Skocz do zawartości

ward

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 323i Coupe

Osiągnięcia ward

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. No właśnie nie spytałem na jakiej podstawie. Jednak jestem skłonny mu wierzyć, w końcu specjalizują się w BMW i na forum są polecani jako jedno z lepszych miejsc, w którym można zostawić pojazd. Ktoś podpowie ilo-cyfrowy powinien być numer pod kolektorem lub jakie kolory wtrysków odpowiadają jakim pojemnością?
  2. Odgrzeje kotleta. Otóż mam e36 323i, więc teoretycznie powinienem mieć silnik M52B25. Piszę "teoretycznie" bo w piątek zadzwonił do mnie Pan z Warszawskiego Aseko i po ustaleniu zakresu naprawy w aucie zapytał czy wiem, że mam w nim silnik 2.8..... Oczywiście nie wiedziałem. Czy na silnikach w e36 jest jakieś standardowe miejsce, z którego można odczytać oznaczenie silnika? Wojtek
  3. Witam, Sam zawsze narzekam na brak informacji z rozwiązania problemu. Otóż zmierzyłem napięcia i były ok. Po wymianie wentylatora, problem został definitywnie rozwiązany. Dziękuję za pomoc.
  4. Ruszanie wtyczką i mostkowanie pinów zakończone. Niestety efektów brak. Rozumiem, że w takim razie czeka mnie inwestycja w dmuchawę lub szczotki do dmuchawy. Dzięki za pomoc
  5. Zoltar - dostęp do dmuchawy jest dość słaby, więc wolałbym objawowo zidentyfikować problem. 149 - spróbuje ruszania wtyczką i mostkowania, to wydaje się znacznie prostrze. Dzięki za wskazówkę i informację o kabelkach! Mam nadzieję, że nie zrobię jakiegoś zwarcia, które może zabić silniczek. :D
  6. viewtopic.php?f=68&t=120678 Witam, Przeszukałem już chyba wszystkie fora i nie znalazłem jednej odpowiedzi na podstawie której mógłbym ocenić czy przyczyną mojego problemu jest rezystor dmuchawy czy silniczek wiatraczka. Mój problem: [E36 323i coupe, Klimatronik] Wentylator często nie działa po uruchomieniu silnika, jest to niezależne od siły ustawionego nawiewu na klimatroniku. Po wjechaniu w dziurę lub np. trzaśnięciu klapą od silnika nawiew potrafi się uruchomić. Czasami trzeba przejechać kilka kilometrów, czasami kilkanaście. Po uruchomieniu się nawiewu, zdziała do końca (do zgaszenia silnika). Po ponownym uruchomieniu różnie to bywa czasami się uruchomi czasami nie - wtedy koniczna jest jazda po dziurach lub trzaskanie klapą lub po prostu cierpliwość. Nawiew włącza się prawie zawsze po kilku/kilkunastu kilometrach. Pytanie brzmi, kupować jeża czy kupować szczotki do wymiany. Znalazłem kilka wątków, ale żadne nie wskazuje jasno różnicy w objawach między rezystorem a samym silniczkiem nawiewu. Jeśli mieliście problem z silniczkiem lub jeżem, proszę napiszcie jakie objawy miał ten problem. Nie wiem w jakie części inwestować :D Wojtek
  7. Pompy nie słyszę. Poziom ATF jest OK, kolor jest ciemny więc zacznę od wymiany płynu. Emir55, rozmumiem, że żeby wyczyścić przesmarować kolumnę dobierałeś się do tego od strony kierownicy po zdjęciu obudowy, tak?
  8. Witam, Mogę spytać jakie objawy towarzyszą awarii pompy. Pytam bo mam dziwny problem, w moim 323i z silnikiem M52B25 od kilku dni zdarza się że kierownica pracuje z dużym oporem, niezależnie od prędkości. Nie wiem co może być przyczyną, przypuszczam że może to być pompa, magiel lub jakiś mechaniczny opór na kolumnie. Dzięki za każdą wskazówkę. Kłaniam się nisko i witam wszystkich formumowiczów. To mój pierwszy post. Wojtek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.