Skocz do zawartości

progrip_rs

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia progrip_rs

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jednak pompa na marne wymieniona sprawdzałem na paru sztukach i wspomaganie na postoju chodzi tak jak u mnie czyli troszkę ciężej niż w innych autach a w jeździe jest wszystko oki.. Przy aktywnym dopiero kierownica kręci się leciutko a przy zwykłym niestety tak musi już zostać ale wiadomo masa auta duże koła..
  2. Tyle osób ma x6 i nikt nie wypowie sie jak działa u niego układ wspomagania ??
  3. Witam czy u was w autach też dośc ciężko chodzi wspomaganie ? Moje dosc opornie chodzi.. nieraz miało przebłyski chwilowe coś jakby sie odcieło załączylo i chodziło idealnie ale bylo to tylko chwilowe i pare razy mi sie to zdarzyło... Postanowiłem wymienić pompe ale niestety 0 rezultatu tak jak było tak zostało swoja dałem do sprawdzenia i wyszło , że wszystko z nią oki czyli pompa na marne przekładana.. pozostaje jeszcze maglownica tylko co mogło się z nią stać ? Jak to u was jest z tym wspomaganiem ? Z tego co sie zorientowałem są bodajże 3 rodzaje wspomagan zakres co2 , adaptive drive , aktywny układ . Za co odpowiada czujnik na pompie wspomaganie ? Bede wdzieczny za pomocne sugestie bo z maglownica jest troche roboty żeby ja wymienic a nie chciałbym zbierać zapasowych czesci :)
  4. Właśnie miałem napisać temat już dawno rozwiązany jak napisał kolega wyżej najlepiej zacząc w tym wypadku od testu przelewowego.. Test wszystko rozwiązał.. Założyłem drugie wtryski auto już ożywione :) Temat do zamknięcia
  5. Filtr własnie zmieniałem po tej akcji jak już nie odpalał poprzedni mial zaledwie miesiac... Jakie powinny byc wartosci SOLL i IST przy probie rozruchu silnika ? Wartosci wtrysków : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/692b445440d8bdf1.html Przy próbie odpalenia wartosci SOLL i IST: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1c05f4cee09350cb.html Odpalony na biegu jałowym: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/447a3bc37b011ef1.html
  6. Witam mam mały problem pewnego dnia auto zaczeło dłuzej kręcic w ten sam dzien odstawilem nie chciało zapalic pozniej zapalilo a teraz juz w ogole zero reakcji.. Jak psikne delikatnie plaka odpala chodzi normalnie rowno tylko powyzej 2500 check silnika sie zapala jak sie da max gaz w trakie jazdy to gasnie.. Podpialem pod kompa w inpie wyskoczyły nastepujace błedy : - 4B90 Raildruckueberwachung bei Motorstart -4560 Raildruck-Plausibilitaet mengengeregelt -4570 Raildruck-Plausibilitaet mengengeregelt -4610 Raildruck-Plausibilitaet druckgeregelt Z tego co wyczytalem to chodzi o cisnienie paliwa tylko od czego zaczac ? Wykasowalem bledy przy probie odpalenia wyskakuje ten pierwszy.. Zrobilem test wtryskow w inpie ale nie wiem jakie wartosci powinny byc zeby bylo oki? Mysle ze warto byloby przelewowy zrobic czy wyciagnac i dac do sprawdzenia ? Czy ktos pomoze w tej kwesti ? Jeszcze pytanie jakie wartosci powinny byc w Raildruck SoLL i Raildruck IST ? Mam zrzuty z inpy tylko nie wiem jak je tu wkleic zeby ktos mogl ocenic ? Czy padly czujniki na listwie lub tez regulator cisnienia? Bardzo wdzieczny bede za pomocne sugestie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.