Skocz do zawartości

fenix_tbg

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E65 730d 2004

Osiągnięcia fenix_tbg

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. no właśnie mam problem z kodowaniem, nigdy nie robiłem tego w BMW i nie za bardzo wiem co i z czym. Jedynie zmieniłem jeden parametr z pierwszego posta czyli wyłączyłem dźwięk przez CAN a włączyłem LSP nie mam pojęcia co więcej mam zrobić.
  2. Sorry nie zrozumiałem, samochód jest lci ale moduł pochodzi z 2004 roku więc powinien byc pre-lci. Moduł był wymieniony ze względu na zalanie oryginalnego datę produkcji 2004 pokazuje INPA
  3. Sorry nie zrozumiałem, samochód jest lci ale moduł pochodzi z 2004 roku więc powinien byc pre-lci.
  4. Dodam że nie ma żadnego błędu w module, wszystkie czujniki w testach działają, guzik PDC po włączeniu wstecznego się zapala i świeci ciągłym światłem także wszystko jest ok, jedynie moduł nie daje sygnału na głośniki.
  5. Witam, samochód kupiłem niedawno, radio w samochodzie jest wymienione na jakieś nie firmowe z dużym ekranem, przy module PDC nie ma osobnych głośników więc wszystko musiało chodzić przez radio, nie chcę wymieniać radia tylko dodać głośniki i przekodować moduł, mam czujniki przód i tył także muszą być dwa głośniki, na schemacie znalazłem że przedni i tylny głośnik jest na złączu X300, przód piny 4-10 tył piny 5-11. Podłączyłem dwa proste głośniczki według tego schematu. Dźwięku brak, przy próbie włączenia komputerem pokazuje brak głośników, przekodowałem moduł dwa parametry TONAUSGABE_CAN aktiv TONAUSGABE_LSP nicht_aktiv na TONAUSGABE_CAN nicht_aktiv TONAUSGABE_LSP aktiv niestety dalej żadnego dźwięku z głośniczków. Kiedyś widziałem na jakimś forum że ktoś dodał głośniki i uruchomił wszystko ale nie mogę znaleźć teraz tego tematu i nie mam pojęcia co robię źle. Jakieś sugestie?
  6. Witam wszystkich, dzisiaj dostałem następnego CAS-a używkę, tym razem podłączyłem pod programator, wgrałem eeprom i ustawiłem ten sam przebieg. Samochód odpalił od razu, także garaż który zdiagnozował uszkodzenie CAS miał rację. Teraz samochód odpala od strzała za każdym razem, nawet na starym rozruszniku. Jeżeli ktoś chciałby więcej info to proszę pisać. Dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam.
  7. Z ktorej czesci Londynu? Jak nie poradzisz to zapraszam. południowo - zachodni, Abbey Wood. Wyślij mi jakieś namiary na siebie jak możesz.
  8. Gość który zdiagnozował że to CAS tłumaczył że w cas-ie wysiada przekaźnik lub kondensatory (nie pamiętam do końca) i cas włącza zasilanie na rozrusznik ale nic się nie dzieje. Tak czy inaczej jak dla mnie to też nie wina CAS ale najpierw spróbuje wyeliminować to a potem zabieram się za dalszą diagnozę.
  9. Z wysyłką będzie trochę problem bo samochód z londynu, czym mogę sklonować flasha? do epromm mam r260s a flash? Rozrusznik jest nowy nic nie pomogło. Jutro będę miał następny moduł CAS tym razem nie będę podpinał pod samochód do puki nie sklonuje epromm-a. Jeżeli tylko po sklonowaniu da radę uruchomić zapłon to mam do diagnostyki ICOM-a więc moduł będę mógł zaprogramować.
  10. Ok błąd w CAS to przerwa w obwodzie terminala 50L, nie da się skasować wraca od razu. Prądy wszystkie sprawdzone i OK.
  11. Co do diagnozy tego CAS to jakoś nie chce mi się do końca wierzyć szczególnie że przy naciśnięciu START słychać pracę przekaźnika w module. No ale według BMW Specialist to CAS i tyle.
  12. Sorry już precyzuję, błąd w CAS pokazuje przerwany obwód terminala ? nie pamiętam jakiego ale chodzi o wiązkę dochodzącą do rozrusznika. Elektryk sprawdził kable i ponoć jest OK. Znalazłem na amerykańskich forach że czasami korozja na łączeniach sprawia że komputer nie puszcza prądu na rozrusznik. Jeżeli daje mu prąd bezpośrednio na przewód sterujący rozrusznikiem auto zapala. Ale specjaliści z BMW powiedzieli że to wina cas, ponoć padają w nich przekaźniki i kondensatory czy coś w tym stylu. Jutro podłączę kompa i napiszę dokładnie jaki błąd wywala. Co do programowania cas to nie mam pojęcia co z czym kupiłem tylko dla zabawy ten programator i nowy moduł jak by się udało to wszystko było by super ale zabrałem się za to w piątek 13-nastego no i mam.
  13. Witam, mam problem z moim BMW E90 320D 2008r auto paliło bez problemu, od tygodnia po naciśnięciu guzika START słychać tylko kliknięcie w rozruszniku i nic. Akumulator nowy wymieniony miesiąc temu teraz sprawdzony, rozrusznik wymieniony teraz i dalej to samo. Firma zajmująca się tylko naprawą BMW stwierdziła uszkodzenie modułu CAS. Nowy wraz z programowaniem 3000zł, używanych nie zakładają. Więc szukając trochę znalazłem programator (r260s red-box) który ma dostęp do eeprom w module CAS3, kupiłem moduł używany za 150zł programator za 500zł, przed rozpoczęciem zabawy niestety (chyba) podłączyłem nowy (używany) moduł pod samochód. Na desce pokazuje się znaczek przekreślony kluczyk. Więc stary moduł na stół wlutowałem 7 kabelków i wszystko działa mam dostęp do przebiegu i modyfikacji i zapisania pamięci eeprom, więc zrzuciłem na dysk kopię eepromu potem moduł nr2 kilka kabelków i znów wszytko ok wczytałem wcześniej zapisany eeprom z oryginalnego sterownika do nowego, sprawdziłem potem VIN wersja softu i resztę się zgadzają z samochodem więc powinno być ok. Niestety wkładam nowy moduł w samochód i od razu ikonka przekreślonego kluczyka i zero reakcji na guzik start w ogóle nie włącza zapłonu. Gdzie mogłem popełnić błąd czy gdy podłączyłem nowy moduł bez wgranego eeproma ( gdzieś czytałem że to może go wysypać) czy jeszcze coś innego? Jakieś pomysły?
  14. Witam problem rozwiązany, dla potomnych, po wymianie baterii należało zalogować nową, niestety system nie chciał przyjąć nowej bo w samochodzie oryginalna była 110 Ah a teraz jest 92Ah, po zmianie na wielkości system przyjął nową ale wszystko dalej świeciło jak na choince potrzeba było odpiąć akumulator na noc i rano samochód jak nowy jak narazie 2 dni i wszystko działa jak potrzeba. Temat do zamknięcia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.