Skocz do zawartości

Cichy

Zarejestrowani
  • Postów

    81
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Cichy

  • Urodziny 03.09.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 LCI 320 XD N47
  • Lokalizacja
    Będzin

Osiągnięcia Cichy

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

0

Reputacja

  1. Zawór N75 też już podmieniony był na inny i dalej to samo ;(
  2. Panowie, po odpięciu EGR i zaślepieniu, auto jedzie lepiej ale tak zwiększyło się doładowanie, że zrzuciło węza z dolotu jak jedno jest powiązane z drugim ?? Macie jakie pomysły ?
  3. Dokładnie w m47n nie trzeba robić adaptacji.
  4. Na inpie pokazuje prawidłowe ciśnienie aktualne jest troszke wyższe od zadanego.
  5. Panowie wszystkie wartości są w normie poza przepływomierzem, np wartość zadana 990 a wartość otrzymana 500, więc mówie może przepływka, zamieniliśmy na przepływomierz sprawny z kumpla 320d i to samo i znów inpa podaje takie wartości, co może być przyczyną takich wskazań ? Dodam jeszcze, ze po odpięciu podciśnienia i zaślepieniu od zaworu EGR jest troche lepiej, ale i tak auto nie jedzie tak jak ma jechac.
  6. Okay jutro to sprawdzę a jakie am być prawidłowe ?
  7. A powiedz mi gdzie podaje ciśnienie na szynie CR pod INPĄ ?
  8. Właśnie błędów żadnych jedynie sterownik od świec ale to nie ma znaczenia, korekty wtrysków takie jak podałem ale to na biegu jałowym, którym dokładnie wskazaniom przyjrzeć się na Inpie poza wtryskami ?
  9. Wiesz co ściągałem już kolektor i klapki były już usunięte dlatego troche je wykluczyłem, tylko teraz pytanie czy ktoś je usunął czy wpadła wcześniej jedna i dopiero ktoś je usunął ;/
  10. Tak wymieniłem podkładki na nowe z ASO, brak mocy wynika właśnie z tego problemu terkotania i trudnego wkręcania się na obroty.
  11. Witam, Panowie przywiozłem z Italii 320D 150KM Touring z 2002 roku, kupiłem jako uszkodzone, tzn bardzo duży problem z rozruchem, jak już odpaliło to bardzo kopciła ogolnie nierówne obroty itd, po zwiezieniu do Polski INPA w ruch i wyszły uwalone wtryski, kupiłem 4 używane wtryski i podczas wymiany skapnąłem się, że ktoś wcześniej zalał benzyne zamiast ropy do auta i pewnie dlatego padły. Z baku spuszczone wszystko, wtryski wymienione-zakodowane i teraz tak autko odpala odrazu na wolych obrotach chodzi równo ale ma problem z wkrecaniem się na wyższe obroty, tzn od jakichs 1500 do 2200 slychać terkotanie i kawałek dalej już jakby lepiej się wkręcał i póżniej pod koniec obrotów znow to samo, dodam że teraz korekty wtrysków 0,4 0,3 0,5 0,4, podczas jazdy oczywiście brak mocy im bardziej wciśnięty pedał gazu tym bardziej się muli, ogólnie tak jakby ją przelewało bo ekonomizer potrafi iść poza skale tzn pokazuje ponad 20L i spalanie srednie 16L. Macie jakieś pomysły gdzie zajrzeć dalej ?
  12. Sprawa ogarnięta, ta fajka była zapieczona w napinaczu i dlatego nie chciała wyjść, wyskoczyła dopiero po wbiciu drewnianego klina między blok a tą fajkę.
  13. Śrubkę wykręciłem była sześćiokątna na kluczyk 10, ale to dalej nie chce wyjść ;( Tak jakby zapiekła się ta metalowa fajka w napinaczu, podważałem itd i nic.
  14. E46 320d 150km M47N Touring 2002r Witam Mam pytanko czy ktoś z forumowiczów wymieniał już rolkę z fajka napinacza paska wielorowkowego?? Mam zrzucona pompę od wspomagania i alternator, napinacz jest na wierzchu, rolka wymieniona ale fajka zostaje w napinaczu i za żadne skarby nie chce wyjść....(dodam ze z tyłu napinacza została także wykręcona śrubka na kluczyk 10, która niby trzyma ta fajkę.) Może tam jest jakaś blokada albo jakiś patent na wymianę tego? Bardzo proszę chłopaki o pomoc bo wóz stoi w garażu rozebrany, a dobrze wiece że bez auta jak bez ręki Poniżej zamieszczam fotki tej fajki która nie chce wyjść... http://img854.imageshack.us/img854/944/zdjcie0224y.jpg
  15. Ale nie pasuje ze względu na montaż czy ze względu na obciążenie bo compact jest lżejszy ? Na zdjęciach wygląda tak samo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.