Cześć, kilka tygodni temu walczyłem dokładnie z tym samym problemem co Ty, wymieniłem sporo części i nic... aż w końcu znalazłem godnego mechanika i po chwili stwierdził, że to górne wahacze. Nie miały sporo luzów na sworzniach, tylko na tulejach - te gumy były mega wyjechane. Postaw samochód na kanale, zablokuj prawe przednie koło, wejdź pod auto i obserwuj tyleje gumowa wahacza gornego z lewej strony, a niech ktoś porusza samochodem (na luzie) przód, tył... u mnie wyraźnie było widać jak niesfornie pracuje ten wahacz lekko cykając... Objawy identyczne jak u Ciebie, stukanie przy niskiej prędkości, jakby do puszki metalowej wrzucić monetę pokrytą cienka warstwą gumy i potrząsać bardzo szybko... czułem drgania aż w kierownicy. :) Sprawdź to, mi też wszyscy mówili, ze kolumna, bo zawieszenie mam praktycznie nowe. daj znać co i jak, pozdrawiam, KJ.