Skocz do zawartości

Andye36

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E36, 325i M50 1993r.

Osiągnięcia Andye36

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jak tam sprawa się rozwiązała?:)
  2. Poleciłbym podjechać do warsztatu który dysponuję odpowiednimi miernikami, żeby sprawdzili czy uszczelka jest w porządku. Bo różnie to bywa może jeszcze głowica mieć mikropęknięcie i to już koszta następne (regeneracja bądź nowa).
  3. Wydaję mi się, że jeżeli nie masz na umowie okresu gwarancyjnego (nie wiem jak to nazwać) to raczej nici z ciągnięcia odpowiedzialności. Ja wczoraj odebrałem moje BMW po wymianie uszczelki i rożnych innych pierdołkach... żal patrzeć w porfel :(
  4. Przepraszam, ubywało. Nie widać było wycieku nigdzie.
  5. Płyn chłodniczy uciekał, falowanie obrotów, później grzał się, brak nawiewu ciepłego, ta całą maź, w zbiorniczku wyrównawczym rosołek.
  6. Hm, pomimo, ze jestem nowy to pozwólcie, że się udzielę. Miałem taki sam przypadek tylko, że w 2.5 benzyna m50... ogrzewanie nie działało, dziwna maź pod korkiem wlewu oleju. Jeździłem z tym, bo było ciepło... Heheh. Potem zrobiło mi się gorąco jak się zagotował :mad2: Mechanik po sprawdzeniu wszystkiego odrzucił termostat, pompe wody, elektrozwory... i co się okazało. Uszczeleczka pod głowicą poszła.... To się ja wtedy zagotowałem :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.