Skocz do zawartości

martini1305

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E36 316i Sedan 1993 (kiedyś)
    BMW E46 318i Touring 2002 (obecnie)
  • Lokalizacja
    Doncaster

Osiągnięcia martini1305

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. martini1305

    318i N42 ASC

    Czyli wychodzi na to, że mam samo ASC. Myślałem, że to coś więcej z tego względu, że zaświeca się kontrolka hamulca.
  2. martini1305

    318i N42 ASC

    Witam, czy można po VINie dojść do tego czy mam ASC czy ASC+T? Jak naciskam przycisk ASC to się zapala zółta kontrolka I jak przytrzymam pare sekund to zapala się żółta kontrolka od ręcznego.
  3. Witam, jeżeli to pomoże to u mnie jest kilkusekundowy dźwiek o "uwalonym" czujniku. Wszystkie cykają z tym, że 2 prawe ciszej, a 2 lewe głośniej, po sprawdzeniu metodą ręki wychodzi, że te 2 prawe, co cykają ciszej, są "uwalone" (nie działają). Chociąz wydaje mi się , że tamte sprawne nie działają tak samo, jak działały, gdy wszystkie były sprawne.
  4. Jest to wersja UK. http://www.iv.pl/images/31770980171434187563.jpg +/- 1mm
  5. Chodzi ci o tę roletę miedzy tylnymi siedzeniami a bagażnikiem jak rozumiem. Jeżeli okaże się to pomocne mogę zmierzyć moja ew. zdjęcia. :)
  6. Czyli kompletna wymiana sprzęgła powinna pomóc.
  7. Witam. Od jakiegoś czasu cieżko wchodzą biegi na postoju przy zapalonym silniku. Przy zgaszonym wchodzą normalnie. W czasie jazdy też nie ma problemu oraz nie ma problemu z biegiem wstecznym. Najgorzej jak zapale rano silnik I wrzucam jedynke to musze na siłe wrzucać I przy wrzucaniu auto lekko do przodu podjeżdża, tak samo jak stane na światłach I chcę wrzucić bieg z luzu to jest ciężej niż jakbym trzymał cały czas na sprzęgle po zatrzymaniu. Lepiej wrzucić mi jedynke jak auto się toczy niż jak stoi w miejscu. A I jak wrzucam jedynke to słychać, że wał sie poruszył lekko. Dodam, że około 2 miesiące temu wymieniałem olej w skrzyni I nie pomogło, ale stary olej wyglądał dobrze. Może to być wina sprzęgła, chociaż w czasie jazdy działa dobrze, łapie na środku mniej więcej. Auto ma zrobione 140 tyś km. Czy może byc to spowodowane zużytym sprzęgłem I raczej szukać gdzieś indziej winowajcy?
  8. Widze, że zdania podzielone. Ja się spotkałem również z opinią, że sprężyny w cabrio/touring różnią się od sedan/coupe.
  9. Polutowane I działa, zobaczymy czy długo :D
  10. Witam, chciałbym troche obniżyć mojego turaska. Znalazłem takie oto sprężyny od E46 coupe M sport http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-3-series-M-sport-E46-coupe-suspension-springs-/141084043779?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20d943aa03 Orientuje się ktoś czy będą pasować do E46 318i touring 2002 lift I czy wogóle obniżą samochód? Zależy mi, żeby zrobić to po kosztach więc raczej nowe nie wchodzą w gre (Eibach 160 funa)
  11. Po dłuższych próbach - mianowicie mam UK wersję I szukałem tego po stronie pasażera, jak się okazało jest po stronie kierowcy :duh: - dobrałem się do jeża I będe próbował go naprawić. Zobaczymy co z tego będzie, tak czy siak nic nie tracę bo w najgorszym wypadku I tak będe musiał kupić nową część, a może się uda naprawić.
  12. Ja mam takie same lampy w swoim turasie I wydaje mi się, że brałbym bardziej żółte niż białe, ale to chyba kwestia gustu, poszukaj sobie zdjec takich I takich I możesz sobie porównać. tutaj też jest co nieco o ringach http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=202361&hilit=ccfl+ccfl+czy+smd Wymiarów nie jestem w stanie ci powiedzieć, nie wiem nawet gdzie można taką informację znaleźć. Można troche poćwiczyć przed zakładaniem ringów na lampach I rozebrać I zmierzyć :D
  13. Z tego co mi się wydaje to musisz wybrać lampy do sedana poliftowego do lamp bez soczewek ksenonów z góry ścięte, ale poprawcie jak się myle :D
  14. A da się jakoś sprawdzić jeża czy to jest wina? Może miernikiem albo cuś ? Bo chciałbym uniknąć sytuacji, że kupie nowego zwierzaka a problem pozostanie.
  15. Witam, jak w temacie, znacznie falują mi obroty wiatraka/dmuchawy wewnętrznej, głównie zaraz po odpaleniu samochodu, później troche ustaje, ale nie całkowicie. Jest to troche denerwujące no I nie powinno tak być. Aha jak daje dmuchawe na full czy na odparowywanie szyb to działa jednostajnie I dobrze. Może miał ktoś z was taki problem? Jaka może byc tego przyczyna? A może jak to zbadać? Dodam, że samochód to E46 2002 318i N42 Turas :D Z gory dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.