Skocz do zawartości

Kolczyk_Op

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318i 1993 coupe

Osiągnięcia Kolczyk_Op

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Pojechałam do drugiego mechanika polaka i okazało się, że to bez gadania panewki przeklęte. Jaka jest możliwość, że nie zaysowały wału?
  2. ?Był przed chwilą jakiś mechanik i powiedział, że pompa oleju siadła. Możliwy taki objaw
  3. Jechałam autostradą i chciałam zobaczyć ile nią wyciągnę. Udało się 220km/h aż do odcinki. Po odcince zaczęło cykac i cyka do teraz. Resztę histori juz znasz.
  4. To tak cyka i tyle się dzieje. Auto nie straciło na mocy, żadna kontrolka się nie zapaliła, nie grzeje się silnik. Poprostu coś stuka pod góry, ale gdzie dokładnie ciężko stwierdzić. Dodam, że na bagnecie i w filtrze oleju znalazłam opiłki. Bardzo drobne jak brokat. Dla tego mało prawdopodobne z tym rozrządem, bo skąd wtedy opiłki w oleju? Płynów też mi nie ubywa i nie ma w nich oleju.
  5. Dodam, ze temperatura jest w normie, obroty tez.
  6. Wczoraj moja becia zaczela dziwnie klekotac. Zaczelo sie to po odcieciu zaplonu. Cyka jak dizel nie jakos tragicznie, ale irytujaco. Dzwiek jest jakby z okolic zaworw rowno z obrotami silnika. Mozliwe, ze sie rozregolowaly czy cos padlo? Od czego zaczac? Sprawa jest dosc pilna, bo na weekend zjezdzam do polski, a tu mechanicy kosztuja majatek w holandii. Mam tylko nadzieje, ze to nie panewki. Przerabialam juz raz to w alfie i skonczylo sie sprzedarza... viewtopic.php?f=68&t=120678
  7. Sprawdzi to przy okazji wymiany dyferencjału. Myślałam,że to coś w stylu odpowietrzenia układu wspomagania kierownicy i nic trudnego :) No,ale jak tak mówisz to tak zrobię :D
  8. Wiecie jak to się odpowietrza? I w ogóle co to jest:)
  9. brak pomysłów?
  10. Sprawdził sam.Pojechałam do niego wjechał na podnośnik i wykręcał śruby.W moście olej jest bardzo rzadki i nie wygląda na pierwszej świeżości. Ma być taki rzadki prawie jak woda? Nie chciałam go wymieniać jeżeli za chwilę będę zmieniała dyferencjał,bo to dwa razy ta sama robota.
  11. Płyn jest w dyferze i w skrzyni też jest. Z biegami jest tak, że czasem nie chce się wbić bieg obojętnie jaki tak jak by skrzynia się zacinała. Jak puszczę sprzęgło i wcisnę jeszcze raz to problem znika. Wczoraj miałam pierwszy raz sytuację, że po ostrym hamowaniu nie mogłam wbić luzu i zgasło jak się zatrzymałam całkiem. Płyn hamulcowy reż jest w normie. Jak odpalam auto to obroty falują zawsze dwa razy i się wyrównują czasem falują jak stanę pod górkę, a tak silnik praxuje bardzo ładnie. Napisałam w razie czego wszystkie usterki :) jestem posiadaczką tego auta od niedzieli :) Dodam,że silnik to 1.8 is.
  12. Ja mam to samo.Po wciśnięciu sprzęgła słuchać tarcie z tyłu auta jak i na luzie też je słychać,ale tylko wtedy gdy auto jest w ruchu.Jak stoi jest okej i nic nie słychać.Mechanik mi powiedział,że to zużyty dyferencjał.Może tak być? Jestem nowa i jak wepchałam się w zły temat to przepraszam z góry :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.