Skocz do zawartości

kornikov

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e30, e36

Osiągnięcia kornikov

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, zakupiłem 5er która zawsze była moim marzeniem, niestety mam trochę w niej do porobienia :dobani: Mam kilka pytań i proszę o pomoc swoim fachowym okiem ;) Ogólnie objawy to mocne zalewanie silnika, czarny dymek z wydechu, spalanie 30++/100km, Gaśnie na wolnych jak się nagrzeje i potem jak się chce odpalić to trwa to dłużej niż zwykle. I na wolnych chodzi nie do końca równo. 1. Czy praca sond jest prawidłowa? Tzn te skoki 0.05- 0.8 i tak cały czas. 2. Jak interpretować korekty wtrysków? Na zimnym i średnio ciepłym tylko cyl 4. Na Ciepłym dołącza korekta cyl 2 i tak się płynnie powoli zmieniają raz jedno ma dużą korekte raz drugie wraca do normy. 3. Czy wskazania przepływki mogą zależeć od czegoś innego? Czy jest ewidentnie walnięta? - Ukł dolotowy szczelny. Wyskakują 3 błędy. ( skasuje, odpale i od razu są) : Czy dobrze myślę? Błędy są 1 przepływka,2 zbyt duza korekta, 3 Termostat VIDEO Live: https://youtu.be/rR1YSss5-wI Z góry dziękuje i bardzo liczę na waszą pomoc. :ok:
  2. ..
  3. Hehe, spokojnie nic nie było robione na drut, jednak żeby wykonać jakiekolwiek testy wydech był potrzebny więc się złożyło z tego co było pod ręką, nie przesadzajmy. Pompa Czy jest mniej wydajna nie wiem bo kilku kolegów jeździ z takimi pompami i jest ok w 3.5L. na pewno lepsza niż pompa z allegro za 100zł którą tu ma 90% Do silnika Saaba 2.0T będzie za słaba na pewno - 2 projekt w30( została miska i relokator oleju i będzie 270KM i 400Nm) Panowie zapewniam że swap nie był robiony na pałę w stodole, i tyle części nowych i dobrej jakości większość użytkowników m30 nie kupuje az do śmierci silnika co ja w 3 tygodnie. Odezwe się jak zamontuje puche + wydech + sonde, jestem przekonany że problem pozostanie- szarpania na wolnych
  4. Seryjna 1.6, a różnią się one?
  5. To Pierwszy temat o tych objawach poczytaj dobrze, nie jest o tym samym... Wcześniej miałem tak że gasł jak się nagrzał juz tak nie ma, wymieniłem czujnik temperatury i jest ok. Z tego co wiem Sonda nie powoduje takiego zachowania, duzo ludzi jeździ bez i im nie szarpie na wolnych. - to powoduje duze spalanie Brak puszki filtra powietrza też nie swoją drogą. - to moze powodowac spadek mocy aczkolwiek znam kogos kto tak smigał przez kilka dni i było ok Ale Piotrze dla świętego spokoju założe i sondę i puche niedługo, ale watpie że to przywróci prawidłową pracę na jałowych. PS: Z newsów to: rura w dolocie za przepływką jest szczelna od środka Jak odpinam kaptórki ze świec to żadnej różnicy w pracy silnika na wolnych...
  6. Dzieki za jakiekolwiek zainteresowanie :twisted: Ta guma jest troche spekana przy laczeniach jednak chyba nie ma tam nieszczelnosci bo jak psikalem tam plakiem to sie obroty nie podnosily, ale jutro zdemontuje ja i jeszcze sie upewnie ;)
  7. ześć wszystkim :rotfl: , od niedawna przerzuciłem się na auta marki bmw, i nie żałuje Temat w tym dziale poniewaz dotyczy silnika z bmw e34. :roll: Sprzedałem swoje s13, kupiłem e30 z 1.6 m40. Wszystko działało ok, ale silnik od razu wyleciał po kupnie. Po jakimś czasie kupiłem, m30b35, swap w ok 10h, no i chodzi. Przejechałem już nią ok ok 150km, pali dużo. Dziś spaliła 5L na 20km po obwodnicy 100km/h. - pewnie wina braku sondy ??? A teraz do rzeczy, objawy: -Brak mocy już na lekko ciepłym silniku przyśpieszenia brak. na już lekko ciepłym gaz w podłoge na 5 przy 100km/h i praktycznie brak reakcji, jakby miał z 90KM. :kwasny: To samo na innych biegach zauważalny spadek mocy wraz z nagrzaniem. A na zimnym ciągnie jak zła :mrgreen: -Na wolnych mocno telepie silnikiem i buda. (obrotek z 4 cyl jeszcze czyli * 0.66) Na ciepłym mocniej telepie obroty 1000*0,66= ok660 Na zimnym, po odpaleniu przez chwile jest 1500 obrotów *0,66 czyli 990 obrotów realnie. - nie telepie Wiem, że r6, szczególnie 3.5 jest idealnie równo pracującym motorem. Więc coś nie gra. Mocno grzeje się wydech tak ze z tylu nie da się dotknąć tłumika a jak zajrzę pod spod to powietrze w około rury faluje, no i przepala ucho gumowe trzymające wydech przy końcowym tłumiku tak sie grzeje. Co zrobiłem do tej pory: -nowa kopułka BOSCH/ nowy palec BOSCH :mad2: - nowy 100% sprawny przepływomierz- sprawdzałem z drugim kumpla od m30 sprawnego i nie ma różnicy w pracy między nimi (stary co dostałem do swapa był po gazie i zacinała mu się klapka) :mad2: -nowy czujnik temp dla ECU / FAG -wyczyściłem czujnik pozycji wału wału korbowego, nie zdejmowałem go -nowe świece zapłonowe NGK - Psikałem po rurach dolotowych Plakiem ale obroty sie nie podniosły wygląda na szczelne Co typuje ? -kable zapłonowe ? -wydech na jednej rurze 50mm i na końcu tłumik seryjny z 1.6 - to jeśli chodzi o szarpanie na wolnych / i grzanie ? :?: - brak sondy ? - spalanie na pewno, / ponoć bez sondy nic się nie zmienia poza spalaniem - brak dolotu / puchy filtra przed przepływomierzem - pobiera ciepłe powietrze jak się nagrzeje od wydechu i traci moc. (po prostu jeszcze nie mam puchy ori e34) - regulacja zaworów ? - zawalone sitko syfem przy pompie w baku PROŚBA Mógłby ktoś zrobić zdjęcie lub powiedzieć jak u niego jest z kabelkami przy czujniku położenia przepustnicy? Bo kiedyś zdjął mi się ten kapturek i kabelki wyleciały bo się nie trzymały na wtyczkach, powczepialem je na ciasno, ale chce sprawdzić czy dobrze je tam włożyłem, moglem przesunąć wszystkie np o jedno miejsce. tam jest chyba 7 kabelków. (Mam normalna przepustnice na linkę) Jutro nakręcę filmik jak to chodzi, wiec bardziej wam to przybliży o co chodzi. Dzieki z gory za pomoc, :)
  8. Znam 7 osób co jeżdzą bez sondy w m30b35, i jest wyśmienicie, więc to nie to.
  9. Mam 3 przeplywki. Ta jest ok 100%. Powiem lepiej. Podjechalem na chwile do auta gdzie je zostawilem i jak ostygl to zapalil od strzala. Hmmm. No i co dalej pewnie w drodze powrotnej jak sie zagrzeje na 1/4 to tez zacznie wariowac. Czujnik temp dla komputera moze miec takie objawy ?
  10. Cześc wszystkim, jestem Kornik i mam nadzieje że a dłużej zawitam na tym forum. Temat w dziale 5, bo silnik jest z e34 i tu o niego chodzi ;) Do e30 wrzuciłem silnik z e34 m30b35, Auto jest bez sondy aktualnie. Do tej pory autem przejechałem ponad 30km było ok, dzisiaj rano odpalam, wszystko ok, przejechałem 2km zaczął przerywać/zalewać przy normalnej/delikatnej jeździe. Na wolnych szarpało i przygasał, pogazowałem chwile, naprawiło się weszła na normalne obroty, kawałek przed stacją znów pozalewało/poszarpało, dojechałem ormalnie do stacji dotankowałem 20l, ( rezerwa się jeszcze nie świeciła). Wyjechałem normalnie, wszystko malina działało, przejechałem 4km zaczął znów szarpać, ale dałem ogień, wkręcał się nie równo, zalewało, porządnie strzeliło w wydech, po chwili działał dobrze, przejechałem z 1km, wjechałem w mniejszą uliczkę, znowu przeywał jechałem spokojnie aż zgasł, i już nie chciał odpalić, pompa działa, mam a włącznik. I teraz nie wiem co dalej. Po pracy podskocze do auta i zobacze czy odpali. Ktoś ma jakieś pomysły? Przepływka jest nowa ( z inego) - 100 %sprawna
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.