Szanowni użytkownicy proszę was o pomoc i dobrą radę. ' Jestem świeżo po wymianie przegubu kolumny kierowniczej oraz sprzęgacza obrotowego tzw "krzyżak" w układzie kierowniczym. http://naforum.zapodaj.net/thumbs/9b45f0370edb.png Numery OE części to: 1 Przegub kolumny kierowniczej dolny 32301094700 2 Sprzęgacz obrotowy 32301094703 Po tej wymianie zadowolony wyjechałem od mechanika, jednak moja radość nie trwała długo. Otóż po ok 6 km jazdy próbnej zapaliły się kontrolki: pomarańczowa od ręcznego i środkowa od DSC: http://naforum.zapodaj.net/thumbs/f71c6fac0bf1.jpg Jako ,że posiadam interfejs i oprogramowanie, w INPIe wykasowałem owe błędy, błąd dotyczył czujnika położenia kierownicy. Jednak po "przejechaniu znowu jakichś 6 km kontrolki mile zaświeciły się na desce rozdzielczej a auto nie omieszkało mi o tym przypomnieć miłym "piiiiip". Zauważyłem,że aby auto jechało prosto kierownica nie może być w położeniu "0", gdyż auto zjeżdża na bok. Na moje przydało by się ustawić zbieżność. I teraz moje pytanie, czy myślicie ,że takowy zabieg wyeliminuje owe obłędy? Na forach wyczytałem o kalibracji tego czujnika jednak nikt nie pisze w jaki sposób się to robi? Dodam tylko ,że jednocześnie dokonałem wymiany taśmy w kierownicy jako ,że poprzednią przy rozbieraniu niechcący połamałem, czy to może mieć związek z tym błędem?. http://naforum.zapodaj.net/thumbs/387abafbda79.jpg za wszelkie sugestie i podpowiedzi dziękuje