Skocz do zawartości

gizmo1802

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Tarnowskie Góry

Osiągnięcia gizmo1802

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. więc mam rozumiec że uszczelka mi poszła ale z powodu zapowietrzonego układu chłodzenia? jest jakiś sposób żeby samemu dobrze to zrobic? zapomniałem dodac wczesniej że mam przejechane 147 000km i jest on na 99% stanem faktycznym
  2. Ubiegłego roku nabyłem e-34 518 z 94 roku. z niemiec. Po miesiącu założyłem instalacją lpg 2 gen., wcześniej oczywiście wymieniłem wszystkie płyny, paski i filtry. Cała reszta była ok. Jedynym małym problemem dla mnie była jazda z niemiec do polski przez ok 1000km z małą ilością płynu chłodzącego przez osobe z rodziny która go dla mnie sprowadziła (nie zauważyła braku pewnej ilości płynu). I teraz zaczął się problem z: najpierw urwało mi kruciec w górnej cześci chłodnicy i udało mi się zrobic tak że dało się ją użytkowac i nie było problemu. Po jakimś czasie rozwaliło chłodnice na plastiku po stronie zbiornika wyr., zauważyłem wtedy że jest coś nie tak z płynem w chłodnicy bo często mi wybijała woda. Kupiłem nową chłodnice ale zaczeło z niej też cieknąc. Pojechałem do mechanika i okazało się że poszła uszczelka pod głowicą i ciśnienie przechodzi do układu chłodznia. Czy jest to spowodowane jazdą przez 1000km do polski czy też przez instalację lpg (zrobiłem na niej ok 30 000km) albo dwa powody na raz? Proszę o pomoc bo nie wiem czy naprawic i czekac aż znowu mi się tak zrobi (np. przez instalacje lpg- bo nie wiem co jest powodem) czy też sprzedac? Jaka jest diagnoza całej tej historiii? Może mechanik mnie naciąga?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.