Skocz do zawartości

abruzzii

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 2.0 Disel 2000r

Osiągnięcia abruzzii

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Nie wiem wlasnie czy byla adaptacja przeplywki:/ A nie mam juz kontaktu z ta osoba co wymieniala:/ Ale tak czy siak dzisiaj zamowilem nowy elektrozawor bo w tym starym po wymontowaniu stwierdzilem ze pod tym plasticzkiem nie ma filterka :/ tak jakby ktos przede mna go kiedys wyjal ale zapomnial wlozyc i teraz on moze byc uszkodzony bo pozassysal brudy:/Czy moze jest jakis sposob na sprawdzenie jego? Przed chwila zaslepilem wezyk idacy od zaworu EGR ale nie dalo to zadnej roznicy:/
  2. Witam Witam Posiadam BMW e46 2.0 2000r Disel i mam problem z moca. Tzn na poczatku auto rozpedzalo sie tylko do 100km/h i wiecej nie szlo wiec wymienilem przeplywomierz. Auto od razu dostalo moc . Problem pojawia sie gdy auto pracuje na niskich obrotach. Tzn gdy wrzuce 1 a potem 2 to moge wciskac pedal w podloge a ono ledwo sie zbiera i bardzo szarpie i dopiero gdy przekroczy okolo 2000obrotow zalaczy turbine i przysppieszy. I analogicznie do pozostalych biegow . Dodam ze przeczyscilem filter na elektrowiazce i filtr w odmie. Jak sprawdzic czy ta elektrowiazka dziala poprawnie? bo gdy ja odlaczam to ciegno na gruszce przy turbinie nie chodzi a jak podlaczam to chodzi ale czy prawidlowo? Na komputerze nie pokazuje żadnych błędów. Przeczyściłem tez zawor AGR i to ciegno ktore tam jest w środku jak użyję siły i je wcisnę to działa.Czy tak ciężko ma to działać? i Czy po dodaniu gazu to ciegno powinno sie otworzyc bo u mnie wogole nie reaguje?? Przeczyściłem tez boot sensor. Już naprawde nie wiem co to jest :/ Macie jakieś pomysły??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.