Skocz do zawartości

M3_styler

Zarejestrowani
  • Postów

    168
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia M3_styler

Wielki entuzjasta marki

Wielki entuzjasta marki (7/14)

0

Reputacja

  1. Problem jest banalny. U mnie schowek 3 lata odstawał, kombinowałem z nim na różne sposoby, aż okazało się że pod światełkiem w środku schowek powinien być przykręcony śrubą 8-ką, której brakowało. W waszych przypadkach stawiam właśnie na brak tej śrubki. Polecam sprawdzić, a nie łamać schowki :D Pozdro 600...
  2. Tak, to jest pompa do Twojego silnika. Bedzie pasowała na 100%. Pozdrawiam.
  3. Może to być wina krzywych prowadnic, krzwo przykręconych (jeśli były wymieniane) lub złego ustawienia szyby. Ja kiedyś przykręciłem tapicerkę za długimi wkrętami i o nie obcierała szyba, objaw był podobny.
  4. - Mam do sprzedania kompletną wiązkę przewodów z lewych drzwi do E36 COUPE z 1996 roku. Jeśli ktoś jest zainteresowany GG:2380634. Proponuje sprawdzić czy szyba przy zamykaniu o nic nie obciera. Zdarza się że prowadnice są lekko krzywe i zachaczają o belkę wzmacniającą konstrukcję drzwi. Przypadek znam z autopsji :) Pozdrooo..
  5. Mam przedni lewy błotnik. Zagraca mi tylko miejsce w garażu. Oddam taniutkooooo.... gg:2380634
  6. - Naprawdę nikt nie potrafi mi pomóc.. ??
  7. Sprawdziłem wszystko. Bezpieczniki, przekaźniki (pod maską i pod kierownicą), czujnik temperatury w chłodnicy, ciśnienie czynnika chłodzącego, etc. Wszystko jest sprawne i nic nie wskazuje na to, że mogło by być powodem awarii wentylatora. Nie wiem dokładnie jak wygląda i gdzie jest umieszczony ten rezystor. Wydaje mi się, że przy moim wiatraku może go nie być. Czy ktoś mógłby zrobić jego zdjęcie, lub dokładnie wytłumaczyć mi jak ta część wygląda i gdzie jej szukać? Pozdrawiam.
  8. Dodatkowa skrzynka bezpiecznikowa, jak rozumię mieści się pod kierownicą...?
  9. Jutro tam popatrze, możliwe że coś ukryli pod kierownicą. W sumie sporo tam takich rzeczy. Posprawdzam i dam znać co i jak. Pozdro!
  10. Sprawdzałem, w sumie to od tego zacząłem - prąd nie dopływa, kable wyglądają ok.
  11. Jednak oba przekaźniki i wszystkie bezpieczniki są sprawne. Dlaczego więc nie dopływa prąd do wentylatora? Co jeszcze może być przyczyną?
  12. Dziękuję, teraz rozjaśniłeś mi trochę sprawę sterowania tym wentylatorem. Dzisiaj sprawdzę przekaźnik od szybkich obrotów, bo coś mi się wydaje, że może być uszkodzony. Przy zwieraniu pinów we wtyczce przy czujniku temp. w chłodnicy, słychac tylko reakcję przekaźnika obrotów wolnych, natomiast ten drugi zachowuje się jak by był martwy. Posprawdzam to dzisiaj i dam znać co i jak. Pozdro!
  13. Posprawdzam dzisiaj to o czym piszesz. Jeśli będziesz tak uprzejmy poprosił bym Cię o te szczegóły i schemat. Pozdrawiam.
  14. Jeśli masz na myśli ten rezystor: http://img86.imageshack.us/img86/4346/25062006hf3.jpg to jest on sprawny, ostatnio wymieniałem go na nowy. Mój problem dotyczy wentylatora przy chłodnicy, gdyż tylko on nie działa. Klimatyzacja śmiga, wieje, chłodzi, lecz gdy stane w korku jej wydajność drastycznie spada i podnosi się temperatura.
  15. Gdzie znajduje się ten czujnik ciśnienia i jak go sprawdzić? Czy jakieś jego zmostkowanie może uruchomić wentylator?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.