Panowie po pewnym czasie zwracam się z prośbą bo już siły nie mam :( Problem jest taki, że silnik jest okropnie zamulony szczególnie gdy ruszam ze świateł po postoju, łapie dziurę (gaz do oporu), gdy odpuszczę gaz i wcisnę z powrotem autko ciągnie prawidłowo... Najgorzej jest w przedziale od 1000 do 3000 obr. Wcześniej miałem problem z błędem 171 i stwierdziłem, że czas na przepływkę, więc myślałem, że jak ją wymienię to problem zamulania pójdzie w niepamięć. Wymieniona przepływka na ori Bosch, wymienione uszczelki kolektora oraz sprawdzone całe uszczelnienie dolotu, wymieniony tłumik oraz sprawdzona szczelność. :mad2: Silnik chodzi praktycznie idealnie, nie faluje, nie szarpie, prędkość maksymalna ok, nie ma błędów ale mam wrażenie, że więcej pali. Wartości z Inpy: adaptacja aplikatywna na postoju ok. 0.50 podczas jazdy spada do 0. Adaptacja multi jest na 1,02 - 1,03. Sonda regulacyjna działa, ogrzewanie sprawne, lambda integrator podczas przyspieszania czasami wchodzi na 1,05 (mieszanka uboga) to mnie martwi.... sonda diagnostyczna trzyma 0,3 a podczas mocnego przyspieszania wchodzi na 0,8 nie oscyluje. Co radzicie mam interfejs i programy inpa + DISA, mieszkam w Poznaniu proszę o pomoc.