Skocz do zawartości

Awruk

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Awruk

  • Urodziny 18.11.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330Xi M-Pakiet

Osiągnięcia Awruk

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Przepraszam wprowadziłem was w błąd, po odpieciu czujnika dalej pokazuje -48 sropni. Kazdy kto oglądał auto wskazuje na komputer, inne możliwości zostały wyczerpane jeśli chodzi o ten problem. Tomferm czujnik wymianiany na własciwy, sprawdzone na realoem jaki miał numer zamontowany fabrycznie i taki włożony. Japu, parownik do KME Silver i w najblizszych miesiącach bedzie wymieniany na coś lepszego (chyba na Prinsa się zdecyduje). Auto stoi rozebrane, głowica oddana do sprawdzenia i jak będzie szczelna to dalej planowanie i skladanie do kupy. Czy ktoś z was ma pojęcie czy czymś różnia się te sterowniki? Wszystkie to DME MS43, ale z róznych lat produkcji http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/7551616-sterownik-glowny-dme Mój to pierwszy montowany w M54 czyli 7 509 942 i zastanwaiam się czy jak kupie którys z produkowanych w późniejszym okresie to czy bedzie działał? Oczywiście całe oprogramowanie zostanie zgrane z mojego i wrzucone na nowy sterownik. A może ktoś na forum zajmuję się sprzedaża elektroniki do BMW? Potrzebuje sterownik w 100% sprawny a na allegro o taki cięzko :(
  2. Faliszewice wszystko jest tak jak napisałem, nie pomyliłem i staram się przekazać najdokładniej jak potrafię. Czujnik na wyjściu z chłodnicy cały czas pokazuje tylko taka temperaturę (-48). Nie miałem dostępu do skanera więc przepisałem wartości z wydruku. Pozostałe czujniki pokazują temperatury, ich wartości się zmieniają a na tym jednym czujniki cały czas -48 stopni. Temperatura nie zmienia się, nie rośnie wraz z innymi temperaturami. Po odłączeniu oczywiście pokazuje brak czujnika. Mój mechanik jako winowajce podaje komputer silnika i chyba będzie trzeba się rozejrzeć za czwartym ECU. Może tym razem uda się kupić sprawny.
  3. Kable rozebrane, czujnik był podłączany na krótko, termostat sprawny i ciągle to samo W momencie kiedy wszystko jest podłączone nie rzuca żadnym błędem, wszystko jest dobrze tylko temperaturę pokazuje -48 stopni
  4. W sprawie wywalania korkiem wlewu wszystko wskazuje na uszczelke pod głowicą albo na głowice i będzie rozbierana góra silnika. Ciagle pozostaje problem z temeperaturą na wyjściu chlodnicy. Mam troche więcej informacji, bo miałem czas żeby dokładniej pogadać z mechanikiem. Wydruk z diagnostyki: Temperatura płynu chłodzącego silnik: 12 stopni Temperatura płynu chlodzącego, wyjście chłodnicy: -48 stopni Temperatura oleju, silnik: 11 stopni temperatura wlotu powietrza: 10 stopni Czujnik wymieniany, 3 komputery kupione na allegro i ciągle ten sam problem. Kable sprawdzone, komputer był nawet podłączany na krotko do czujnika i dalej -48 stopni. Inne BMW zachowują sie normalnie a w mojej ciągle jest z tym problem. Po odłączeniu czujnika komputer od razu zgłasza, że nie widzi czujnika. Do tego wąż przy chłodnicy jest zimny.
  5. Mój mechanik to świetny fachowiec bo łączy ogromną wiedzę z pasja a do tego sam jeździ BMW :) Jutro odbieram auto bo sam przyznał, że on już nie wie co robić a bez sensu żeby stało. Przez te trzy tygodnie padł pomysł uszczelki pod głowicą, ale mój mechanik z niego zrezygnował, bo nie był pewny a nie chciał mnie naciągać na niepotrzebne koszty. Co do czujnika temperatury płynu chłodniczego koło chłodnicy pokazuje -48 stopni, został wymieniony później zauważył że komputer nie odczytuje z niego zawsze tą samą temperaturę więc padło na komputer i w tą stronę poszedł mechanik. Obstawił, że tutaj leży problem i przez błędny odczyt powstaje tak duże ciśnienie, że wywala płyn chłodniczy korkiem. Wiem, że bez auta to wróżenie z fusów, ale jestem już trochę zdesperowany. Auto przygotowuje dla siebie bo niedawno kupiłem i została do rozwiązania tylko ta jedna a może jak pisze Faliszewice dwie sprawy. Jutro mam wolne więc będę szukał kogoś kto pozna się na tym problemie. Zacznę od jakiegoś warsztatu, który wykona test na obecność CO2 i to co pisaliście jest dla mnie pomocne bo miałem zaczynać od elektromechanika.
  6. Opis mało dokładny bo wiem tylko to co mi przekazał mechanik Wentylator się włącza Korek był wymieniany na inne i efekt taki sam Poziom w zbiorniczku prawidłowy, ubywa tylko tyle co wyleci przez korek Co do termostatu został założony inny i jest trochę lepiej, ale daleko do ideału co do pozostałych rzeczy to nie wiem czy sprawdzał, ale auto stoi u niego z tego powodu już od ponad dwóch tygodni i wiele rzeczy zostało przejrzanych. Zdaje sobie sprawę, że możecie tylko zasugerować jakaś przyczynę, ale mojemu mechanikowi kończą się pomysły i może tutaj jest ktoś kto miał podobny problem albo ma pomysł co to może być.
  7. Ten koło chłodnicy, na nim pokazuje - 48 stopni
  8. Witam, mój mechanik walczy od jakiegoś czasu układem chłodzenia w mojej 330Xi M54. Zaczęło się od wywalania płynu chłodniczego przez korek i twardnieniu węży. Najpierw został wymieniony czujnik płynu chłodniczego bo pokazywał - 48 stopni. Niestety to nie pomogło i kolejną diagnozą był uszkodzony komputer silnika. Cały czas pokazuje - 48 stopni a po odłączeniu czujnika temperatury wyświetla brak czujnika. Kupiłem już trzy komputery na allegro i na każdym jest ten sam problem. Auto pracuje normalnie, nie brakuje mocy, wskaźnik temperatury silnika stoi pionowo, z nawiewów leci ciepłe powietrze i auto normalnie się nagrzewa. Zamontowana jest instalacja LPG, ale z nią też nie ma problemów. Czy ktoś z wam ma jakiś pomysł co to może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.