Niedawno kupilem 540i w manualu i zauwazylem, ze sprzeglo lekko zaczyna sie slizgac przy mocniejszym depnieciu. W planach mam juz wymiane. Sprawdzilem cene na "czescidobmw" i ku mojej uciesze sprzeglo po 06/96 kosztuje polowe tego co przed '96. Z ciekawosci - wie ktos dlaczego? A teraz do rzeczy - zauwazylem dwa objawy, ktore moze ustapia po wymianie sprzegla, jednak wole wczesniej napisac na forum. Moze ktos z Was dobrze je zna i do wymiany sprzegla bede musial zaplanowac jeszcze jakies dodatkowe prace. Przy jezdzie po parkingu, z opuszczona szyba, kiedy wszystko dobrze slychac, zaczely mnie dobiegac z zewnatrz blaszane dzwieki. Cos jakbym najezdzal kolami na zgnieciona puszke lub kawalek blaszki. Dzieje sie to w blizej nieokreslonych momentach, czyli niezaleznie czy dodaje gazu, czy jade z wcisnietym pedalem sprzegla... Druga sprawa to "klikanie" sprzegla przy wciskaniu pedalu i puszczaniu. Czy dobrze zgaduje, ze to ustapi po wymianie sprzegla na nowe? I na koniec - co lepsze, LUK, Sachs czy moze jeszcze cos innego? Nie planuje zwiekszania mocy silnika wiec OEM powinien wystarczyc.