Skocz do zawartości

d.slaw

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Legnica

Osiągnięcia d.slaw

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. d.slaw

    Zatyczki w progach?

    Z tego co sie orientuje sa to otwory do których doprowadzone są rurki do odprowadzenia wody z szyberdachu . Jesli sie myle niech ktoś mnie poprawi
  2. d.slaw

    E34, czy to alarm?

    Jeśli chodzi o alarm to ja jestem zwolennikiem czegoś naprawde dobrego moge polecic alarm amerykańskiej firmy Prestige jest to alarm naprawde bezawaryjny zakładałem taki alarm do jednego auta w 1992 r i do dzisiejszego dnia działa bez problemów jak pisałem w innych postach mam po sąsiedzku firme zakładającą alarmy i oni zakładając je od lat 90-tych w ilościach naprawde sporych też nie mieli żadnych reklamacji Co do drugiego zabezpieczenia to proponuje własny ukryty wyłącznik w tych czasach najbardziej chyba skuteczne zabezpieczenie znam to z autopsji po tygodniu jak kupiłem swoje bmw to z parkingu strzeżonego z zabezpieczeniem na skrzyni biegów moje auto poprostu odjechało
  3. d.slaw

    E34, czy to alarm?

    Z tego co napisałeś prawdopodobnie nie masz alarmu a jeśli chodzi o ubezpieczenie to firmy ubezpieczające są bardzo wymagające chocby z tego powodu że są to auta bardzo popularne i dosyć często kradzione jest nawet na nie zwyżka na ubezpieczenie Alarm musi mieć atest a jak trafisz na nieco uciążliwego agenta ubezpieczeniowego to zażąda drugiego zabezpieczenia w postaci blokady skrzyni biegów lub imobilaisera oczywiście jest głupota
  4. d.slaw

    ciemne lampy e30

    http://students.washington.edu/ashis/Creating%20Custom%20Angel%20Eyes.htm to jest link jak zrobić ringi dodam że materiał użyty do ich zrobienia czyli pręt przezroczysty można kupic w sklepie takim jak Castoram Obi itd służy on do jako pręt do przesówania firanek po zrobieniu ringi świecą jak orginalne
  5. d.slaw

    ciemne lampy e30

    Jeśli chodzi o koszt zrobienia xenonów to komplet przetwornic z żarówkami na allegro 900 zł reszta to już tylko dopasowanie ogniskowej i mocowanie żarówki
  6. d.slaw

    ciemne lampy e30

    Już po przeróbce wszystko wyszło ok . Zrezygnowałem z ringów ze względu na to że w ciemnych lampach są bardzo widoczne i psują cały efekt. Żarówki xenonowe mam w barwie fioletowej efekt niesamowity moje lampy przeszły test na stacji diagnostycznej zdany na 5 Jak macie jakieś pytania chętnie pomoge
  7. Ten wynalazek to mixer jest tak zkonstruowany że gaz płynący wydostaje sie w środku mixera a nie jak we wszystkich innych bokami wynalazca twierdzi że wszystkie mixery produkowane przez fabryki są wadliwe bo gaz docierający do tłoka jest z jednej jego strony niezdąża sie zmieszac z powietrzem ,przy wybuchu nacisk jest na jedną strone tłoka dlatego auta mają problemy jego wynalazek miesza tak gaz z powietrzem że mieszanka dostająca sie do tłoka jest dobrze wymieszana i odpala sie na całym tłoku identycznie jak paliwo dlatego silnik jest bardziej elastyczny a co do spalania to po podaniu mieszanki na cylindry to gaz z jego mixera sam sie nie wydostaje jak jest w innych mixerach a tym samym mniej pali,
  8. d.slaw

    ciemne lampy e30

    Jestem w trakcie przeróbek lamp od e 34 moja przeróbka polega na założeniu xenonów zrobienie ciemnych lamp oraz ringi i wszystko samodzielna robota oprócz oczywiscie żarówek i przetwornic xenonowych mam na to sposoby moje przeróbki jeżdzą w audi a 6 opel vectra jak zrobie podziele sie doswiadczeniami
  9. Witam czytam wasze posty i chce naświetlic wam moją przygode z gazem mam bmw e34 z silnikiem 2,5 24v przy instalacji gazu wybrałem warsztat z Wrocławia który chwaliło dużo osób a następnym powodem przez który go wybrałem było to że szef sam miał takie autko czyli wie o nim wszystko, zdecydowałem sie założyć instalacje z komputerem po założeniu i przejechaniu pierwszych 30 km czar prysł, strzały co skutkiem był brak hamulców nierówna praca itd z autka zrobił sie wrak. Rano wizyta w warsztacie diagnoza albo świece albo jedna z cewek wysokiego , wizyta u diagnosty (250 zł) wymiana jednej cewki (100 zł używana ) strzały znikły a osiągi auta z mocy 192 ps spadły na oko 70 ps totalna porażka później kombinacje z mixerami roztaczanie zamawianie nowych większych palników i nic ! spalanie nawet 32 l i spowrotem strzały Ostateczna deska ratunku albo wtrysk gazu albo użycie wynalazku pokazywanego w telewizji przez pana mieszkającego koło mojej miejscowości każdy na forum brnie w zwiekszanie średnicy palnika a wynalazek który otrzymaliśmy zmniejszał cały dolot powietrza na około 2-3 cm to z ust szefa warsztatu miało nie chodzic ale po instalacji i podłaczeniu do komputera autko wkrecało sie na wysokie obroty jak burza a w praktyce jest świetnie auto ma kopa nie strzela a spalanie to podam taki odnośnik autostrada prędkośc 120-180 km/h 13 litrów gazu CO WY NA TO :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.