czytam forum od dawna, zawsze znajdowałem odpowiedzi na swoje problemy za pomocą wyszukiwarki i nie musiałem o nic pytać :D aż do teraz :( Znalazłem ten wątek i sytuacja bardzo przypomina mój problem, odświeżam temat. Mam e39 525D 2003 w manualu, od jakiegoś czasu borykam się z falującymi obrotami i spadkiem mocy, głównie dzieje się to na rozgrzanym silniku,czasami na wolnych obrotach strasznie telepie silnikiem, na zimnym jakby mniej ale też obroty falują. Byłem u mechanika, który po sprawdzeniu powiedział że wszystko w porządku i nie mam co się przejmować. Ostatnio jednak autko zaczęło gasnąć po zatrzymaniu i myślę że przydała by się opinia jakiegoś fachowca. Do posta załączam filmik (sorry że taki długi 9min) jest to zrzut z INPA w czasie jazdy i muszę powiedzieć że jestem trochę zaniepokojony odczytami :mad2: . Mam zamiar wkrótce zrobić test przelewowy wtrysków i po za tym nie wiem co jeszcze warto dokładniej obejrzeć. Prosiłbym żeby ktoś doświadczony poświęcił chwilkę, obejrzał filmik i wklepał swoje spostrzeżenia. Interesuje mnie szczególnie kilka spraw w INPA: 1 ANALOG VALUES 1 - Rate - Main Injection, przy dodaniu gazu wyskakuje znacznie po za skalę, czy to wina wtryskiwaczy? 2 RAIL PRESSURE - dochodzi u mnie do 1400mbar max, czy to nie za mało? 3 ANALOG VALUES 2 - Soll Air Mass i Ist Air Mass wyskakuje ponad norme - co to oznacza, przepływomierz do wyminay? 4 Korekty wtrysków - czy gdy wtrysk pokazuje + wartość >3 oznacza że jest walnięty, co gdy inne pokazują ->3 itd? OTO FILMIK: http://youtu.be/iusEDi6rfy4 Pozdrawiam forumowiczów