Skocz do zawartości

manin

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Seria 1 118i 2.0 2008r.

Osiągnięcia manin

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Co nie zmienia faktu, że jedna przejażdżka 190 km/h przez chwilę, nie powinna zatrzeć silnika jak by był w 100% sprawny przed zakupem.
  2. Był wlany, własnie nie wiadomo kiedy był wymieniony bo jego stan był masakryczny, gdyby auto wytrzymało do poniedziałku to bym wymienił bo w poniedziałek auto miało jechać do serwisu aby wszystko sprawdzić i powymieniać. Ale nawet nie dotrwało do pon .... :(
  3. Z tego co mówi mechanik, silnik jest zatarty tylko dziwne to bardzo .... bo jak niby w nie całe 300 km zatrzeć silnik .....
  4. No w poniedziałek miałem jechać na sprawdzenie przebiegu. Czekam dziś na info co się stało i już się doczekać nie mogę .... :(
  5. Łańcuch nie, silnik się zatarł albo rozrusznik jeszcze nie wiem. Dziś mają do mnie dzwonić jak sprawdzą. ;( Masakra .... Czy do niej będzie pasował 2.0 170KM ?
  6. manin

    Łódzkie

    Już do nich pojechałem. I jak się okazało mam albo rozrusznik albo silnik do wymiany. Pisze w nawiązaniu do tego tematu viewtopic.php?f=161&t=218159
  7. Nie wiem tego a jak to sprawdzić ?? Chce dziś podjechać do Serwis samochodów BMW Łódź ul. Krzemieniecka 2 Czy ktoś może coś o nich powiedzieć ?
  8. manin

    Łódzkie

    Witam co możecie powiedzieć o nich ? Serwis samochodów BMW Łódź ul. Krzemieniecka 2
  9. Z tego co patrzyliśmy to łańcuch jest ok.
  10. Witam, Kupiłem w sobotę BMW 118i 2.0 z 2008r. i podczas powrotu przy prędkości około 190 wyłączył mi się silnik. Auto zwolniło i coś pod maską zaśmierdziało. Po odczekaniu paru minut auto nie chciało odpalić i nadal nie odpala mimo odłączeniu akumulatora i podłączeniu ponownie. Przy każdej próbie odpalenia z pod maski ponownie czuć zapach spalenizny. Całą noc próbowaliśmy odpalić, resetować aż się rozładował akumulator, po rozładowaniu akumulatora komputer wariuje. Prawdopodobnie może to być wina zbyt dużych obrotów co mogło doprowadzić do odcięcia dopływu paliwa do silnika. Czy możecie mi poradzić jak to sprawdzić, gdzie najlepiej się zgłosić z takimi objawami ? Czy wystarczy podpiąć go pod komputer czy coś więcej jest wymagane ? I czy odcięcie dopływu paliwa może spowodować zapach spalenizny który się wydzielił ? Z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.