Skocz do zawartości

cwaniakr

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cwaniakr

  • Urodziny 07.02.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 M54B22 520i 2004r.
  • Lokalizacja
    Brzeg,Hamburg

Osiągnięcia cwaniakr

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Ktoś ma jakiś pomysł, rozwiązanie? Bo jestem juz bliski procia calej instalacji.
  2. Masy wszystkie są, dzis sprawdzane
  3. Nie było mnie przez weekend to nie zaglądałam, spojrze jutro po pracy co i jak tam wyglada
  4. Aku jezt nowy, podpięty stał ponad tydzien ,bo mnie nie było wowczas i nic,zero efektu,a błędy mam takie ; 27DA BSD generator, CD98 Botschaft(drehmomentanforderung dac, b6 , Cd9C botschaft( geschwindigkeit, 1A0) , CDA5 ( status dac, 19e) .nie było tego wcześniej .podmienilem moduł komfortu i bez zmian
  5. Witam. Od kilku dni borykam się z problemem elektryki w aucie, mianowicie, ni stąd ni z owąd po nocnym postoju, zapalily sie kontrolki ABS, recznego hamulca,wariuje wskaźnik paliwa, nie dziala predkosciomierz, czujniki parkowania, po nast dniach padło calkowicie radio,zero wyswietlacza , szyberdach zero reakcji i na sam koniec padło domyślnie szyb z kluczyka. Ma ktoś pojęcie o co może chodzić,co jest tego przyczyną?? Pomocy !!! Pozdrawiam
  6. Witam, mam problem , po zmianie komputera wraz z CAS ( stary uległ spaleniu , po uszkodzeniu kabli ) nie zgadza sie numer VIN, czy jest mozliwosc przekodowania komputera oraz CAS pod numer VIN zapisany w aucie?? Jesli jest mozliwosc prosilbym o pomoc, jakim programem i ewentualnie jak to zrobic. Z gory dzieki za pomoc. Pozdrawiam
  7. pomoze ktos ??
  8. E60 520i M54B22 Witam, przymierzam się do wymiany wyżej wspomnianych panewek zespołu korbowego( nie głównych od wału) i szukam informacji jakim momentem mają być one dokręcone i jak mają zostać ułożone( położenie zamków). Pozdrawiam
  9. Witam, jestem w trakcie składania głowicy po planowaniu i mam problem, ponieważ potrzebuje dokręcić szpilki (długie) które trzymają listwy od wałków rozrządu a nie posiadam informacji jaka silą należy je dokręcić. W internecie tez nic na ten temat nie znalazłem. Proszę o pomoc i jakieś sugestie, pozdrawiam Jest to BMW E60 520i kod silnika M54B22.
  10. Witam. znalazlem ze miales kiedys ten sam problem co ja teraz, u mnie wyskakuje ten sam blad 932E ALC-System defekt, co u ciebie bylo powodem tego bledu?? Pozdrawiam
  11. no wlasnie, dlatego przydałaby mi sie jakas podpowiedz od czego najlepiej zaczac , dodam ze stalo sie to po tym jak zaczelo trzepac silnikiem,potem zgasla, z 2 razy jeszcze odpalila caly czas sie trzepiac,potem zgasla zas i juz nie odpalila.no i przy probie utrzymania go na obrotach zero reakcji na pedal gazu
  12. lub co innego może byc powodem że nie pali ??
  13. Witam, mam poblem i pytanie, mianowicie w sobote po przejechaniu krotkiego dystansu auto zgaslo i juz nie odpalilo, zanim zgaslo zaczelo trzepac silnikiem, sprawdzilem czujniki wału i wałkow rozrzadu i brak jest na niz jakiejkolwiek rezystancji. Dodam ze czujnik wału był wymieniany jakies 2 miesiace temu, paliwo dochodzi rozrusznik kreci ale nie pali. co moglo spowodowac uszkodzenie wszystkich tych czujnikow na raz?? Pomocy
  14. Witam. Znajdzie sie ktos chetny do pomocy w mojej sprawie??
  15. Witam, obeszło się bez synchronizacji, auto pali na dotyk, tylko jest teraz inny problem,mianowicie na niskih obrotach troche waruje, obroty skacza i wyrzuca bład zaplonu na 2 i 3 cylindrze, Na wstepie dodam ze czujnik walka rozrządu jest sprawny w 100% bo jest praktycznie nowy nie jakis zamiennik tani. Co moze byc przyczyna tego,Prosze o jakies podopwiedzi,pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.