
Mihaszko
Zarejestrowani-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
E46 320d 1998
Osiągnięcia Mihaszko
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
To tam, gdzie stoi masa rozbebeszonych E36 pod domem? Już wcześniej myślałem, żeby się tam udać ale to dopiero jutro, jak będę miał wolne.
-
Witam :] Napisałem na giełdzie, ale napisze i tutaj Miałem pewien nieprzyjemny incydent, a własciwie to kolega, który chciał 'się przejechać', potrzebuje sporo gratów do E46 320d sedana, preferowany kolor blach ORIENTBLAU METALLIC, właściwie nie wiem czy nie lepiej wziąc jakiegoś angola na przeszczep, ale niżej lista: MASKA ZDERZAK KOMPLETNY BŁOTNIK PRAWY BŁOTNIK LEWY SPRYSKIWACZE NA LAMPY + LISTWY ORI XENON BOSCH PRAWA ORI XENON BOSCH LEWA GRILL PRAWA TYLNA LAMPA KOMPLETNY PAS PRZEDNI KOMPLETNA CHŁODNICA INTERCOOLER i pewnie jeszcze sporo dojdzie jak rozetne i otworze maske.. kontakt na PW, dzięki.
-
A to pierwsze słysze, gdzie mozna ten warsztat znaleźć>? :) W sobote przy okazji dlubania poprosze kolege, który ma trochę więcej pojecia żeby zajrzał w te hamulce, może coś rzeczywiscie namotali
-
Carl0s, widzę, że też jesteś z koszalina :cool2: Zapieczony hamulec był robiony u andrykowskiego na gnieźnieńskiej, raczej nie powinni robić tam lipy :) Wszyscy raczej sobie chwalą ten warsztat mimo sporych cen. Pozdrawiam kolege z koszalina i łącze się w bólu mieszkania w takiej dziurze :D
-
Kupiłem 3 metry wężyka, ma wewnętrzną średnice 3,2mm , powinny być okej z tego co czytałem. Przy okazji nabyłem szmatki, pędzelki i benzyne ekstrakcyjna i przy wymianie wezyków wyczyscze kolektor, egr i intercooler.. może dostanie więcej powietrza :) Wydaje mi się, że ciagle trzyma mi hamulec reczny na lewym kole, tłoczek od hamulca lekko zardzewial i sie zablokował jak auto stało, ale wszystko zostało wyczyszczone i poskładane do kupy.. mimo wszystko nadal kontrolka się zapala od czasu do czasu, nawet jak nie zaciągne recznego tylko zostawie auto na biegu i odpale na nowo. Czasem sie swieci na desce, czasem nie - ale lewa tarcza ma widoczny lekki rant po około 2-3 tyś km od nowości :!: , auto pali na trasie w granicach 7L i mysle, że w tym moze lezec problem.. Tłoczek lekko zardzewial jak auto stało, ale wszystko zostało wyczyszczone i poskładane do kupy.. mimo wszystko nadal kontrolka się zapala od czasu do czasu, nawet jak nie zaciągne recznego tylko zostawie auto na biegu i odpale na nowo. Pozdrowionka.
-
o proszę, byłem pewien, że są :P no to jedna rzecz z głowy, dzieki za informacje, tak to bym zamowil te zaslepki i by mi sie walaly, poczytałem i rzeczywiscie dopiero w m47n były :] WĘŻYKI PODCIŚNIENIA :mad2: - jaka średnica? chodzą różne teorie, niby średnica nie powinna mieć specjalnego znaczenia ale może są osoby, które mają np. 3mm i 4mm i mogą się wypowiedzieć? ; p
-
No dobra, czyli wszystko w miare jasne. plan na najbliższe półtorej-dwa tygodnie wygląda nastepująco: Mechanika: Wymiana wezykow podcisnienia, czyszczenie zaworow egr i turbo, czyszczenie samego egr'a i intercoolera, wymiana odmy i wywalenie klapek zawirowań, zamiast nich zaślepki, wymiana lewego tylnego czujnika abs/dsc bo świruje jak jest mokro, wymiana wydechu końcowego (zakładając, że znajde jakiś w miare atrakcyjnej cenie z całym wkładem, nie jest to priorytet). Kosmetyka: Klamki w kolorze (jak znajde w fajnej cenie :roll:), wymiana kierunkow na dymione (migacze już są), czyszczenie lamp przednich i ogarnięcie drobrnych ognisk korozji na tylnych nadkolach i 'listwie' pod klapą zanim zaczną się mrozy i sól. Po ogarnieciu w/w spraw lece na hamownie, jak będzie seria to sie zabieramy za zawirusowanie bawarskiego mózgu, wrzuce pare fot i wykresy jeżeli wszystko pójdzie jak po maśle :mad2: :)
-
Fakt :) Moje obuwie jest dość ciężkie, ale na to chyba nic nie poradze, miejmy tylko nadzieje, że z wiekiem przejdzie :) Silnik się szybko dogrzewa, wskazówka od temperatury stoi pionowo, myślę, że komputer trochę kłamie, będę musiał sprawdzić wg. dystrybutora po święcie matki boskiej pieniężnej, oprócz tego warto chyba sprawdzić przepływke i egr? @Nest - póki co nie puszcza czarnych bąków, dzięki za troske :D
-
Auta nie chce sprzedawac, wpakowałem w nie ponad 4 koła przez ostatnie pół roku i chciałbym teraz się trochę nacieszyć jak w końcu wszystko zrobione :) Czyli na dobra sprawe twierdzisz, ze nie warto, za duze koszta.. Zakładając, że po wyczyszczeniu egr, ic, ogarnięciu kątu wtrysku i sprawdzeniu samych wtrysków auto by miało te 136 koni + czip na jakies 160/165, dalej już poważne koszta się zaczynają. Jakieś teorie odnośnie wrzucania strumienicy do diesla? Nie wiem czy w moim katalizatorze jest jeszcze jakiś przelot :duh: auto pali sporo Czy wydech końcowy robiłby jakąś różnice, czy raczej doszły by 2 kuce których nie sposób byłoby odczuć
-
B U M P I przy okazji pytanie - pali mi w granicach 7L w trasie, na miescie w granicach 11, manual, warto chyba sprawdzic katalizator, wtryski i egr? Wydaje mi się, że trochę dużo pali. Felgi alu R18, 45/225 przód i tył
-
Podnieś i zobacz, jak lewa strona to być może mocowanie od mostu/wózka, u mnie w tym leżał problem.. Czytałem trochę na forum i okazało się, że to wada fabryczna, która występowała w E46 do 2001 roku, podobno BMW organizowało akcje naprawczą - warunkiem był przebieg max 200k km i wiek 10 lat więc się spóźniliśmy :] Podnies auto i poogladaj, z tego co czytałem problem w 90% przypadków wystepuje po lewej stronie bo jest dłuższe ramie, przez co lewe mocowanie bardziej dostaje po dupie niż prawe.. Czy łupie też przy gwałtownej/szybkiej zmianie biegu i dodawaniu/puszczaniu gazu, hamowaniu? U mnie wyglądało to mniej więcej tak http://img380.imageshack.us/img380/4468/pa050342.jpg, fota nie moja Pozdro :]
-
Podbije temat :roll: Troche już zostało zrobione chociaż cały czas pod górke, kilka dni temu strzeliło mocowanie mostu do karoserii, w pierwszym warsztacie mi wycenili robocizne na 1500 zł, ale znalazł się gość, który się podjął naprawy za 500-600 zł, jutro/pojutrze mam odebrać samochód. Czy jest mi ktos w stanie polecic jakies dobre miejsce do chipowania auta? Wojewodztwo zach-pom/pomorskie, maksymalnie w promieniu 100 km od koszalina.. :) Rozważałem też zmiane turbiny na jakąś niewiele większą, np. na gtb1752v - tylko czy warto przeprowadzac taka operacje na M47 z przebiegiem rzedu 230kkm, jak by to wygladało w kwestii nakładu pracy, dużo kombinowania żeby to spasować tak, żeby i smarowało i zasysało? :mad2: Oczywiscie domyslam się, że najpierw zmiana turbiny a pozniej strojenie i czip. Czy zmiana turbo wiazalaby się ze zmiana IC czy seryjny powinien sobie poradzić? Wcześniej poruszany był temat strumienicy i kolega Yoshimura odradzil mi wrzucanie jej, o ile katalizatory są drożne - póki co nic z tym nie robiłem, ale rozmawiałem z kilkoma osobami i mimo wszystko mowili, że strumienica > katalizator, fakt faktem nie potrafili tego uargumentować sensowniej niż 'auto ma większego buta', ale czy rzeczywiscie byłby to zły pomysł? Wole się 10x dopytać niż oddawać auto do spawania 5x, sam nie ogarniam i nie chce poprzepalać wydechu. Z góry dzięki za wskazówki i pozdrawiam! Ps, miał ktoś okazje być w Wilczych Laskach na zakonczeniu sezonu i widział 3 bawarki, ktore przyjechały z Rossiji? :8) Tu mała zachęta, polecam całą GALERIE - żeby nie było, foty nie moje :) http://www.krazek1.pl/galeria_add/26_zakonczenie_sezonu_2013_scsclub/foto/001.jpg
-
A przy przeglądzie nie było problemów? chodzi mi o ewentualne testy spalin
-
A wydech masz przelotowy, czy tłumik środkowy i katalizator został? :P
-
Póki co mam seryjną puche na końcu i przy prędkości w granicach 190-210 km/h trochę warczy, niweluje to odpowiednią dawką basu :) Przy tym wydechu nie ma tego chamskiego dieslowskiego klekotu z tego co słyszałem na filmiku wyżej i to mi się podoba :)