pompy pompa daje paliwo Moje pytanie gdzie szukac przyczyny ?? Jaka wtyczka z jakimi kolorami kabli dochodzi do czujnika położenia wału ?? \
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.