Hej, Oto zdjęcia położenia mojego czujnika położenia wału, nie wiem co tu jest nie tak, pomimo tego że czujnik nie stoi po środku koła pasowego wału. Jednak dla mnie obie te części zamontowane są poprawnie, czujnik można włożyć tylko w jedno miejsce, koło pasowe wału jest połączone pasami z innymi kołami i zestawione jest z nimi idealnie równie. Aha moje E34 jest z 01.08.1991 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1bc734dd66e23562.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f58996b87e7a3275.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ebbe001704d9aab1.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c44d0c8a5157c31b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/30db436317a017e8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aa7802597bbe6a92.html Więc niby wszystko ok a jednak nie schodzą się. Wymieniłem dziś silniczek krokowy, połatałem dolot, wymieniłem gumę od dolotu do krokowca, wymienione filtry gazu i powietrza, brak łapania lewego powietrza a jednak auto bez wciśnięcia pedału gazu na benzynie nie odpali, po odpaleniu i przełączeniu na gaz auto chodzi na wysokich obrotach około 3-4000 do momentu złapania temperatury, jak tylko wskazówka dochodzi do połowy auto nagle spada z obrotów, faluje i gaśnie :( Mam mega doła, zawsze chciałem taki samochodzik, zrobiłem nią ze 150 km i od tamtej pory tylko w niej grzebie, Panowie pomocy :(