Skocz do zawartości

Papols

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Papols

  • Urodziny 11.03.1992

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 1999
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz

Osiągnięcia Papols

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Papols

    Co to za błedy 320d m47

    Wydaje mi się, że każdy tak ma. U mnie na pewno jest tak samo ;) Jeżeli chodzi o wymianę świec żarowych to polecam Beru i koniecznie w serwisie, ponieważ bardzo łatwo je ukręcić i można sobie narobić problemów (koszt wyjęcia urwanej świecy 300 zł).
  2. Papols

    Co to za błedy 320d m47

    Z tego co się orientuje to przekaźnik załącza świece poniżej 5 stopni C. Także zależy od tego w jakich warunkach odpalasz auto. Problemy dieslowskich silników najczęściej ujawnia sroga zima :wink:
  3. Papols

    Co to za błedy 320d m47

    Samo uszkodzenie świec żarowych nie jest sygnalizowane przez błąd, dlatego zacząłbym od sprawdzenia przekaźnika świec.
  4. Papols

    Co to za błedy 320d m47

    Wyjmij przekaźnik z samochodu jest umiejscowiony pod maską nad kielichem po stronie kierowcy w skrzynce przekaźników. Kiedyś go wyciągałem i nie było łatwo, ale dasz radę. Jak zdejmiesz z niego obudowę zwróć uwagę, czy nic nie jest upalone. Polecam lekturę forum, na bank znajdziesz coś na ten temat. Pozdrawiam
  5. Papols

    Co to za błedy 320d m47

    Witaj Pierwszy to normalny błąd, który wyświetla się przy zaślepionym zaworze EGR, drugi natomiast dotyczy świec żarowych. Proponuje rozebrać i obejrzeć sterownik świec żarowych. Pozdrawiam
  6. Przyczyn może być dużo, dlatego ciężko jednoznacznie to zdiagnozować. Najlepiej podłączyć pod komputer i odczytać błędy. Jeżeli chodzi o problemy z turbo, to miałem ostatnio taki przypadek, w którym odczytanie i zinterpretowanie błędu doprowadziło mnie do rozwiązania problemu, którym był urwany przewód podciśnienia. Wniosek z tego taki, że czasem warto zainwestować kilkadziesiąt złotych w interfejs zamiast wydawać na niecelne wymiany części albo mechaników. Pozdrawiam
  7. Poczytaj o standardowej ścieżce odzyskiwania mocy i myślę, że warto podłączyć samochód pod komputer, może tam znajdziesz przyczynę. Pozdrawiam
  8. Papols

    Tylne światła cofania

    Miałem dokładnie ten sam problem. Okazało się, że przewód był urwany w gumowym łączniku między klapą bagażnika a nadwoziem. W pierwszej kolejności sprawdziłbym właśnie to, a później napięcie na stykach. Bezpiecznik możesz sobie odpuścić, bo z tego co się orientuje to jest wspólny dla obydwu świateł, więc świecenie drugiej żarówki go wyklucza. Pozdrawiam
  9. SKF to bardziej w stronę łożysk ;)
  10. Najlepiej Corteco, jeżeli chodzi o paski, napinacze i gumy to lepiej nie oszczędzać. Ja zawsze wymieniam na Corteco, Ina, Lemforder, Continental ;) Pozdrawiam
  11. Papols

    320d problem z mocą

    Przeszukałem forum ale nie pomyślałem, że tyle problemów może być związane z taką drobnostką. Po dzisiejszych zmaganiach z filtrami zrozumiałem, że się myliłem :) Pozdrawiam
  12. Papols

    320d problem z mocą

    Witam! Od tygodnia jestem posiadaczem E46 320d z 1999 roku. W drodze powrotnej zauważyłem, że czasami samochód w ogóle nie reaguje na wciśniecie gazu do podłogi (ciągle trzyma stałe obroty). Dzieje się to od czasu do czasu. Zauważyłem również, że samochód poniżej 2000 obrotów strasznie słabo przyspiesza, natomiast powyżej 2500 obrotów wszystko jest w porządku i czuć przyspieszenie adekwatne dla 136 koni. Podczas ruszania bez użycia gazu i powolnego puszczania sprzęgła samochód "żabkuje" i ma to miejsce nawet na drugim biegu. Nie wiem, czy może mieć to coś wspólnego, ale dziś przy wyjeżdżaniu z garażu na pierwszym biegu ekonomizerprzez kilka sekund wskazywał zero mimo względnego obciążenia silnika. Dodam jeszcze, że średnie spalanie przy ekonomicznej jeździe po mieście z włączoną klimą nie spada poniżej 10 litrów na 100 km. Poprzedni właściciel przekazał mi razem z autem wydruk z diagnostyki, na którym widnieją dwie usterki: 8 - obwód modułu sterowania świecy żarowej (sprzedający zapewniał, że wystarczy wymienić przekaźnik świec, który został przez niego odłączony, aby nie palić dobrych świec) 0A - zawór regulacji dawki paliwa (według sprzedającego trzeba wykalibrować pompe wtryskową) Na koniec dodam, że wyczyściłem zawór EGR oraz nasmarowałem cięgno i gruszkę od turbo. Pozdrawiam i liczę na pomocne wskazówki :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.