Chcielibyśmy odnieść się do zarzutów jakie w tym temacie padły pod naszym adresem, szczególnie tych, zawartych we wpisie użytkownika Outside - są one bardzo poważne i bardzo żałujemy, że tak późno na nie trafiliśmy. Każdemu, kto prowadzi działalność, bez względu na to, czy związaną z auto detailingiem czy jakąkolwiek inną, zdarzają się wpadki - myślę, że uczciwie jesteśmy w stanie przyznać, że nam kilka razy też się to przytrafiło. Okres czerwca/lipca zeszłego roku był dla nas bardzo obfity w klientów z BMW F10, więc nie mamy pewności, o które auto może chodzić - nie przypominamy sobie jednak, by podobna sytuacja miała w tamtym okresie miejsce, a słowa przypisywane pracownikom firmy wydają się być wręcz niemozliwe. W tamtym czasie nie dostaliśmy sygnału od żadnego z klientów, że z wykonaną przez nas pracą coś było nie tak - jeśli taka informacja do nas dociera i faktycznie ma uzasadnienie, klient otrzymuje kompletną usługę na swoim aucie całkowicie za darmo, a zwykle staramy się dodatkowo pomóc z transportem auta i jak tylko to możliwe ułatwić kolejną wizytę. To jest nasz standard i podstawa budowania uczciwych i partnerskich relacji z klientami. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy klient opuszczający CarSPA był w 100% zadowolony - jeśli nie jest, może w każdej chwili liczyć na nasze zaanagżowanie, aby auto po naszej usłudze sprostało jego oczekiwaniom. Tym samym chcielibyśmy poprosić użytkownika Outside o jak najszybszy kontakt z nami - dołożymy wszelkich starań, aby zatrzeć negatywne wrażenie, jakie mógł odnieść. Żałujemy jednocześnie, iż informacja, jaka została przekazana za pośrednictwem forum nie dotarała do nas od razu po usłudze i w równie bezpośredniej formie. pozdrawiamy zespół CarSPA