Skocz do zawartości

polariscon75

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525D 2003
  • Lokalizacja
    Londonderry NI

Osiągnięcia polariscon75

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Mam to samo, proszę napisz czy i jak to rozwiazales.
  2. Komputer zwiększa dawkę paliwa (dodatnia korekcja) żeby utrzymać prędkość wału (ciśnienie na cylindrze), jeśli korekcja jest duża to: wtrysk puszcza paliwo (leje) albo cylinder jest rozszczelniony. Komputer wtedy obniża wartość paliwa w innych wtryskach żeby wyrównać wartości ciśnienia w innych cylindrach w celu uniknięcia wibracji silnika i utrzymania mocy. Jeśli nie masz kasy żeby robić wszystkie wtryski na raz zacznij od tego z najwyższą wartością dodatnia korekcji, sprawdź dokładnie czy naprawiony wtrysk jest dobrze zamocowany w gnieździe, wymień miedzianą uszczelkę gdy będziesz wkładał go z powrotem i zrób odczyt ponownie. Jeżeli dalej lipa to problem jest gdzie indziej.
  3. Dzieki za odpowiedz. No wlasnie, nieszczesne klapki, czy w tym silniku takze wystepuja, slyszalem ze tylko przy automacie, ja mam manualna skrzynie. Znalazlem fachowca o diesli, jade zeby to obejrzal w przyszlym tygodniu. Bez fizycznej diagnozy sie nie obejdzie. Kompresje na DIS sprawdzalem i niby OK. Pozdrawiam. sorki za brak polskich liter bo z telefonu pisze
  4. Witam, kolejny filmik, tym razem króciutki i z dźwiękiem, niestety trochę trzeszczy. Wygląda na to, że definitywnie wina wtrysków chyba :mad2: Proszę o komentarz. Pozdrawiam http://youtu.be/-7Vh7VqZCNI
  5. Dzieki za odpowiedz. (Sorry za brak polskich liter ). Dzisiaj po pracy postaram sie zrobic filmik z dzwiekiem, boje sie tez czy to czasem nie pompa cr jak u kolegi z innego posta na forum, czy jak rail pressure wysokie w inpa to nie ma o co sie martwic? W przyszlym tygodniu jade wtryski przetestowac. Czy wtryski z przekroczona dodatnia korekcja to te ktore sa padniete, czy takze te z ujemna moga byc do wymiany? Pozdrawiam.
  6. czytam forum od dawna, zawsze znajdowałem odpowiedzi na swoje problemy za pomocą wyszukiwarki i nie musiałem o nic pytać :D aż do teraz :( Znalazłem ten wątek i sytuacja bardzo przypomina mój problem, odświeżam temat. Mam e39 525D 2003 w manualu, od jakiegoś czasu borykam się z falującymi obrotami i spadkiem mocy, głównie dzieje się to na rozgrzanym silniku,czasami na wolnych obrotach strasznie telepie silnikiem, na zimnym jakby mniej ale też obroty falują. Byłem u mechanika, który po sprawdzeniu powiedział że wszystko w porządku i nie mam co się przejmować. Ostatnio jednak autko zaczęło gasnąć po zatrzymaniu i myślę że przydała by się opinia jakiegoś fachowca. Do posta załączam filmik (sorry że taki długi 9min) jest to zrzut z INPA w czasie jazdy i muszę powiedzieć że jestem trochę zaniepokojony odczytami :mad2: . Mam zamiar wkrótce zrobić test przelewowy wtrysków i po za tym nie wiem co jeszcze warto dokładniej obejrzeć. Prosiłbym żeby ktoś doświadczony poświęcił chwilkę, obejrzał filmik i wklepał swoje spostrzeżenia. Interesuje mnie szczególnie kilka spraw w INPA: 1 ANALOG VALUES 1 - Rate - Main Injection, przy dodaniu gazu wyskakuje znacznie po za skalę, czy to wina wtryskiwaczy? 2 RAIL PRESSURE - dochodzi u mnie do 1400mbar max, czy to nie za mało? 3 ANALOG VALUES 2 - Soll Air Mass i Ist Air Mass wyskakuje ponad norme - co to oznacza, przepływomierz do wyminay? 4 Korekty wtrysków - czy gdy wtrysk pokazuje + wartość >3 oznacza że jest walnięty, co gdy inne pokazują ->3 itd? OTO FILMIK: http://youtu.be/iusEDi6rfy4 Pozdrawiam forumowiczów
  7. Witam klubowiczów, forum czytam już długo, nigdy nie musiałem o nic jeszcze pytać, aż do dzisiaj :?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.