Skocz do zawartości

welt

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523iA, 1999r.

Osiągnięcia welt

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Kultura pracy jest lepsza w e39 niż w e60 ale od kiedy dali bezpośredni wtrysk. To on zepsuł kulturę pracy. Silnik minimalnie drży niż stara wersja. Ale e60 z początków produkcji mają te same silniki co e39 M54 Tak, tak, o to mi chodziło oczywiście.
  2. :D Fajnie to ująłeś ;)
  3. Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem e39, w mojej opinii jest to jeden z najlepszych samochodów na rynku w swojej klasie, auto ma charakter sportowy, a jednocześnie jest limuzyną. Zupełnie inaczej podeszło BMW do sprawy aniżeli Mercedes, który co prawda jest największą konkurencją, ale nie był w stanie dorównać własnościami jezdnymi/trakcyjnymi i konstrukcyjnymi. Model E60 bardzo mi się podoba i pewnie bym go wybrał i nim jeździł, gdyby cała technologia pod maską, zawieszenie jak i ogólna wizja produkcji samochodu była zaczerpnięta w prost z modelu e39. Moja R6 pracuje tak pięknie, że już dwa razy (mam auto kilka dni) spotkałem się z opinią od użytkowników e60 o pięknym dźwięku i równej pracy, znacznie lepszej aniżeli w e60. Coś jest na rzeczy skoro np. model e46 cieszy się większym powodzeniem aniżeli e90 :) Ja osobiście jestem tak zakochany w tym aucie, że nie zamieniłbym go na żaden inny 'niemiecki sznycel' , chociaż do niedawna niemiecka motoryzacja była mi obojętna. BMW to nie VW, a tym bardziej Skoda czy Seat, jeżeli już jeździć 'tylnonapędowcem' to tylko BMW z przełomu Millenium :lol:
  4. welt

    Wspomaganie 523i

    u mnie nie działa może strasznie ciężko, ale na postoju to na pewno nie amerykański cadillac o ile podczas jazdy jest super, to podczas manewrów np. na parkingu mogłoby być ze 20% lżej.
  5. welt

    Wspomaganie 523i

    Witam, Jestem szczęśliwym posiadaczem e39 od dwóch dni ;) Kocham BMW, jest wspaniałe ;) Nigdy wcześniej nie jeździłem takim pięknym samochodem, no chyba tylko i wyłącznie Audi V8 10 lat temu dawało mi podobne odczucia ;) Mam pytanie do użytkowników, jak powinno działać wspomaganie ? Czy ma być raczej ciężko jak w Ładzie czy raczej jak w amerykańskich samochodach ? Oczywiście przesadzam, chciałem podać dwie skrajne możliwości wspomagania w aucie. U mnie jest trochę ciężkawo, nie ma problemu z kręceniem na postoju, ale jednak kierownica stawia zdecydowany opór, na pewno nie jest lekko. Czy to jest "normalne" czy ma być raczej ciężko czy powinna kręcić się jednym palcem, Poradźcie !!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.