Skocz do zawartości

kamil600f

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 M52B20 sedan
    E39 M52B20 sedan

Osiągnięcia kamil600f

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Na podmienionym czujniku położenia wału jest wszystko ok nawet jak rozgrzany. Pozdro.
  2. Podłączyłem inpę i wyskoczył błąd czujnika położenia wału oraz błędy pływaków. Tak się złożyło że w E30 miałem taki czujnik i podmieniłem. Po odpaleniu błędów brak (na tamtym na zimno też było ok). Dzis może pojeżdżę i zobaczę czy rogrzany odpali jak należy. Btw na gazie palił, a na benzynie nie chciał przy uszkodzonym czujniku lecz mocy było mu brak.
  3. Ktoś coś wie? Bo mam identyczny problem. Silnik M52B20. Na zimnym pali sie rezerwa i auto odpala bez problemu. Po przejechaniu okolo 20 km pokazuje prawdziwa ilosc paliwa w baku i nie chce już odpalać gdy jest ciepły. Ostygnie po paru godzinach i znoe pokazuje rezerwe na wskaźniku i wtedy pali ładnie. Ktoś coś doradzi?
  4. Witam. Poszukuję sobie e60 i przeglądam różne serwisy. Znalazłem to samo ogłoszenie na mobile.de i na olx. Porównajcie sami. http://olx.pl/oferta/bmw-e60-520i-do-oplat-CID5-ID7mxkp.html#376e8792bd http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/520/vhc:car,cnt:de,pgn:7,pgs:20,srt:price,sro:asc,mke:bmw,mdl:5__bmw_er_series,frn:2003-01,prn:3000/pg:vipcar/200148686.html
  5. Witam. Czytam sobie ten temat i trochę nie rozumiem czemu tyle ludzi tutaj proponuje silniki diesla. Sami przecież wiecie ze swojego bądź innych forumowiczów doświadczenia jakie koszty napraw potrafi generować około 10 letni diesel. 11 tysi w 2 lata to dla mnie jest co najmniej chore. Argument oszczędności jest złudny bo co zaoszczędzisz na paliwie wydasz na naprawe i wyjdzie to samo co byś na Pb ganiał. Dla porównania powiem że mam też 406 coupe z 1998 roku 2.0 z lpg (na forum BMW z francuzem wyskoczył:D) już 5 lat i zrobiłem nim 65kkm i na naprawy mechaniczne wydałem nie więcej jak 4000. Gdyby nie delikatne zawieszenie byłoby sporo mniej. Ja bym polecał poszukać czegoś właśnie w benzynie. Brat ma Passata B6 2.0FSI w benzynie już dwa lata i bardzo sobie chwali i spalanie też w normie. Jak chcesz olimpiadę to w C6 popatrz na Pb 2.4. Prosty silnik bez wtrysku bezpośredniego więc i Lpg podejdzie. Jak E46 to tak samo tylko benzyna. Pozdrawiam.
  6. kamil600f

    źle wskazuje ekonomizer

    Złe działanie przepływki... Ona daje sygnał do ekonomizera oraz do Ecu ile paliwa ma podać.
  7. Ja zdejmowałem u siebie docisk ze sprzęgłem i zakładałem to samo bez przyrządu. Tylko przed ponownym montażem na prasie wcisnąłem docisk i cofnąłem pierścień regulacyjny tak żeby sprężynki były ścisniete. Tak zrobiony docisk normalnie przykręciłem dociągając na przemian śruby o jeden obrót i jest git i bez przyrządu. Po pierwszym naciśnieciu sprzęgła pierścień się sam ustawia do stopnia zużycia tarczy sprzęgłowej i nic się nie ślizga. Robię odkop ale może komuś się to przyda. Pozdrawiam.
  8. Prawdopodobnie to będzie u Ciebie przepływka ale bez kompa niema co wrożyć i kupować czesci w ciemno no chyba że masz od kogo podmienić. W dieslu mialem identyczne problemy ale akurat u mnie winny byl, cz. położenia wału.
  9. Skoro nie ubywa płyn to UPG oraz chłodniczkę EGR można wykluczyć. Masz CR więc to też nie padająca vp44. Może poprostu pojeździj i sprawdzaj płyn oraz stan oleju oraz zagladaj czy masła niema pod korkiem. Jak świeży zakup to nie zawadzi zrobić diagnostykę.
  10. A przy uzupełnianiu był prawidłowo odpowietrzony układ?
  11. kamil600f

    E46 320d. Nie wysprzegla.

    Pedał chodzi bez zmian? Nie jest bardziej miękki? Jak się zapowietrzy to nie będzie wyspręglał do końca.
  12. kamil600f

    E46 320d m47 dymi na bialo

    Przerywa oraz dymi na biało przy takim smym zakresie obrotów? Może tłoczek w pompie odpowiedziałny za kąt wtrysku? Podłącz pod kompa i sprawdz kąt wtrysku.
  13. A wie ktoś czemu przepływka podaje dane poza zakresem? Tak samo jest u mnie.
  14. Witam. Muszę przełożyć koło pasowe ze starego wyjętego silnika M47 z pekniętym wałem do drugiego czekającego na włożenie. w związku z tym niemam jak zablokować koła zamachowego gdyż to i tak nic nie da. Jedyną opcją jest tu chyba klucz udarowy. Mam pytanie czy zwykly tani klucz z Alledrogo o sile około 310Nm wystarczy? Bo szkoda trochę mi wydawać więcej na moje sporadyczne potrzeby odkręcenia czegoś takim kluczem. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.