Skocz do zawartości

baxter

Zarejestrowani
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia baxter

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. zaświecił mi się taki komunikat - nie wiem co on oznacza - teraz ten komunikat już się nie pokazuje
  2. czy trzeba kupić inny zbiorniczek z tym czujnikiem czy można jednak naprawić ten czujnik bez wymiany nowego zbiornicznka? quote="Prozny"]Ja miałem uszkodzony czujnik w korku zbiorniczka na płyn hamulcowy.Mechanik rozpieprzył mi pół auta bo zacza szukac od d... strony zamiast pierwsze sprawdzic własnie najprostsza rzecz.
  3. witam. mam 525tds e-39 z 1998 roku - ostatnio pojawił mi się komunikat po francusku "verif.niv.liq.freins" ---informacja jest na czerwono i mruga przez cały czas plus czerwone kółko z wykrzyknikiem ---czy to płyn hamulcowy?---nadmieniam,że płyn hamulcowy ma poziom maximum!klocki hamulcowe są o.k. ---o co może chodzić? --samochód mam rok i nic w zakresie płynu hamulcowego nie robiłem - może chodzi o czasową wymianę płynu hamulcowego?, a może o to,że czujnik jest uszkodzony i informuje o niskim poziomie, co jest niezgodne z prawdą - może ktoś mi pomoże?
  4. PIERWSZE to : światła hamowania, trzecie to spryskiwaczka, czwarte za niski posiom płynu chłodzącego Mój komputer w BMW 325 (E30) stale wyświetla komunikaty takie jak: 1. BREMSLICHT 2.MOTOROL 3.WASCHWASSER 4.KUHLWASSER :mad2: Czy mógłby mi ktoś to przetłumaczyć? Bardzo proszę, z góry dziękuję. Pozdrawiam
  5. witaj oglądałem wszystkie światła i nigdzie nie znalazłem usterki a komuter - pisze : VERIF.FEUX.AR ----wiesz o co może chodzić? -----ostanim razem gdy komputer informował o światłach pozycyjnych chodziło o złe żarówki - były inne niż mają być, dlatego komuter dalej informował,że świteł nie ma - choć inne żarówki świeciły--może teraz też jakaś żarówka nawala, ale jeszcze świeci, dlatego mam problem ,o które może światła chodzić?---pozdrawiam
  6. olej sprawdzali - jest o.k. - popytam o jej naprawę pozdrawiam
  7. o.k. - to chyba lepiej załatwić ( kiedyś - może nawet nie teraz - teraz nie jest tak źle - czasami słychać ten stukot ) całą używaną skrzynię i ją wstawić niż bawić się w wymianę kilku części? Jak myślisz? Pozdrawiam
  8. Byłem w zakładzie od BMW - potwierdzili,ze to coś ze skrzynią biegów - prawdopodobnie to o czym napisałeś. Po wciśnięciu pedała sprzegła stukot jest wyraźnie mniejszy aczkolwiek nie zanika do końca. W czasie jazdy biegi wchodzą idealnie, nie ma stukotu. Stukot również zanika ( pewnie nie na 100% -ale nic nie słychać wyraźnie ) po przejecjaniu kilku kilometrów, potem czasami znowu słychać stukot, gdy samochód postoi około 8-10 godzin. Chciałem się Ciebie dopytać, jeśli będę teraz chciał to naprawić ( denerwuje mnie to - w serwisie powiedzieli aby jeździć ), to jak wyglada wymina/naprawa tego elementu ( łożysko wałka skrzyni biegów )?? Trzeba wyciągnąć skrzynię i ten element jest już dostępny? Czy nie- potem należy jeszcze rozebrać skrzynię? Jak to jest. Czy to jeden z elementów skrzyni biegów czy nie - osobny itd. Ten element napisałeś,że się naprawia jeśli się nie wyszczerbiło. Bo np. nie chcę aby mechanik mi to rozebrał i potem powiedział,ze nic się nie da zrobić np. muszę kupić inną używaną skrzynię itd. Na ile muszę cenowo się przygotować>
  9. POCZEKAM i zobacze co wyniknie - biegi wchodzą jak masełko, podczas jazdy nic nie słychać nic nie stuka itd- te wibracje słychać daleko od miejsca w którym siedzę, gdzieś po prawej stronie - gdy samochód jest po jeździe, wibracje również czasami słabo słychać w momencie gdy przygazuję do 2000 obrotów i motor chodzi na wolne obroty - ten stukot ( odgłos nierównochozącego wiatraka ) wyraźniej słychać gdy samochód jest zimy - po wciśnięciu pedału sprzęgła hałas wyraźnie się zmniejsza - czas pokaże co to jest - czy i jak często wymienia się olej w skrzyni biegów ( samochód ma przejechane 177 tysięcy ) a moze to nie skrzynia tylko koło zamachowe. ja ma to samo w e 36 td. i czytając starsze wypowiedzi stwierdzilem ze to koło zamachowe. Jak moze sie rozpadac skrzynia biegów skoro biegi wchodz bez problemu i nic sie z nią nie dzije podczas jazdy. Czy ma jakis sens to co napisałes??
  10. ale jak to jest, czy trzeba wyciągać skrzynię biegów i ją rozbierać??? czy jest to całkiem osobna rzecz? czy zmienia się i ewent. co ile olej w skrzyni biegów? samochód ma przejechane 177 tys.
  11. czy to się wymienia na nowe, czy się "naprawia" - to nie ma nic wsółnego ze sprzegłem? jaki to koszt naprawy, wymiany? jak pojadę do mechanika, to o co dokładnie zapytać? pozdrawiam
  12. Jeden osobnik powiedział,że dostaje wibracji jakiś element, który się obraca ( słychać wyraźnie nierównomierne i o różnym natężeniu wibracje ) Czy to będzie napewno skrzynia? Biegi wchodzą bez problemu i jak jadę to nie ma hałasu, tylko na wolnych obrotach istnieje ten problem - w wciśnięciu sprzegła wibracje zanikają
  13. U mnie ( gdy miałem 535 gaz ) przepłymowierz został zablokowany - są w środku blaszki - one się zacięły - po odblokowaniu wszystko potem było o.k.
  14. Witam. Mam Bmw 525tds 1997 rok - gdy uruchomię samochód po długim postoju, to słychać chałas ( coś w stylu stukotu, wibracji wiatraka ) gdy samochód jest na luzie. Gdy wcisnę pedał sprzegła, to chałas zanika. Chałas zanika gdy przejadę około 15 km. Co to może być? Łożysko sprzęgła? Czy mogę narazie tak jeździć? Czy czeka mnie wymiana sprzegła w najbliższym czasie? Ile kosztuje taka "przyjemność"? Czy wymienia się w takim przypadku całoś sprzedła ( docisk, łożysko )? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.