Skocz do zawartości

kubior

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e87 118d

Osiągnięcia kubior

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jakbym umiał po rumuńsku to bym tak zrobił. Rumunia to UE więc myślałem że ktoś mnie upewni, że jest tak jak we wszystkich innych krajach UW i opisze jakie są możliwości.
  2. Nie zrozumieliśmy się. Jestem Polakiem. Mieszkam w Polsce. Mam polski adres pesel NIP itd. Studiuje w Rumunii. W związku z tym musiałem się tu zarejestrować. Mam ich adres i ich pesel. Czy mogę kupić auto i zarejestrowac na siebie na adres rumuński? (tutaj można jeździć anglikami)
  3. Nie wiem czy dobrze trafiłem z doborem forum. Pytanie jednak mam nastepujące. Wiem, że w Polsce samochodów z kierownicą po prawej stronie rejestrować nie można. W innych krajach UE można. Czy jeżeli jestem Polakiem, mieszkam (mam rumuński pesel i adres, jestem zarejestrowanym imigrantem - studia) w Rumunii to mogę sobię kupić samochód z kierownica po prawej stronie i go tutaj zarejestrować na siebie? Czy mogę go potem ubezpieczyć np w mDirect gdzie jest bardzo tanio? Czy jeśli skończe studia to mogę go zabrać ze sobą czy dalej nie mam opcji na zarejestrowanie go w Polsce i będę musiał coś z nim zrobić? Jeśli sie pomyliłem z forum to przepraszam. Dyskusje nt. sensu i bezpieczeństwa aut z Anglii mnie nie interesują.
  4. Odmę sprawdzić = wyciągnąć sprawdzić czy jest drożna, ewentualnie udrożnić i założyć.
  5. Wczoraj wieczorem odebrałem swój traktor. Wymieniono Filtry:paliwa,powietrza,oleju,kabinowy, olej, wszystkie świece żarowe. Przeglądnięto odmę i stwierdzono, że jest ok i nic nie należy z nia robić. Za wszystko zapłaciłem 1080pln. Mimo, że jak przyszedłem to prosiłem tylko o wymianę odmy i świec oraz oleju bo wymieniam co 15tys a miałem już przejechane 13 więc nie chciało mi sie 2 razy jeździć. Efekt jest taki: Jakaś tam poprawa więc jest. Leczone jednak są raczej objawy niż przyczyny. Z 4 świec żarowych 1 nie działała wcale a 2 działały z przyzwyczajenia. Po wymianie warunki w komorach spalania są lepsze więc trudniej o dym. Dwóch mechaników - jeden niezależy, a drugi ten co wymienił sam od siebie wszystkie filtry. (Wszystkie filtry wymieniam co 13tys dobre co?) stwierdzają, że prawdopodobną przyczyna takiego zachowania (kopcenia przy odpalaniu) są uszczelniacze zaworowe. Jednak nie planuje ich wymiany bo efekt po wymianie świec mnie satysfakcjonuje. Szkoda, że nie wymieniono odmy. A nie chciało mi sie z gościem kłócić bo jak mu wytłumaczę, że nie jestem wielbłądem? Że nie wymienia się wszystkiego bo sie tak uważa tylko to co chce klient. (na co sie poinformowany klient zgadza)
  6. Próbowałem sam. Nie wiem jak to się dzieje, że dla was to jest takie łatwe. Ja nawet nie moge klucza nałożyć na ostatnia śubke obudowy filtra powietrza. Nie wspominając ile sie naku... po drodzę. W poniedziałek wymiana oleju z filtrem odmy i świec.
  7. A ile dałeś. Prawdopodobnie dam w poniedziałek do wymiany. I może świece przy okazji bo sa od nowości pewnie a szkoda 2x rozbierać. Poinformuje czy to było to.
  8. Ogólnie to jest to mój drugi diesel. 2 auta wcześniej miałem golfa IV ASZ 4motion i miałem go miesiąc bo w całej swojej fajności mocy momentu i napędu nie jeździło super. Kupiłem po nim accorda VII 2.5pb AT i to był samochód. Sprzedałem bo dużo palił 10l/100km i kupilem to bmw. Pojeździłem kilka miesięcy i stwierdzam, że chce powrotu do benzyny w automacie. Nie lubie na każdym rondzie 2 biegi w dol i spowrotem. Trudno będę juz płacił za benzyne. Ale jak sie nie sprzeda to wymienie odme i mam nadzieje, że się okaże że to to.
  9. To jak odma to idzie do żyda. Za 30 000 tanio sprzedam. (serio)
  10. Czyli tajemnica?
  11. Uprzedzam, że użyłem wyszukiwarki. Dym to jednak dym i chciałem pokazać swój. Od miesiąca dzieje mi sie mniej więcej tak jak na filmiku. Okoliczności sa takie, że jak auto postoi przez noc i rano go odpalam to efekt jest taki jak na filmie. Zakopci, pochodzi nierówno przez 2min a potem wszystko idealnie. Nie kopci, przyspiesza normalnie. Dzieje się tak tylko na zimnym silniku po długim postoju. Kolejne odpalenia sa już bezdymne. (w ciągu dnia) W tematach ludzie sugerują, że świece żarowe.(moje są chyba od nowości) Że może któryś wtryskiwacz lub pompa. Albo, że to diesel i tak ma być. Auto ma 202 tyś km jest z 2005r. Kupiłem zestaw kabel+inpa ale nie działa mi pod win7. Czy ktoś ma jakiś pomysł na dignozę? Ktoś w Bielsku- Żywcu kto potrafi to szybko ogarnąć? FILM :
  12. Witam wszystkich swoim pierwszym postem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.