Skocz do zawartości

DasPyro

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E36 Coupe 1993

Osiągnięcia DasPyro

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Przepraszam, za ten odkop, lecz mam już czas by opisać i opisać co i jak Krokówka wyczyszczona, przepustnica wymieniona. Wszystkie węże są sprawdzone, nigdzie nie dochodzi lewe powietrze. Mam wrażenie, że gdy silnik jest już nagrzany to jest o wiele lepiej. Umieszczam film jak to wygląda, gdy wyhamuje samochód do zera i co się dzieje z obrotami: https://dl.dropboxusercontent.com/u/98721936/20150119_185003.mp4
  2. Witam... Po zapaleniu zimnego silnika, obroty utrzymują się na poziomie 1500/1600 RPM. Dopiero, gdy wskazówka temperatury zatrzyma się na środku, obroty biegu jałowego są tak jak być powinny. Mam wrażanie, jakby ssanie zbyt późno się wyłączało. Samochód był na diagnostyce komputerowej, brak błędów, wszystkie czujniki sprawne. Proszę o pomoc... Pozdrawiam ;)
  3. Dzięki wielkie za poradę :D Temat do zamknięcia
  4. Hmm. Czyli brać z allegro czy od Viakena? Bo tak ogólnie to nie mam pewności czy pójdzie albo z tym czy z tym bezproblemowo :D
  5. Serdecznie witam! Wiem, że tych tematów było z tysiąc na tym forum ale chcę się upewnić. Mam zamiar kupić kabelek od Viakena albo z allegro http://viaken.pl/pl/diagnoza-bmw/interfejs-diagnostyczny-bmw-usb-1996-2006-inpa-pl.html http://allegro.pl/interfejs-bmw-inpa-wersja-pl-e36-e46-e39-e60-e90-i3354108014.html. Tylko nie mam stu procentowej pewności czy w ogóle pójdzie w nowszych bawarkach z OBDII. Z góry wielkie dzięki za pomoc ;)
  6. DIS skonfigurowany poprawnie, lecz niestety zapłonu nie wykrywa i baterii. Chyba muszę kabelek zmienić. Czy ten kabelek spasuje idealnie pod me potrzeby? http://allegro.pl/ads-inpa-dis-bmw-e36-e30-e46-e39-e34-e38-e32-itp-i3184839622.html . Chyba, że ktoś z forum ma do sprzedania taki fejsik troszkę tanio to byłbym zainteresowany :8)
  7. Więc jestem po instalacji DIS'a. Instalowałem wg. poradnika Nerwusa. Mam pytanie, jeśli robię test API to czy musi być kabel w wtyczce diagnostycznej?. I czy jeśli nie podłącze kabla to nie będzie mi wykrywać w połączeniach "hosta"?
  8. Odczyt błędów i kasowanie tylko działało. Na Carsofcie tylko komunikował się tylko i wyłącznie z silnikiem, poduszką i elektroniką. Nie szło ani live data, ani liczniki, ani ABS. W INPA to samo z tym że się nie komunikował z silnikiem
  9. No wiesz...Z Carsoftem łączyło z silnikiem, poduszką, elektroniką samochodu. W INPA skróciło się do elektroniki i poduszki :D. Może się uda jakoś skomunikować poprawnie z silnikiem, bo ponoć INPA nie lubi rocznika 1993. Teraz walczę z wirtualną maszyną, ale nie powinno być aż tak źleeee :P. Z mych postępów dam relacje.
  10. Na wszelki wypadek wrzucam do sprawdzenia pliki EDIABAS.ini i OBD.ini EDIABAS: http://wklej.to/siuIi OBD: http://wklej.to/ZboAm
  11. Dzięki wielkie, że ktoś odpisał :). Miałem akurat zamiar instalować DIS'a. Mam pytanie. Jeśli INPA nie wykrywa zapłonu to DIS też nie będzie?. Nie wiem jak mam to zrozumieć. Jestem raczkującym "diagnostą"
  12. Jakiś czas temu pisałem, że posiadam kabelek do Carsoft'a. Jednakże znalazłem pewien poradnik, że w INPA będzie działał taki kabelek. Do kabelka miałem typowy tani adapter 20 PIN bez poprowadzonego zapłonu. Specjalnie kupiłem adapter od Viaken'a. Lecz niestety...Z silnikiem nie może się połączyć, ani z ABS, ani nie mogę wykasować inspekcji i brak światełka zasilania i zapłonu. O dziwo mogę się połączyć z ZKE4 i z poduszką. Carsoft komunikuje się z silnikiem ale INPA już nie :mad2: PS: Pacjentem jest E36 Coupe 316i 1993 rocznik silnik M43 (z łańcuchem rozrządu) PS2: Czy ten silnik korzysta z sterownika Bosch Motronic 1.7.3 ?. Gdy chcę się połączyć w INPA 1.7 for M42/M43 wypluwa mi najpierw "COMMAND NOT ACCEPTED" a później "OBJECT FILE NOT FOUND"
  13. Witam! Kupiłem interfejs diagnostyczny OBD2 z wyjściem RS232 + przelotka na 20 PIN http://allegro.pl/interfejs-bmw-e30-e31-e32-e34-e36-e38-e39-e46-e52-i2915889490.html Jednakże mój IBM T40 nie posiada fizycznego wejścia R232. Planuje kupno PCMCIA z RS232 lub też stacje dokującą, która posiada owy port. Jednak takie moje obawy, że ani to ani to nie skomunikuje się poprawnie z komputerem. Proszę o porady ;) PS: Samochód do diagnostyki to E36 Coupe 1.6 1993. Posiada 20 pinowe złącze diagnostyczne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.