Skocz do zawartości

asigur

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 520dA 2011

Osiągnięcia asigur

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Kościerzyna to zagłębie podobne do Gniezna, także raczej na cuda nie licz.
  2. Nikt się nie zapędził. Jak znacząco zmniejszysz prędkość tempomatem to uruchamiają się hamulce.
  3. A ja mogę potwierdzić małe spalanie. Tankowanie na Orlenie w Świecku (ostatnia stacja przed granicą), później kierunek Austria. Autostrada 10 i Berliner Ring raczej spokojnie ze względu na padający śnieg. Po wjechaniu na 9 opady ustały i ruch znikomy. Tempomat ustawiony na 160. Dwie osoby na pokładzie plus bagaż na narty. Jazda bardzo płynna, ponieważ ruch naprawdę bardzo mały. Następnie od Monachium 8 i 93 do Austrii na 12, gdzie o dziwo nie było ograniczenia do 100, więc tempomat na 140. Zjazd w Landeck przy wskazaniach komputera: śr. 131 km/h, spalanie 6,1. Po dojechaniu do Ischgl średnia 128 i spalanie 6,2. Od tankowania ponad 900 km i pokazywał jeszcze ok. 200 do przejechania, ale dokładnie nie pamiętam. Po tej podróży postanowiłem sprawdzić z gps'em wskazania i wyszło, że prędkość którą wskazuje licznik jest zaniżona o ok. 5%, natomiast liczba przejechanych kilometrów idealnie zgadza się z garminem. Wydało mi się to dziwne bo skoro prędkość zaniżona to i przejechane kilometry powinny być zaniżone, ale okazuje się że nie. Średnie spalanie jakie pokazuje komputer pokrywa się z rzeczywistym.
  4. Ten post to kolejny dowód na to, że warto czytać instrukcję obsługi. Str. 113 :)
  5. U mnie to samo. Widocznie w trybie "auto" za mało powietrza idzie na przednią szybę i stąd ten problem.
  6. ja też tak mam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.