Skocz do zawartości

golbat93

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530D 184 km 99 rok
  • Lokalizacja
    Warszawa(Legionowo)

Osiągnięcia golbat93

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. golbat93

    Nagłe kopcenie e39 530D

    ok dzięki za odp w sprawie filtra, ostatnio zauważyłem że po bardziej aktywnej jeździe nie kopci ale tylko przez dzień góra dwa zależy ile zrobię km i dalej jest to samo :(
  2. golbat93

    Nagłe kopcenie e39 530D

    ok, dzięki za pomoc jutro to sprawdzę, czy zasyfiony filtr paliwa może mieć jakiś wpływ na to ?
  3. golbat93

    Nagłe kopcenie e39 530D

    Witam, od pewnego czasu moje bmw zaczęło intensywnie kopcić na czarno po dodaniu gazu do oporu prawie na każdym biegu. Samochód ma co prawda 320 tys.przebiegu tankowany jest na markowych stacjach typu Orlen,BP, nie mam pojęcia czy to wina wtrysków czy po prostu coś innego padło niżej podaje linki do zdjęć z inpy. http://w500.wrzuta.pl/obraz/4qM0ShD2aWs/1 http://w500.wrzuta.pl/obraz/68fhxv8I8ow/2 http://w500.wrzuta.pl/obraz/029UBpqoqUo/3 http://w500.wrzuta.pl/obraz/2rwwjspdcyY/4 http://w500.wrzuta.pl/obraz/3fcWAzgQEXC/5 z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam.
  4. sprawdź jaki kolor ma olej i czy go nie przybywa, także sprawdź kolor płynu chłodzącego.
  5. Po podłączeniu wyskakują błędy: - 168 idle adjuster opening coil - 75 misfire recognition kat - damagd sum defect - 70 misfire recognition kat - damaged cylinder 8 - 120 vehicle speed (signal wheel sensor) - 108 permanent supply. Błędy dają się skasować i nie pozostają w pamięci inpy.
  6. Po podłączeniu nic konkretnego nie wyskakuje, no niestety posiadam podtlenek ale zresetowałem komputer i od tygodnia jeżdżę na samej benzynie.
  7. Witam, od pewnego czasu mam problem z moim BMW a konkretnie : - zazwyczaj po postoju, czasami godzina a czasami więcej ma problem z odpaleniem, rozrusznik strasznie długo kręci aż załapie, dodam że przy takim kręceniu zalewa się że czuć od niej paliwo, jak już odpali pracuje nie równo, oczywiście po pewnym czasie falowanie na obrotach uspokaja się do czasu gdy wcisnę pedału sprzęgła np. przy hamowaniu wtedy potrafi ją tak bujnąć że zapala się kontrolka od ładowania. Po puszczeniu z gazu szarpie samochodem, przy bardzo delikatnym przyśpieszaniu też potrafi poszarpywać. Tak się składa że kolega ma podobny silnik i mogę od niego poprzekładać do mnie sprawne czujniki i sprawdzić czy to akurat to nie jest wina któregoś z nich, sprawdziłem już czujnik : - położenia wałka - wału korbowego - przekładałem nawet krokowy dalej tak samo, dolot sprawdzony szczelny. Myślałem też że może być to wina odmy, ale raczej nie wydaje mi się sprawdzałem bagnet na zapalonym silniku nie zasysa go, daję się wyjąć bez najmniejszego oporu. Brakuje już mi pomysłu co jest nie tak z tym samochodem. Jeżeli ktoś wie albo domyśla się co może być przyczyna takiego zachowania mojego BMW niech pisze :)
  8. Witam, na zdjęciach widać bardzo dobrze tą siateczkę od filterka przed i po wyczyszczeniu, żeby się do niej dostać musisz zdjąć plastik który jest nałożony na ten filterek.
  9. nie :8) po prostu pierwszy który czyściłem był to filterek elektrozawu egr, teraz wyczyściłem filterek elektrozaworu podciśnienia turbiny.
  10. Witam problem został rozwiązany, przyczyna okazał się brudny filterek elektrozaworu podciśnienia turbiny, po przeczyszczeniu auto na każdym biegu bez problemu wkręca się do końca obrotów. Podaje linki do zdjęć jak wyglądał filterek przed wyczyszczeniem i po. http://w517.wrzuta.pl/obraz/5clNfSR7Nbp/dsc_0067 http://w517.wrzuta.pl/obraz/57f8K9rgcdV/dsc_0069
  11. wyczyściłem sam filterek, oczywiście najpierw musiałem się namęczyć żeby się dostać do niego, przewody ciśnieniowe były wymieniane na nowe około dwóch lat temu. Sztanga od turba powinna chodzić swobodnie? i czy może to być jej wina ?
  12. Witam mam problem z turbem w moim BMW a mianowicie, podczas jazdy auto rozpędza się do 150-160 km/h i staje jak zaczarowane. Po podpięciu pod komputer na INPIE pokazuje ze turbo zostaje przeładowane dmucha one wtedy ponad 2.4 bara, dodam że po odpięciu kabla od czunika ciśnienia doładowania turbiny auto ma błąd 565 boost pressure sensor oczywiście ten błąd jest spowodowany odpięciem kabla od czujnika ale co za tym idzie, inpa pokazuje 900 -1000 mb (z wykrzyknikiem) doladowania, ale auto bez problemu rozpędza się powyżej 160 km/h tylko wtedy jest kolejny problem że auto wkręca się powolnie na obroty powyżej 3 tysięcy. - Czyszczenie elektrozaworka sterowania turbiny nic nie pomogło . - Sztanga od turbo była zapieczona, została już rozruszana. Moje pytanie czy ktoś może wie czy wymian czujnika ciśnienia doładowania pomoże czy jest to winna czego innego ?
  13. Witam orientuje się może ktoś gdzie w Warszawie lub okolicach Warszawy naprawiają te liczniki ?
  14. Test zegarów robiłem wcześniej, wszystko przebiega bez problemu.
  15. Witam mam u siebie ten sam problem e39 530D duży komputer, dodatkowo u mnie dzieje się to że gaszę samochód np. o 18:30 przychodzę do niego o 20:00 przekręcam kluczyk godzina nadal jest 18:30 a i jeszcze wskazówka od temperatury na liczniku po przekręceniu kluczyka idzie w miejsce gdzie była przy gaszeniu samochodu dopiero po chwili spada na miejsce.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.