Skocz do zawartości

babilonczyk1

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 525tds 1994

Osiągnięcia babilonczyk1

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za pomocną dloń, problem rozwiązany ! Jeszcze raz ostanowiłem sprawdzic wszystko,wyciągnołem kolektor dolotowy i rozrusznik,a następnie czujnik położenia wału,sprawdziłem oporność i okazało sie że jest ok,następnie sprawdziłem wszystkie wtyczki i przewody i okazało sie że przewód od wtyczki czujnika położenia wału jest urwany! Zlutowałem i dałem koszulke termokurczliwą problem zniknął. Pozdrawiam wszystkich!
  2. Czujnika nie ruszałem.Zaraz po włożeniu rozrusznika poskładałem wszystko i dodatkowo wymieniłem wężyki przelewowe wtrysków bo były już zużyte i tak jak pisałem auto odpaliło ale było brak wolnych obrotów (gasło) obrotosciomierz nie działał,a na wysokich obrotach obroty lekko falowały przed wymianą silnik pracował równo i wszystko działało.
  3. Witam! Mam problem z moim bmw.Po wymianie rozrusznika, auto odpala,ale niechce pracować na wolnych obrotach,po odpaleniu zaraz gasnie.Jezeli trzymam go na obrotach to rświeci sie kontrolka wtrysku i nie dziala orotościomierz i ekonomizer.Przed wymiana wszystko działało i nie bylo zadnych problemów,auto miało moc i paliło na zimnym jak i na ciepłym silniku bez problemów. Może ktoś mi zechce pomóc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.