
Stiuk
Zarejestrowani-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Stiuk
- Urodziny 30.06.1990
Informacje osobiste
-
Moje BMW
E36 1.8 IS M44
-
Lokalizacja
Ruszów/ Dolnośląskie
Osiągnięcia Stiuk
Debiutant (2/14)
0
Reputacja
-
Moim zdaniem dużo lepiej będą wyglądały szerokie listwy od m3. Wszystkie BMW, które widziałem z wygładzonymi elementami wyglądały po prostu okropnie. Mi się to kojarzy jedynie z wiejskim tunningiem - bez obrazy dla nikogo :).
-
Witam, mam pewien problem, a mianowicie kiedy rano przyszedłem do swojego cudownego auto jego szyba byla zmrożona, nie przejmując się tym włączyłem samochód i odpaliłem wycieraczki. Niestety był to jeden z gorszych pomysł, bo szyba była na tyle mocno zamrożona, że wycieraczki się od niej nie oderwały. Silniczek zabrzęczał, a później cisza. Kiedy ręcznie je odczepiłem już wcale nie reagowały. Wiem, że to moja wina, ale co mogłem takim zachowaniem zepsuć? Pozdrawiam
-
U mnie to byla drelichowa szmata w kolektorze ssacym. Slyszalem tez o podobnym przypadku, ale winna byla instalacja gazowa. Co auto to inna historia. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
-
Panowie i Panie, wymieniłem elektrozawory i styuacja jest dalej taka sama. Jedyna rzecz, która uległa zmianie to, dmuchanie ciepłym powietrzem od strony pasażera? Czy może temu byc winny climatronic? Znaczy panel climatronica? Pozdrawiam
-
Auta do komputera nie podłączałem. Jeż już był reanimowany, więc bardzo możliwe, że to on jest winien. A jeśli panel jest uszkodzony, to jak można go sprawdzić? Dużo rozbierania jest żeby dojść do uszczelnień elektrozaworów? Pozdrawiam
-
Witam, mam problem z climatronickiem, mianowicie kiedy przełączam tryb, to nic się nie dzieje. Wieje cały czas zimne powietrze i nie jest ważne, czy ustawione jest 30 stopni, czy 18 stopni. Kiedy wyłączam climatronic, całkowicie wyłączam, dalej wieje zimno. Czasami mogę regulować moc nawiewu, ale po pewnym czasie już tracę tę możliwość i ogrzewanie dmucha jednym tempem, bez możliwosci regulacji. Czy taką sytuację może powodować uszkodzony jeż? Jeśli nie, to co może być przyczyną takiej sytuacji. Pozdrawiam.
-
Panowie i Panie, niestety autko dalej działa jak działało wcześniej, czyli nie pali na jeden cylinder. Dodam, że auto zasilane jest LPG. Czy może to być emulator gazu? Gdzieś czytałem o podobnym przypadku, lecz tamtemu posiadaczowi BMW samochód palił na trzy cylindry tylko na benzynie, a na gazie już było wszystko w porządku. U mnie autko źle pali na gazie oraz na benzynie. Stąd też wykluczamy uszkodzenie wtrysku, ponieważ wtedy samochód jechałby normalnie na gazie. Opadają mi ręce już i bardzo proszę was o pomoc w postaci jakiś podpowiedzi. Pozdrawiam
-
Dziękuję za podpowiedź. Sprawdzimy wtryski, zaglądniemy też do łańcucha rozrządu, może przeskoczył?
-
Ja mam benzynę. Byłem u trzech mechaników. Jeden, to bardziej wymieniacz niż mechanik, podłączył do komputera i pokazało błędy sondy lambda i czujnika wlotu powietrza. Wymieniliśmy te dwa czujniki i dalej nic. Po tym stwierdził, że to komputer. Kupiłem komputer, pojechałem do elektromechanika zajmującego się tylko BMW, powiedział, że jego zdaniem to nie komputer, ale możemy go zmienić, żeby wykluczyć ten problem. Zmieniliśmy, dalej nic. Jego komputer pokazywał jakiś błąd wlotu powietrza, ale dokładnie nie było to opisane w jego urządzeniu diagnostycznym. Mówił, że może łapać jakieś powietrze. Wszytko sprawdziliśmy i nic. Żadnych dziur, czy nieszczelności. Już większość ludzi ręce rozkłada i nikt nie wie, co to może być. Jestem właśnie na etapie szukania jakiegoś dobrego mechanika.
-
Witam, dowiedziałem się już jak wyglądała cała sytuacja. Postawiłem sprawny i normalnie jeżdżące BMW na wymianę szczotek na dmuchawie od climatronica. Samochód został odpalony z rozłączoną klimatyzacją, wyciągniętą dmuchawą, bez szczotek na tej dmuchawie i momentalnie wkręcił się na wysokie obroty, po czym zaczął dziwnie chodzić. Został szybko zgaszony. Od tego czasu źle pracuje na jeden cylinder. Ciągle zalewa jedną świecę. Jest bardziej okopcona niż inne. Sprawdzaliśmy sprężanie w cylindrach i jest wszędzie w podobnych wartościach. Wymieniłem następujące elementy i nic nie pomogło: -sonda lambda -czujnik położenia wału -czujnik położenia wałka rozrządu -czujnik wlotu powietrza -komputer -świece żarowe Sprawdziliśmy czy układ jest szczelny, czy nie łapie lewego powietrza- tak, jest szczelny i nie łapie lewego powietrza. Na diagnostyce komputer mówi coś błędzie wlotu powietrza. Nie za bardzo precyzyjnie to określa. Proszę pomóżcie, bo już nie wiem co mam robić, żeby auto wróciło do normy...
-
Nie pali na czwarty cylinder. Informacje dodatkowe: Samochód stał jakieś dwa miesiące. Został postawiony na warsztat w celu wymiany szczotek dmuchawy. Kiedy cały środek był rozebrany i wypięty, mój dziadek, który 20 lat nie wsiadał do auta stwierdził, że go przestawi trzy metry dalej. Odpalił, poszedł dym, auto zaczęło głośno chodzić i szybko zgasili. Przed tym odpaleniem samochód chodził idealnie. Czy mogło dojść do uszkodzenia komputera?
-
Według mechanika wszystko jest w porządku.
-
Witam, mam problem ze swoim silnikiem (1.8 is M44). Samochód zaczął palić na trzy cylindry i stracił moc. Sprawdzaliśmy wszystkie możliwe czujniki, ciśnienie w cylindrach jest odpowiednie, cewka daje odpowiednio dużo prądu,kable są dobre, świece również. Podłączaliśmy BMW do komputera, który pokazał błąd "czujnika wlotu powietrza" oraz błąd "sondy lambda". Wszystko zostało wymienione i dalej jest ten sam problem. Mechanik twierdzi, że do wymiany jest komputer sterujący. Komputer został wymieniony i nic nie pomogło, zmieniłem także świece żarowe i dalej nic. Świeca na czwartym cylindrze jest bardziej okopcona niż inne. Co może powodować problemy z autem?
-
Znajomy w swoim Fordzie ma podobną przypadłość. U niego winien jest przestawiony o jeden ząbek rozrząd. Dziękuję bardzo za odpowiedź. Zaraz sprawdzę Twój temat, mam nadzieję, że mi pomoże :). Dziękuję raz jeszcze. Pozdrawiam
-
Witam, w niedzielę stałem się szczęśliwym posiadaczem BMW E36 316i. Samochód posiada instalacje LPG. Ale do rzeczy. Moje BMW posiada dziwną przypadłość. Mianowicie, przy pierwszym rozruchu, bądź po dłuższym postoju, chcąc odpalić auto muszę długo "łechtać" i dodatkowo wcisnąć pedał gazu. Kiedy auto odpali i nawet od razu się je zgasi, to problem znika. Wtedy już odpala normalnie. Moje pytanie jest następujące, czym to może być spowodowane i jak to rozwiązać? Pozdrawiam.