Skocz do zawartości

platinum6

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 320d N47 2009
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia platinum6

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Ja mam u siebie 2009 to powiedzieli, że aktualizacja niewiele pomoże, bo było ich mało. Ogólnie mówili o polifcie, więc myślę że u Ciebie podobnie. Mam 17-stki, myślę że wystarczające. Z przodu profil opony 45, z tyłu 40. http://img30.staticclassifieds.com/images_tablicapl/271994549_1_644x461_kola-felgi-17-bmw-m-pakiet-e46-e39-e60-e90-piekne-lubin.jpg
  2. To super :) Aktualizacja może pomóc. Ale z którego roku masz autko ? Bo zależy czy jest sens, bo po faceliftigu dużo aktualizacji nie ma.
  3. Dzięki kolego. Faktycznie trzymała tylko ta rura, ale strasznie mocno, musiałem ją podważyć breszką :D Mam jeszcze pytanie odnośnie klapek, ponieważ mam luz tak jak na filmiku : Czy jest to normalne ? Czy kolektor do wymiany ?
  4. W takim razie pasuje najpierw sprawdzić poziom oleju. Jakbyś był w okolicach krk to mogę pomóc :)
  5. U mnie też tylko na zimnym, więc mamy ten sam problem :( Jedyna rada to jeździć aż się nie rozleci. Ja jak staje na niedogrzanym to wrzucam bieg P i jak mam ruszyć to D i później normalnie :)
  6. No właśnie :/ Ja u siebie na początek miałem koło pasowe i dyfer :( Na komputerze żadnych błędów. A powiedz mi u Ciebie to jest na zimnej skrzyni czy cały czas ? Bo jest jeszcze sprawa poziomu oleju w skrzyni, może być go za mało i to też może być przyczyną a koszt żaden, bo przy tym przebiegu to ciężko skrzynie rozwalić..
  7. Kupowałem w ASO tę klapkę. Koszt to 38 zł, w moim przypadku mieli ją od ręki w salonie.
  8. Też mnie to dobiło :( U siebie mam już 245 tys. km, ale właśnie nie zamierzam robić tego dopóki jeszcze auto jeździ. Patrzyłem na skrzynie to da się znaleźć okazje i kupić gdzieś za 800 zł, bo my nie potrzebujemy kupować z konwerterem. A u Ciebie jaki przebieg ?
  9. Witam, czy zdejmował ktoś może kolektor w N47 ? Mam problem ponieważ odkręciłem chyba wszystkie 5 śrub, a trzyma sie dalej, jakby był zakleszczony. Jakieś wskazówki ? Proszę o pomoc bo auto stoi rozgrzebane w garażu.
  10. Niestety kolego, u mnie jest to samo. Byłem na diagnostyce skrzyni - jakaś tulejka w multitronicu czy sprzęgło 1 biegu. Podobno najtaniej kupić używaną skrzynię. Ja jeżdzę póki nie auto nie stanie :)
  11. Fajnie, myślę że uda mi się przybyć :)
  12. A jeszcze takie spostrzeżenie : przerywanie silnika(falowanie obrotów) jest sporo większe w pozycji R i D niż w pozycji P
  13. Poziom płynów regularnie sprawdzany, także woda ok
  14. DDE koszt 600zł. Przebieg 270 000km, 100% oryginał. Naprawa jak najbardziej na gwarancji, ale teraz to przerywanie nie jest spowodowane tym co było już robione. Kompresja jest w porządku. Wymieniono już wiązkę wtryskiwaczy, więc wolę się poradzić niż aby auto stało w serwisie i "szukano" usterki bo zostanie wymienione wszystko co pozostało :P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.