Skocz do zawartości

pepe25

Zarejestrowani
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    520 E34, 320 E36, 318is E36, 325 E36, 525 E34,320 E36 teraz:-)
  • Lokalizacja
    PIŁA

Osiągnięcia pepe25

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Ceny rózne, znam osoby które kupiły uzywane (200-400zł na allegro) i działa, ale jest ryzyko że padnie w każdym momencie, regenerowana chyba wystarczy ( ok 500zł) z gwarancja. Jak masz gdzie to sam wymienisz nic skomplikowanego. ale z wymianą jakieś 700zł. o ile się nie myle!
  2. bez filtra tak samo się zachowuje :(
  3. Dziś rozebrałem cały układ dolotowy i silniczek krokowy do czyszczenia i sprawdzenia. Na koniec zrobiłe reset kompa. Na wiele to się nie zdało. teraz działa ale nie do końca. Na benzynie sam sobie reguluje obroty, po odpaleniu obroty skaczą, po chwili stoją na 700obr/min. po chwili skaczą i stoją na 700. za jakiś czas sam sobie podniesie do 1000obr. i po chwili znowu spadną do 700 a zaraz znowu faluje. Natomiast na gazie musiałem odwrucić klapkę anty wybuchową o 180 stopni. Obroty stały na 1500 obr. po zmianie położenia klapki raz 700po chwili 1000 itdtak jak by za mało powietrza dostawał. Gdzie jeszcze szukać przyczyny? Macie jakieś pomysły?
  4. pepe25

    320i klimatyzacja E36

    To akurat wiem że musi być nawiew włączony. Do śnieżki podświetlenie dochodzi natomiast po wciśnięciu nic sie nie dzieje. Gdzie jeszcze sukać przyczyny?
  5. To fakt że strzela, będę jechał do gazownika i zobacze co da się z tym zrobić. Natomiast nie zmienia fo faktu że uszkodzenia po strzale trzeba wyeliminować. Jak sprawdzić że silniczek krokowy jest be. na odpalonym silniku podpinam zasilanie do silniczka krokowego i w tym momencie auto gaśnie. Po ponownym odpaleniu silnik kuleje w przedziale 500-900. Czy to faktycznie strzelony silniczek krokowy?
  6. gaz stary jeszcze na srube :cry: . przepływka cała i antywybuch tez wporządku.
  7. Witam, Mam kolejny problem tym razem po strzale gazu. Na benzynie falują oboty, wyczyściłem krokowca złożyłem i dalej to samo tzn falują (500-1200obr.) po chwili wraca do normy stabilizuje w przedziale 800obr. po daniu gazu wszystko od nowa faluje i stabilizuje. I jeszcze jedna sprawa wyszła z gazem, nieruszając gazu po przełączeniu na gaz trzyma oboty w przdziale 1500. Coś mogłem ruszyć przy wkładaniu krokowca? czy te zeczy są powiązane ( gaz i krokowiec) chce jechać na ustawienie gazu ale najpierw muszę doprowadzić do porządku obroty na paliwie, czy krokowiec uszkodzony czy co innego? ______ Poprawiłem tytuł tematu. Proszę się stosować do formatu tytułowania wątków obowiązującego w tym dziale. Następnym razem będzie ostrzeżenie. mattiss
  8. pepe25

    320i klimatyzacja E36

    Szukałem szukałem i nic nie znalazłem :( . Tak jak kolega pisał wcześniej po załączeniu obiegu wewnętrznego klima chodzi. Chodzi kompresor i wiatrak klimy, i wieje ładnie chłodnym powietrzem. Przy załaczeniu śnieżki nic :( sprawdzałem w panelu wszystko ok, bezpieczniki całe, gdzie jeszcze szukać przyczyny?
  9. Bardzo dobra wypowiedź kolegów. Najlepsza opcja to kupić bez gazu i założyć. Wiesz co masz i wiesz że nowe. Ja miałem dużo bmw i każda zagazowana :P . W IS sam zakładałem gaz zwykły i powiem Ci że niebyło to najrozsądniejsze. Sprawdź jak długo ten gaz jest zamontowany w tym aucie. Jeśli auto będzie warte ceny to kup i zmień na sekwencje a będziesz zadowolony :D Z ciekawości podjedź do gazownika i zapytaj cene przeróbki na sekwencje i będziesz miał kalkulacje.
  10. pepe25

    320i klimatyzacja E36

    To czyli muszę pierw znaleść przyczynę dlaczego nie zapala się snieżka. Jeśli się okaże że w panelu jest wszystko ok to gdzie jeszcze szukać przyczyny?
  11. pepe25

    320i klimatyzacja E36

    Jeśli by się okazało że klima jest pusta (brak freonu) czy po wcisnięciu śniezynki klima się załączy? Tzn. czy załączy sprężarkę i wiatrak. Oczywiście zimne by nieleciało ale czy wogóle załączy? Ktoś mi powiedział że jeśli nie ma ciśnienia i freonu to wogóle nie wystaruje czy to prawda?
  12. pepe25

    320i klimatyzacja E36

    Witam, Mam pytanko w sprawie klimatyzacji ręcznej w bmw E36 po zakupie auta klima działała i zapalał się przycisk po załączeniu klimy, po wymianie żarówki w podświetleniu panelu guzik sie nie załącza(po lewej), i klima nie działa, natomiast kiedy załącze przycisk obieg wewnętrzny(po prawej) następuje spadek obrotów i pompa od klimu jakby się załańczała. Jak by chłodziło! moje pytanko czy podczas wymiany żarówki mogłem coś źle podłączyć(odwrotnie) ? Jak mogę sprawdzić czy wogóle klima działa?
  13. Tak fiotetowe są bardziej miękkie. W cześniejszych moich BMW miałem właśnie fioletowe. I wydawały mi się super ( obniżony z zachowaniem min. komfortu) dlatego jestem bardziej za fioletowymi. Ale czy jak bedzie bardziej miękki to nie przyryje mi dziobem na wybojach?
  14. A co w moim przypadku będzie korzystniejsze dla buni. Fioletowe (-20,-30mm) od 318 czy czerwone (-40) od 320
  15. mam pytanko odnośnie sprężyn przednich, mam seryjne i chce przód trochę obniżyć. Mam BMW E36 2.0 vanos z roku 1993. Znalazłem spręzyny sportowe na przód od E36 1,8 z roku 1994. Czy te sprężyny będą pasować? i bedzie wszystko ok? Bo coś mi się o uszy obiło że przy motorze od 2,0 w góre są inne jak od 1.6-1,8. ____ Proszę o poprawne tytułowanie tematów w przyszłości, albo będę zamykał. Proszę przeczytać format na górze działu. mattiss
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.