Skocz do zawartości

mijagos

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 2.0 d

Osiągnięcia mijagos

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. kur...... 9.700 i nie wiem czy by pasował bo generalnie to jest jak szukanie igły w stogu siana . A nie orientujesz się czy można taki blok pospawać jakoś ?? Wymienił bym silnik ale nie wiem czy będzie pasować ...
  2. Dzięki poszukuje więc takiego Bloku , ponieważ stary posiada mikro-pęknięcie a głowica już splanowana !!! Pozdrawiam
  3. Jedno oznaczenie N47D20C dwa różne bloki silnika!!! Witam , Mam problem ze znalezieniem bloku silnika do mojej e91 N47D20C 163km 2008 . Z tego co wiem to są dwa typy N47D20C i N47D20A . U mnie oznaczenie jest z literką C , a z wyglądu blok silnika pasuje do A . SŁYSZAŁEM ŻE JEST TAKI SILNIK 163 KM TEZ Z OZNACZENIEM C ALE NIGDZIE NIE MA NA AUKCJACH TAKIEGO. Dodam że auto jest z po lifcie . Może ktoś Z WAS SPOTKAŁ SIĘ Z TAKIM PROBLEMEM. Pozdrawiam
  4. Witam , Mam problem ze znalezieniem bloku silnika do mojej e91 N47D20C 163km 2008 . Z tego co wiem to są dwa typy N47D20C i N47D20A . U mnie oznaczenie jest z literką C , a z wyglądu blok silnika pasuje do A . SŁYSZAŁEM ŻE JEST TAKI SILNIK 163 KM TEZ Z OZNACZENIEM C ALE NIGDZIE NIE MA NA AUKCJACH TAKIEGO. Dodam że auto jest z po lifcie . Może ktoś Z WAS SPOTKAŁ SIĘ Z TAKIM PROBLEMEM. Pozdrawiam
  5. Witam ! Czy ktoś miał taki silnik N47D20C 163 km w Bmw e91 2008 po lifcie. Jaka jest różnica pomiędzy N47D20C 163 od 177 ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.