Skocz do zawartości

gopolice

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Auto: BMW e46 2003 , 1.8d Turing
    vin: wbael71040pk83933
  • Lokalizacja
    Krzyż Wielkopolski

Osiągnięcia gopolice

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Faktycznie, źle zrozumiałem. A w takim przypadku nie mam pojęcia...
  2. Miałem ten sam problem, wymieniłem tuleje wahaczy z przodu, sprawdzałem zbieżność aż w końcu pomogło podpięcie auta pod komputer i skalibrowanie czujnika w programie INPA. Najważniejsze to to aby podczas kalibracji kierownice ustawić tak aby to koła były na wprost a nie kierownica (ma być tak aby auto jechało na wprost) i wtedy należy włączyć w programie opcję kalibracji czujnika. Tak zrobiłem i przejechałem całą zimę bez wywalenia błędu. A teraz przymierzam się do jazdy do diagnosty celem wycentrowania kierownicy na drążkach. Co do ustawiania kierownicy aby była na wprost musisz podciągnąć i wyregulować ją na drążkach kierowniczych a potem ustawić zbieżność bo pewnie się rozreguluje. Tylko nie nie rób tego u "papudroka" w szopie, tylko u ludzi ze sprzętem koszt max 100zł.
  3. Twoja rada wydaje się być sensowna. Pogrzebałem trochę w INPIe i znalazłem to. Dane dotyczą gdy kierownica w jest położeniu 0. Któregoś dnia muszę się za to zabrać jak bd miał czas i sprawdzę czy pomoże. http://naforum.zapodaj.net/thumbs/9bfa63c97b31.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/d942e305f836.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/340fd8ebf5a6.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/dffd0e50737f.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/4b8398e64f4e.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/dc66e86046f3.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/728e0472da73.jpg
  4. Puki co nie doszedłem do tego jak za pomocą INPY skalibrować ten czujnik o czym pisałem wcześniej. Tzn nie wiem gdzie to znaleźć i jak przeprowadzić (ledwo co nabyłem i skonfigurowałem odpowiedni sprzęt). Na chwilę obecną jestem po zbieżności która to wyszła bez problemu i nie trzeba było nic korygować a błąd jak był tak jest . Odnoście kierownicy myślę ,że trzeba by ją na drążkach wyprostować jednak to zrobię dopiero za tydzień. Cały czas mnie zastanawia ,czy ta taśma wymieniona może to powodować.
  5. Szanowni użytkownicy proszę was o pomoc i dobrą radę. ' Jestem świeżo po wymianie przegubu kolumny kierowniczej oraz sprzęgacza obrotowego tzw "krzyżak" w układzie kierowniczym. http://naforum.zapodaj.net/thumbs/9b45f0370edb.png Numery OE części to: 1 Przegub kolumny kierowniczej dolny 32301094700 2 Sprzęgacz obrotowy 32301094703 Po tej wymianie zadowolony wyjechałem od mechanika, jednak moja radość nie trwała długo. Otóż po ok 6 km jazdy próbnej zapaliły się kontrolki: pomarańczowa od ręcznego i środkowa od DSC: http://naforum.zapodaj.net/thumbs/f71c6fac0bf1.jpg Jako ,że posiadam interfejs i oprogramowanie, w INPIe wykasowałem owe błędy, błąd dotyczył czujnika położenia kierownicy. Jednak po "przejechaniu znowu jakichś 6 km kontrolki mile zaświeciły się na desce rozdzielczej a auto nie omieszkało mi o tym przypomnieć miłym "piiiiip". Zauważyłem,że aby auto jechało prosto kierownica nie może być w położeniu "0", gdyż auto zjeżdża na bok. Na moje przydało by się ustawić zbieżność. I teraz moje pytanie, czy myślicie ,że takowy zabieg wyeliminuje owe obłędy? Na forach wyczytałem o kalibracji tego czujnika jednak nikt nie pisze w jaki sposób się to robi? Dodam tylko ,że jednocześnie dokonałem wymiany taśmy w kierownicy jako ,że poprzednią przy rozbieraniu niechcący połamałem, czy to może mieć związek z tym błędem?. http://naforum.zapodaj.net/thumbs/387abafbda79.jpg za wszelkie sugestie i podpowiedzi dziękuje
  6. Dziękuje !
  7. W moim przypadku jest tak ,że w zależności od pogody i temperatury piszczy niby gdzieś przy wejściu do kabiny. Smarowałem psikałem i nic, rozbierałem kierownice ,też nic. Ostatnio zaczęło lekko pukać przy skręcie w lewo, takie ciche "pyknięcie". Z wałkowania na forum wyczytałem ,że najprawdopodobniej winny jest tutaj właśnie ten element.
  8. Zwracam się do forumowiczów z prośbą o dobranie do mojego auta odpowiedniego krzyżaka (łącznik maglownicy) gdyż zmuszony jestem do jego wymiany z uwagi na fakt ,iż piszczy a w ostatnim czasie zaczyna nawet stukać. Nie orientuje się w kwestii zgodności części z różnych roczników i modeli. Posiadam BMW e46 z roku 2003 Turing po lifcie z silnikiem 1995cm 318 diesel.Poniżej przedstawiam stronę link z listą używek na allegro. http://allegro.pl/listing/listing.php?department=wszystkie+dzia%C5%82y&order=p&p=2&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82y&string=krzy%C5%BCak+bmw+e46 Dziękuje.
  9. Sprawdziłem wszystko działa, klakson również (mam kiere 4 ramienną bez bajerów) . Dla świętego spokoju zamówiłem na allegro używkę za 50 zeta. Nie posiadam kabla do podłączenia pod kompa.
  10. Pękło mi mocowanie tej przedniej blaszki. Po jednej i drugiej stronie są po 2 bolczyki które ją blokują i z prawej strony pękło gdy "analizowałem sposób działania" . Klakson mówisz hmmm fakt tego nie sprawdziłem ... 300 zł o matko :(
  11. Za co odpowiada zaznaczony element na zdjęciu . Gdyż pękło mi jego mocowanie i nie spełnia on już sojowej roli.... tylko właśnie nie wiem jakiej ... ? I teraz próbuje odpowiedzieć sobie na pytanie jak bardzo niezbędna jest jego wymiana. http://zapodaj.net/4e2e671b0ded1.jpg.html
  12. Witam. Opiszę Państwu mój problem. Otóż postanowiłem wymienić hamulce w moim bmw e46, 2003r. 1.8d Turing. Zamówiłem na allegro tarcze, szczęki i klocki w komplecie: http://allegro.pl/tarcze-klocki-szczeki-ze-hamulcowe-tyl-bmw-e36-e46-i3321881995.html przez mój błąd zamówiłem tarcze nie wentylowane a w moim autku posiadam wentylowane. Załatwiłem sobie nowe tarcze wentylowane 276x60.01 jednak nasuwa mi się pytanie czy te klocki i szczęki w tym wypadku będą pasować do tarcz wentylowanych. Czy producenci wyróżniają klocki i szczęki dla różnych typów tarcz w przypadku e46? Pytam gdyż nie wiem teraz czy zwracać całość czy tylko same tarcze. Szukałem i nie znalazłem aby gdzieś na aukcjach czy w ofertach było wyszczególnione przy klockach ,że takie do tych a takie do nie wentylowanych.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.