Skocz do zawartości

SeQ_PL

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E53 3.0D 2004 (poliftowy)

Osiągnięcia SeQ_PL

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Mowa o ECU przy podszybiu pasażera? Dziwi mnie fakt że gdy zapala się błąd od DSC odrazu dodaje się DDE i ta temp i inne cuda na kiju. Poszukiwałem na innych forach, ktoś miał taką przypadłość w BMW e39 (też temp na max i inne cuda), rozwiązaniem był sterownik ABS. Napisał mi abym odłączył go i powinno ustąpić, ale niestety po odłączeniu dalej się pojawiały cyrki na liczniku więc zpowrotem go podłączyłem. Może rzeczywiście licznik? Ktoś z Warszawy by poratował na chwile licznikiem aby sprawdzić? Szkoda wywalać kasę na darmo...
  2. Przy klemie miałbym alert o poduszkach. Niemniej jednak sprawdzone i jest ok. :/
  3. Akumulator jest sprawny, sprawdzałem już to :/
  4. Witam. Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc, oto historia: Użytkowałem auto normalnie, bez mocnego wysilania go, jazdach offroad itp. Nagle pojawił się problem, tzn. pojawiła się trójca kontrolek 4x4, abs i hamulec. Korzystając z wyszukiwarki znalazłem rozwiązanie problemu - odwrócić zębatkę. No to szybko chyc do garażu i zaczynamy walkę. Wyjąłem silniczek, obejrzałem zębatkę i złożyłem do kupy. Odpalam i super niema błędu, no to obowiązkowy przejazd aby sprawdzić auto. 50km zrobione, kontrolki się nie palą więc super. Następnego dnia odpalam auto, znów kontrolki... No to od nowa zębatka, zamiana lecz bez skutku. No ale do pracy trzeba jeździć, a ktoś na forum zrobił z tym 1000+km więc kontrolki poczekały do weekendu. No i zaczął się cyrk. Kontroli cały czas się palą, wyskakuje kontrolka świec - temp leci na max, obrotomierz spada do 0, ekonomizer również. Czasami do nich dołącza ciśnienie opon. Innym razem lampka od oleju, gaszę auto, wyciągam kluczyk ze stacyjki i dalej świeci. Po ponownym odpaleniu znika, a poziom oleju jest w normie. Wymieniłem silniczek na używany, sprawny itp. - dalej to samo (oglądałem go i zębatka wydaje się ok). Kręciłem zębatką w skrzyni, obraca się ku tyłowi auta i wraca na swoje miejsce (chyba jest na sprężynie). Pojechałem do kolegi co ma komputer do BMW (DIS chyba) no i zrobiliśmy adaptacje, znów 20km było ok potem powrót problemów. Obecnie on rozkłada ręce, a ja mam problem. Załączam zdjęcia tego co pokazał komputer. Dodam że linia CAN była mierzona i jest 60Ohm po odpięciu jednego z krańcowych sterowników jest 120Ohm więc niby ok. Zdjęcia: http://images65.fotosik.pl/418/ee0139ab2ef18049.jpg http://images63.fotosik.pl/417/ecec41c28bd58936.jpg Mam nadzieję że pomożecie, chociaż w rozszyfrowaniu błędów lub diagnozie co to może być uszkodzone... Niemam fabrycznego radia więc napewno jest błąd dotyczący radia oraz sterowania z kierownicy. Pozdrawiam Adam. Ps. Vin LC34808 Edit: Chyba że ktoś by opisał krok po kroku jak użyć tego komputera (czytałem o inspekcji oleju w skrzyni) aby wykonać takie kasowanie inspekcji, może to by pomogło i wiedziałbym co nie działa.
  5. Ok a jak motor 2.0? Powiem szczerze ten mi się zpodobał: http://otomoto.pl/bmw-x3-stan-bdb-navi-C28167212.html Jestem umówiony na jutro na oględziny. Wypas ma jak powinien, tzn nie za dużo nie za mało. Malowany przedni błotnik lewy i pokrywa silnika. Na coś zwrócić szczególną uwagę? Pozdro
  6. Witam, Koledzy, pisałem budżet to ok. 40-42 tyś zł, nie ukrywam że chciałbym wydać z 35-37tyś na zakup ponieważ: Pakiet startowy (filtry, oleje, itp.) Ubezpieczenie No i zawsze może jakiś babol wyjść a nie odwieszę na kołek kluczyków bo brak środków na naprawę auta mnie przyskrzyni... No a pojęcie o kosztach mam bo ostatnio w w/w X5 wymieniałem sprzęgło, docisk, dwumas, więc wiem ile to kosztuje. A w dodatku do manuala 3.0 218koni zapomnij o dwumasie... Ale to inny temat skupiamy się na X3, więc czego oczekiwać za kwotę przeznaczoną na auto? Nie ukrywam że zatrzymałem się na wyposażeniu MB W124 które biedne nie jest ale wodotrysków też niema :P Pozdro Edit: Urzekł mnie taki transformers :P: http://otomoto.pl/bmw-x3-m-pakiet-C27758725.html Tyle że zderzaki malowane napewno a plastikowe nakładki na błotniki i progi nie :/ Dziwna opcja
  7. Dzięki za info. To wracając do linka, warto dzwonić o tego 2-giego? Jeżeli tak to zaraz wydębie VIN i zobaczymy ;)
  8. Ok więc panowie o co mi konkretnie chodzi w tym temacie. Na forum mercedesa mamy taką opcje: Ktoś szuka auta, zakłada temat i przedstawia propozycje a forumowicze je oceniają (zdjęcia, spasowanie elementów, ile czasu wisi ogłoszenie). Zrozumcie mnie, nieznam się na BMW, całe życie w MB i o nich powiem wam wszystko, łącznie gdzie brakuje spinki, uszczelki itp. Więc po co mam zakładać dajmy na to 20 tematów o x3 skoro nawet nie wiem czy patrze na odpicowanego śmietnika czy perełkę? Wiem, że to nie forum MB ale prosiłbym o wyrozumiałość. Teraz tak: Czy licznik X3 różni się od X3 USDM? Czy warto pchać się w wersje USA? Czy sprawdzę błędy jak w MB z climatronikiem? (wciskamy kombinację klawiszy na panelu i po kolei wyskakują kody błędów) Czy występował M-pak? Czy zderzaki były malowane w kolor wraz z listewkami na błotnikach (przeważnie czarne)? Pozdrawiam
  9. Heh no ok tylko chyba nie ma sensu robic 10 tematow skoro ja mam marne pojecie o tym modelu...
  10. Witam. Jestem posiadaczem Mercedesa W124. Jako, że auto jest wiekowe, a ja nie katuje go do codziennej jazdy (bo poprostu mi go szkoda), chciałem zakupić nowsze auto do jazdy na codzień. Niestety Mercedesy z roczników do 2005 są bardzo kiepskie pod względem wytrzymałości (z reguły blacha, pompy sbc i inne cuda) więc skierowałem swoje kroki do innych marek. Brałem pod uwagę różne auta, jednak niedawno przekonałem się do "suv'ów" czy jak to mawiają bulwarówek. Miałem okazję pojeździć miesiąc BMW X5 3.0D w manualu 2004r natomiast był już poliftem. Zauroczony tym autem postanowiłem zakupić sobie taki sam model lecz niestety sakiewka z monetami jest zbyt mała na taki model więc wybór padł na X3. Szukam auta do 42k PLN, silnik tylko diesel, najlepiej biały, aczkolwiek inne kolory też przełknę (dzisiejsze technologie pozwalają zmienić kolor auta w chwile - plastidip itp.). Na co zwrócić uwagę? Czy do w/w kwoty znajdę godne auto z roku 2004/2005? Auto chciałbym w jaknajbardziej oryginalnym stanie, bez zbędnych tuningów, chińskich felg itp. (mentalność z forum MB :P) Byłbym wdzięczny gdybyście powiedzieli mi o tych autach wszelkie bolączki, udzielili porad na co zwrócić uwagę, a cudownie było by gdybyście przedstawili linki do ew. egzemplarzy które rokują do dobrego zakupu. Na początek prosiłbym o ocenę tych egzemplarzy które wpadły mi w oko, może jednak coś fajnego znalazłem: 1) http://moto.allegro.pl/idealne-x3-oplacone-2-0d-100-orygi-jasna-skora-i3125985130.html Wypas mały, natomiast kolorystyka jest super :P, no i troszkę martwi mnie to że od handlarza.. 2) http://moto.allegro.pl/bmwx3-2-0d-2005r-grudzien-110-tys-km-1-wl-serwis-i3138420816.html Chyba tutaj przebieg można między bajki włożyć, natomiast przemawia fakt że w ASO były robione przeglądy Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Adam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.