Skocz do zawartości

zieciiu

Zarejestrowani
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zieciiu

  • Urodziny 26.07.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 525D
  • Lokalizacja
    Mąkoszyce

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zieciiu

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Cześć, mam problem z poziomowaniem lamp w e90 przed lift. Raz świecą do góry a za drugim razem kompletnie w dół. Co może być przyczyną? Czujniki na wahaczach wymienione już…
  2. Podbijam
  3. Cześć, BMW e90. Problem z keyless. Moja klamka od strony kierowcy raz działa, raz nie. Reszta systemu działa. W kluczyku bateria podmieniona, zero zmian. Ktoś zna temat? Pozdrawiam
  4. Jak zaktualizować jbe pod auto? Bo okazuje się, że ktoś go wymienił.
  5. Okej, mam odłączony moduł komfortu(ten pod bezpiecznikami), moduł Bluetooth, moduł od haka, pdc i keyless. Auto się usypia. Nic nie pobiera, podłączając hak, albo keyless auto się wzbudza i się nie usypia. Czy mogą być walnięte dwa moduły? Czy coś jeszcze jest co tym zarządza?
  6. zaraz to sprawdze. Tylko że ja nie mam zaników prądu, tylko coś ewidentnie kradnie…
  7. Z tego co widziałem to jest wkręcany, od czoła, może się mylę, ale te co się nadpalaja nie mają go z tyłu?
  8. napięcie jest ok, tak samo ładowanie. Kodowałem btoolem, bo miałem o takiej samej pojemności. Bosch 70ah 640A
  9. No właśnie akumulator wymieniłem i zakodowałem, nie mam błędu od klemy. W btool pokazuje stan naładowania np 90% a po nocy 20%. Ciągle świeci start stop, nawet na próbę wylutowalem diodę z przycisku. Założony już nowy, bo to nic nie dało
  10. Dzień dobry Mam problem z BMW e90, coś mi kradnie prąd. 3A po uśpieniu, bezpieczniki sprawdzone i nic się nie zmienia, Bluetooth odłączony zero zmian, tak samo moduły w bagażniku. Klemą ibs po odłączeniu, też zero zmian. Licznik, fotele odłączone. Zero zmian. Błędy jakie mam są od skrętu lamp, prawej. Mam też dwa błędy od dodatkowej pompy której nie mam fizycznie i od żaluzji chłodnicy, której też nie ma. Już nie mam pojęcia gdzie szukać.
  11. Czesc. Tak się zastanawiam jak poprawnie zakodować zmianę zwykłych pół elektrycznych foteli bez grzania, na fotele sporty z pamięcią i grzaniem. Niby zakodowalem dodając FA do CAS i niby wszystko działa. Ale jak pasażer usiądzie to pasy nie pipczą tylko wyświetla ze nie ma zapiętych pasów nawet jak je zapnie. Zauważyłem że tylko podczas jazdy. Na postoju wszystko jest okej. Dodałem takie FA : S494 Ogrzewanie Fotela Kierowcy/Pasażera S456 Fotel komfort z pamięcią S459 Elektryczna regulacja foteli z pamięcią S481 Fotel Sportowy Czy coś pominąłem? Czy mogę dodać to samo do LMA? Jakieś FA muszę usuwać?
  12. Dzień dobry. Trochę odgrzewam temat, No ale… Posiadam standardowe szmacianki bez podgrzewania, pół elektryczne. Kupiłem komplet foteli sportowych z podparciem lędźwiowym, pamięcią. Wszystko przed lift. Naczytałem się wiele i w sumie dalej mam problem, bo nie wiem jak to dziadostwo podłączyć… pomożecie? Z góry dziękuje i pozdrawiam
  13. Problem rozwiązany, puszka ze sterownikiem silnika pod filtrem kabinowym zalana wodą, patyna na stykach. Po oczyszczeniu i wysuszeniu, wszystko śmiga :D
  14. Ja założyłem tego 2 lata temu, tylko na androidzie 8. Jestem zadowolony, zero problemów https://pl.aliexpress.com/item/32985458404.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27425c0fy2Ou59
  15. Witam, co może być przyczyną błędów 3F13, 41F2? (zaśniedziała jakaś kostka?) Opis przypadłości: Przekręcając kluczyk na zapłon wentylator chłodnicy startuje na maxa, po chwili zwalnia, ale w zależności jak mocno nacisnę pedału gazu, tak szybko się kręci. ( nie zawsze tak to działa, możliwe, że zależy to od temperatury silnika?). Po odpaleniu wyskakuje błąd silnika i trakcji - tryb awaryjny (czasami od razu na zapłonie), który nie umożliwia poruszanie się szybciej niż 20km/h i praktycznie stałe obroty 1400 nawet na "luzie". Po wypięciu wtyczki od wentylatora chłodnicy wszystko wraca do normy, błędy znikają i można normalnie jeżdzić (powiedzmy...). Z góry dziękuje za pomoc ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.