Skocz do zawartości

kkaappeerr

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 2.0 BENZYNA

Osiągnięcia kkaappeerr

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Chciałbym podpiąć się pod ten temat, ponieważ nie chcę zaśmiecać forum, proszę o wyrozumiałość Witam Panowie, mam pewien problem z instalacją LPG w moim samochodem (sekwencja). Chodzi o to, ze zauważyłem, ze z kolanka wchodzącego do reduktora ucieka płyn chłodzący (w miejscu gdzie gumowy przewód nachodzi na kolanko). Jednak problem w tym, że na łączeniu kolanka z reduktorem ucieka gaz (kolanko na łączeniu z reduktorem ma małe luzy, kiedy nim poruszam gaz ulatnia się mocniej). Wydaje mi się to dziwne, że na łączeniu kolanka, przez które płynie płyn chłodzący ulatnia się gaz....... Możecie mi trochę rozjaśnić sytuację, jest to normalne? Czy wymiana kolanka i uszczelki pomoże? Pozdrawiam serdecznie Andrzej.
  2. Chciałbym podpiąć się pod ten temat, ponieważ nie chcę zaśmiecać forum, proszę o wyrozumiałość Witam Panowie, mam pewien problem z instalacją LPG w moim samochodem (sekwencja). Chodzi o to, ze zauważyłem, ze z kolanka wchodzącego do reduktora ucieka płyn chłodzący (w miejscu gdzie gumowy przewód nachodzi na kolanko). Jednak problem w tym, że na łączeniu kolanka z reduktorem ucieka gaz (kolanko na łączeniu z reduktorem ma małe luzy, kiedy nim poruszam gaz ulatnia się mocniej). Wydaje mi się to dziwne, że na łączeniu kolanka, przez które płynie płyn chłodzący ulatnia się gaz....... Możecie mi trochę rozjaśnić sytuację, jest to normalne? Czy wymiana kolanka i uszczelki pomoże? Pozdrawiam serdecznie Andrzej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.