Witam, Kupiłem w sobotę BMW 118i 2.0 z 2008r. i podczas powrotu przy prędkości około 190 wyłączył mi się silnik. Auto zwolniło i coś pod maską zaśmierdziało. Po odczekaniu paru minut auto nie chciało odpalić i nadal nie odpala mimo odłączeniu akumulatora i podłączeniu ponownie. Przy każdej próbie odpalenia z pod maski ponownie czuć zapach spalenizny. Całą noc próbowaliśmy odpalić, resetować aż się rozładował akumulator, po rozładowaniu akumulatora komputer wariuje. Prawdopodobnie może to być wina zbyt dużych obrotów co mogło doprowadzić do odcięcia dopływu paliwa do silnika. Czy możecie mi poradzić jak to sprawdzić, gdzie najlepiej się zgłosić z takimi objawami ? Czy wystarczy podpiąć go pod komputer czy coś więcej jest wymagane ? I czy odcięcie dopływu paliwa może spowodować zapach spalenizny który się wydzielił ? Z góry dzięki za pomoc.