Skocz do zawartości

wilke30

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E66 745Li

Osiągnięcia wilke30

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Naprawa raczej nie wchodzi w grę, ponieważ już ktoś tam swoje tureckie ręce pchał... Gdyby silnik nie był już rozbierany i nie umiejętnie złożony ( wyrwane gwinty z obudowy rozrządu, nie przykręcony ślizg łańcucha, nie mówiąc już o składaniu " na silikon")... Jedna wielka masakra. Koszty policzyłem i prawdą jest, że za remont silnika można byłoby sobie kupić e39 ;)) Gdyby nie była już raz manufaktura odstawiona to spokojnie zrobiłbym go, ale w tym przypadku nie warto... Pozostaje kupno takiego silnika, a najlepiej drugiego X-a w angliku. Jeśli miałby ktoś takie to proszę o informacje ;)) Ale dla pewności w nowym silniku należałoby wymienić rozrząd, nie tyle już chodzi o łańcuch, ale o ślizgi, a szczególnie ta "buźka" bo pewnie standardowo będzie popękany...
  2. Silnik rozebrany na części pierwsze. Przyczyna braku ciśnienia - pozapiekane pierścienie...
  3. Dzisiaj nie bylo czasu, żeby rozebrać, jestem ciekaw co siedzi w środku... Koszty są dosyć spore, ale wydaje mi się, że zarówno remont go jak i kupno używanego może wyjść podobnie, a przynajmniej wiadomo co się ma... Tylko należałoby wymienić pompę oleju przy kompleksowej naprawie, ale nie umiem znaleźć nigdzie nowych... Ktoś kupował kiedyś takową?
  4. Kupiłem ją z uszkodzonym silnikiem, wiec nie wiem jak użytkowany był samochód. Objawów wcześniejszych też nie znam, przywiozłem to już nie paliła, zmierzyłem ciśnienie i takie wyniki mi pokazało. Dzisiaj rozbiorę i zobaczymy co się tam stało
  5. Nie trzeba, sam powinien zaciągnąć
  6. Witam W mojej X5 (M62B44TU) nie ma ciśnienia w silniku. Prawa głowica 1-2 bara, lewa 6-8. Silnik już wyjęty z auta i bedzie rozbierany, żeby zobaczyć co było przyczyną, ale może ktoś już miał podobny przypadek lub po prostu to znany i "przerobiony" temat?
  7. Początkowo KTS nawet nie chciał się połączyć z systemem ACC, dopiero przy kolejnej próbie wyrzucił te błedy, ale nie chciało przejść poprzez opis usterek do ESI. Drogi sprzęt, ale nie zawsze się spisuje dobrze.
  8. I jak kolego problem rozwiązany?
  9. Ja podłączyłem swoją pod KTS i wyskakują mi 3 błędy bez opisu: 1. D17C 2. 5DOE 3. 5DOF Ma ktoś opisy do tego?
  10. Tak własnie u mnie jest, ale nie da się tego włączyć, żeby cały czas świeciło?
  11. Wie ktoś jak włączyć podświetlenie wewnętrznej częsci licznika?
  12. Mi wyskakuje komunikat ACC ---- i tempomat się nie włącza. Miał ktoś taki przypadek?
  13. Ja też mam u siebie (E66 745Li) LPGTech, wtryski dragona i jeden reduktor kmw. Przy normalnej jeździe w zupełności wystarcza przy bardzo ostrej jeździe czasami rozłączy, ale przy normalnym użytkowaniu powinno Ci to ładnie chodzić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.