wczesniej swoja e60 modyfikowalem w r performance na mineralnej, wszystko bylo ok , ale oni specjalizuja sie raczej w samochodach grupy VAG i teraz po kupnie mojej wymarzonej f10 chyba czas zdecydowac sie na kogos doswiadczonego czyli tc performance. Mam jeszcze kilka pytan, czy warto przerabiac turbosprezarke na hybrydowa gdzie interesuje mnie sam program na te +/- 310km ? co z dfpem w takim przypadku ? narazie nie ma problemu ale za wczasu lepiej wylaczyc usunac? w swojej e60 dpf siedzial i zadnego problemu nie bylo, moze dlatego ze dostawala ostro i 3 razy kolektor byl wymieniany no i turbo regenerowana, :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: warto od razu za jednym zamachem robic czy moze zostac tak jak jest z tym turbo? a no i co z EGR? tez wylaczyc ? sorry za tyle pytan ale jestem zielony w temacie a chce zrobic jak najlepiej, z gory dzieki za odpowiedz