
bawura
Zarejestrowani-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia bawura
Debiutant (2/14)
0
Reputacja
-
Siema (adobry) o jaki kontoler ci chodzi?moze i masz racje problem moze byc z elektronka nie wykluczam(ale co?)bo przeciez on tylko chodzi kulawo jak jest zimny to jest ciekawostka :roll: ale ja jednak jade w czwartek do kumpla to spr.wtryski bo cos mi to nie daje spokoju,sprawdze tez cisnienie na garkach :?: ,napisze o wynikach jak wroce ,pozdrawiam.
-
No tak wymienilem pompe wysokiego cisnienia+(przeplukalem wtryski) na 2 dni mialem spokoj,no i co znowu te bledy sie pokazaly,cisnienie niskiego i wysokiego ok,zastanawia mnie tylko jeden fakt czemu tylko na zimnym silniku tak kulawo chodzi wtedy pojawia sie zolta kontrolka silnika i [BAD], co robie wtedy ! wyl, i wl. ponownie: kontrolki nie ma a silnik zaczyna powoli nagrzewac sie i pracowac tak jak powinien,ciekawe :mad2: czy ktos moze z was mial juz taki problem?a moze to nox tu broi ?,sam juz nie wiem bo ten blad 30e9 to od sondy ,moze tu jest pies pogrzebany?
-
Mam nadzieje ze Ci znajda autko ,zastanawia mnie czemu ci gliniarze nie postawia kilka samochodow na wedke z zamontowana kamerka w srodku ?z podgladem 24h ,mysle ze w ten sposob zlapali by duzo tych skur....i.Czlowiek dorabia sie ,odklada,a tu jedna chwila i fury nie ma ,wspolczuje stary.Na moim osiedlu 3tyg.temu gwizdneli 2 samochody vw,audi to normalnie szok co w tym kraju sie dzieje!!! jedna wielka banda zlodzieji.
-
napewno zdam relacje,sam juz nie moge sie doczekac :cool2:
-
Witam,dzis bylem znowu na pomiarze hmmmm,niedawalo mi to spokoju wiec kumpel podlaczyl go komp.poraz kolejny raz ,no i co? oto wyniki z mojej beci niskie to max.5768hPa,min5731hPa a drugi odczyt wysokiego cisnienia to max209610hPa min 159759 nie daje mi to jednak spokoju,wiec podjalem decyzje o wymianie pompy wysokiego cisnienia,mysle ze ona jest tu najwiekszym problemem ,takie jest moje zdanie to jest najwieksza przypadlosc w naszych beciach niestety :cry2: w szczegolnosci n52,n53.Pompa jest zamowiona przyjdzie na nastepny tydzien w srode zaloze i powiem wam co sie bedzie dzialo ,zobaczymy :cool2: P.S.Wiekszosc z moich znajomych mowi zebym narazie tak jezdzil ale moim zdaniem to nie jest normalne gdy rano wsiadasz do auta on ci plata figle w stylu pojawiajacej sie zoltej kontrolki i dzwiekiem silnika jakgby nie palil na wszystkie cylindry :mad2: a co do sprawy paliwa probowalem tankowac na roznych stacjach wiec ten problem z paliwem odpada,chociaz nie wykluczam ze moze ktos z posiadaczy bet nie mial takich problemow.Pozdrawiam.
-
Siema,moje ostatnie bledy jakie sie pojawily to 2aaf fuel pump,plausibility(intertermittent) a ten drugi to 30e9 nitrogen oxide catalysator,aging(permanent)jak ostatnio bylem u kolesia zeby je wykasowac ,wykasowal je ale niestedy po chwili pojawialy sie na nowo :(,w przyszlym tygodniu jade zobaczyc ile bedzie mnie kosztowac nowa pompa wysokiego cisnienia,mysle tez o wymianie pompy paliwa za jednym razem co pociagnie mnie pewnie niezle po kieszeni :evil:a tak przy okazji czy ktos orientuje sie jakie wartosci cisnienia powinny byc na wyjsciu wysokiego i niskiego cisnienia paliwa? czy te wartosci sa podobne ,takie same czy jak?bo u mnie przy odczycie po podlaczeniu komp. wartosc wysokiego cisnienia byla wyzsza od nizszego czy to jest wporzadku?
-
Siemka,no wlasnie na poczatku tak jak pisalem problem z tym czujnikiem niskiego cisnienia :(wymienilem no i teraz ten problem z tym bledem 2aaf dzisiaj rano zapalilem go i znowu chodzil tak jakos kulawo od 600 do 750 obrotow po chwili zapala sie zolta kontrolka wrrrr:(wylaczam go i urochamiam ponownie kontrolka znika a on po chwili 3,4min chodzi jak pszczolka szok nic nie rozumiem,rzeczywiscie na ang forach radza sie tym nie przejmowac,ja osobiscie stawiam na pompe wys.cisnienia moze to jej koniec? no nic pojezdze jeszcze tak zobacze co sie bedzie dzialo ,tylko jeden fakt mnie zastanawia dlaczego jak sie rozgrzeje to chodzi bez zarzutow ,obroty stale, nie wiem o co tu chodzi? szlak mnie trafia .
-
Siemka ,posiadam bmw e92,325i,n53,z gory przepraszam za to ze idac na latwizne rzucam nowy temat( byc moze byla mowa o tym problemie wczesniej) choc probowalem szukac wiadomosci na temat tego bledu:(jakos nic sensownego nie moglem znalesc.Otoz od pewnego czasu mam problem z moja becia pierwsze problemy to29f3 pre fuel rail pressure sensor,missfiring cylinder nr 5,30e9nitrogen oxide sensor (odczyt wys. cisnienia w normie a niskie skala stoi na 6000)sprawa jasna ok wszystko rozumiem wymienilem wszystkie swiece na nowe choc wymieniane byly 10.000km temu zalozylem nowa cewke na 5 cylinder no i oczywiscie najwazniejsze wymienilem oczywiscie ten cholerny czujnik niskiego cisnienia paliwa przy ktorym sie napierdzielilem ,co za szajs:(wszystko bylo by ok kumpel probuje skasowac bledy z ktorymi mamy do czynienia ja juz w skowronkach a tu [BAD] ,wyskakuje nowy blad 2aaf fuel pump ,plausibillity zalamka,kumpel mowi do mnie pojezdzisz troszke pozniej zobaczymy,mam nadzieje ze to tylko nie pompa wysokiego cisnienia paliwa?bo tak naprawde to problem jest codziennie rano przy pierwszym odpalaniu ,mianowicie odpala bez zadnych problemow (pali praktycznie od kopa)chodzi przez jakies 30sek kulejac tak jakby nie palil na jakis cylinder no i po chwili pojawia sie zolta kontrolka silnika,wylaczam go i urachamiam ponownie kontrolka znika a sinik zaczyna normalnie pracowac po jakiejs chwili ,najciekawsze jest to ze jak silnik jest cieply to chodzi jak pszolka dziwne?no i moc tez jest, nic z tego nie rozumiem?mam tylko nadzieje ze to nie jest koniec mojej hpfp ?czy ktos z was mial podobny problem?jak sobie z tym poradziliscie?
-
AP1 pewnie ze moge zdradzic ,wychodze z zalozenia:" przezorny zawsze ubezpieczony" ,a tak powaznie to wiem ze na run flatach mozna dojechac do jakiegos servisu i poprostu naprawic kapcia :)jezeli uszkodzenie bedzie niewielkie oczywiscie. No ale jezeli pewnego razu zdazy sie chociaz wcale nie musi, ( hipotetycznie)zlapiesz kapcia takiego ktorego nie da sie naprawic (nawet tym extra kit ktory jest w zestawie),no to wtedy jedyny ratunek to tylko zapasowka .No a tak na koniec ta bmw kupilem kilka tyg.temu no i na tych run flatach(wiem to teraz standard w nowszych wersjach bmw) sorki za wielkie zamieszanie z mojego powodu ale i tak jestem i zostane zwolennikiem standardowych opon i po zjechaniu tych runflatow napewno je wymienie na typowy standart gdzie poprawi sie w duzym stopniu komfort jazdy .Pozdrawiam bawura
-
dziekuje wszystkim za pomoc :D zapasowke napewno dokupie pozdrawiam.
-
Witam wszystkich klubowiczow ,na wstepie chcialbym napisac ze rowniez stalem sie posiadaczem samochodu bmw e92 2.5i 2007,to moja pierwsza beemka,wczesniej posiadalem samochody innej marki ostatni to a6 2.7 biturbo praktycznie wiedzialem o niej wszystko .Wracajac do mojej nowej furki zastanawia mnie spawa zapasowki ,posiadam kola 18calowe z run flat tyres(wiem ze mozna na nich dojechac do jakiegos wulkanizatora ze zmniejszona predkoscia i ja naprawic lub w ostatecznosi wymienic )ok ale wracajac do tej zapasowki ?oczywiscie wiem ze w nowszych seriach bmw jej poprostu nie ma, tylko wkladaja w miejsce na tzw zapasowke jakis (kopresor i proszek) zapobiegawczo na zlapanie jakiejs dziurki podczas jazdy ,ale ja jednak chcialbym dokupic dodatkowe kolo zapasowe, mysle o kole dojazdowym wielkosci 17 cali problem jest natomiast taki czy zakladajac to kolo komputer pokladowy i sensor ktory odczytuje cisnienie w oponie w tzw "run flat tyres" nie spowoduje wylaczenie silnika i konca jazdy no i kwestia miejsca na to dodatkowe kolo?czy ktos z was probowal juz cos takiego?probowalem szukac wiecej wiadomosi na ten temat jakos nic nie moge znalezc :(mysle ze najlepszym rozwiazaniem bedzie pozyczyc od kogos jakies inne kolo mniejsze lub wieksze i poprostu probowac :(ale za nim to zrobie chcialbym sie dowiedziec czy ktos z was juz cos podobnego wczesniej probowal zgory dziekuje za pomoc ,pozdrawiam:)