Skocz do zawartości

titi1286

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e87 118i 2009
  • Lokalizacja
    Katowice / Łódź

Osiągnięcia titi1286

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. w temacie NOX-a - też miałem z nim problem, objawy: przy aktualnie nocnych niskich temperaturach przy manewrach parkowania zaczął zapalać się na żółto "silnik pracuje z niepełną mocną" (wygląda ta kontrolka jak tłumik do połowy zapchany) - po diagnostyce wyszło, że winą jest właśnie nox. tak jak kolega pisał - podobno najlepiej jest ustawić czyszczenie i pojechać w trasę by aut przegonić. czekam aż będzie co najmniej +10 stopni aby to zrobić.
  2. Panowie dziękuję za odpowiedzi. U mnie póki co dźwięki niepokojące zniknęły po przejściu z pb98 (lane w 95% przypadków w znanej stacji na A. w Częstochowie) na 95 z lepszych stacji. Garść informacji o N43 po moich rozmowach z mechanikiem: > to prawda co piszecie, że n43 jest co najmniej "kapryśny" / "delikatny" - trzeba pilnować terminowych wymian oleju (i sprawdzać poziom oleju), świec, cewek, trzeba lać dobre paliwo i mieć cholernie dużo szczęścia. potwierdzeniem że coś jest na rzeczy są dość zawrotne ceny tych silników na aukcjach (prawie 2x droższe niż n46..) > zużyty napinacz wprawne ucho mechanika usłyszy. ja przy przebiegu 100 tys. będę go profilaktycznie wymieniał + świece (czytałem, że ngk je poprawił), chyba że okaże się że cały rozrząd i rolki do wymiany. Cewki były u wymienione w aso bezpłatnie tuż po kupnie (2016) w ramach starej akcji serwisowej - jeśli ktoś z Was ma z cewkami problem to nic nie kosztuje powiercić dziurę w brzuchu człowiekowi z aso :P ps - seba apropo Twojego falowania obrotów - a zapalał Ci się przy tej okazji na żółto check (ta kontrolka co to niby mówi, że "silnik pracuje z niepełną mocą")? U mnie powodem był brudny NOX - ten temat był już tu wałkowany..
  3. słuszna uwaga. auto odpalę dopiero we wtorek aby dojechać 200km do mechanika. Będąc w trasie spróbuję nagrać a jak auto zostanie zrobione to podzielę się diagnozą :? W forum trójek N43 częściej się przewija niż tu, ale główne problemy: z wtryskiem, napinaczem, klekoty na zimnym lub przy rozruchu :cool2: edit: jest szansa, że dzwonienie wywołuje odpowietrzenie baku paliwa. czy ktoś naprawiał ten element?
  4. Przeszukałem całe forum, dość mało jest tu N43. Wtrysk bezpośredni w tym modelu sprawia chyba problemy.. :duh:
  5. Moje oczko w głowie jakaś choroba zaczyna trawić... :( e87 118i z silnikiem N43B20A, 2009 rok, przebieg 79 tys (choc glowy nie dam :8) ) przy przyspieszaniu od około 2,5-3 tys obrotów zaczynam słyszeć spod maski metaliczne regularne rytmiczne dzwonienie/terkotanie, może coś jakby od paska któregoś.. a na wolnych obrotach dźwięk silnika prawidłowy. przy zapalaniu i gaszeniu dźwięki w miarę kulturalne. co to może być i ile kosztować naprawa?.. :cry2: będę bardzo wdzięczny za wskazówki :oops: niestety nie wiem czy rozrząd i cokolwiek podobnego było wymieniane. :mad2:
  6. pionową ściankę właśnie też
  7. Mike mokro jest tylko z prawej strony pod nogami pasazera i uszczelka pod szyba tez tylko z prawej strony odstaje stad pomyslalem ze moze sie przy niej lac do grodzi gdzie jest m.in. silnik wycieraczek, wentylator nawiewu. Postaram sie zdemontowac element nr 7 ze schematu i zobacze czy sa tam zacieki i wilgoc - czy ktos to robil? przy wymianie szyby musieli chyba ten element demontowac, moze cos spartolili zakladajac.. :mad2: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=UE51-EUR-09-2009-E87N-BMW-118i&diagId=51_5442
  8. Witam :) proszę o wycenę: 51767140585 (Sealing, upper part of the hood, left) 07143428231 (śruba), potrzebne 2 sztuki :-) 51717058220 (cover, windshield) 51717163641 (sealing strip)
  9. odpływy były drożne a gumy dobrze pozakładane.. ALE.. zauważyłem coś co może być przyczyną wspomnianej wody pod nogami pasażera :idea: :?: : uszczelka na dole szyby czołowej odstaje akurat po stronie pasażera. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=UE51-EUR-09-2009-E87N-BMW-118i&diagId=51_5442 czy to jest część nr 9 czy ta uszczelka jest integralną częścią całej części nr 7? niestety szyba przednia była wymieniana i ta uszczelka jest od wewnątrz poniszczona :duh: jakiś brutal to wszystko na siłę robił.. :cry2: przez co woda dostaje się w dół. czy to może być przyczyną przecieku do wnętrza kabiny pod nogi? czy ktoś z Was odkręcał tą pokrywę (nr 7) i pamięta którędy powinna iść woda uwięziona pod nią oraz czy uszczelka jest wyjmowana? niestety obawiam się, że trochę wody wpada do silnika wentylatora bo jego górne mocowanie jest caaałe we rdzy!! nie byłem w stanie zdjąć tej całej pokrywy nr 7, nie wiem jak się za to zabrać bo trzeba zdemontować wszystko nad rozpórkami najpierw a jest tam sporo elektrycznych kabli powtykane gdzieniegdzie :mad2: http://naforum.zapodaj.net/thumbs/e5bff144237d.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/4b92c010fffe.jpg
  10. odświeżam temat, przeszukałem forum i proszę o poradę: :mad2: woda zbiera się tylko pod nogami wysokiego pasażera :shock: .. a w kierunku fotela robi się sucho, nie wyczuwam też nic po bokach (może z boków szybciej odparowuje).. nie jestem w stanie wyczuć skąd się leje. 1. Czy u kogoś z Was przyczyna była inna niż odklejona folia w drzwiach? :?: Bo u mnie dość długą drogę musiał by pokonać strumyk z drzwi :evil: 2. Czy ktoś z Was kombinował z maszyną do dymu w środku? Może jakiś warsztat ma takie coś, pytanie czy warto szukać.. :idea:
  11. MistrzProstej - dziękuję za odpowiedż, uff od razu lżej na duszy :)
  12. Panowie: czy to normalne, że nerki mają srebrne obramowanie, jeśli 118i lci wg. vin ma: Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI Advantage + Comfort + Sport Package M Exterior parts in vehicle colour M Sports package Shadow-Line M Aerodynamics package auto miało sporą przygodę za czasów pierwszego właściciela w Niemczech, stąd moja podejrzliwość :8) Progi i zderzaki są m-pakiet. Obramowania okien są czarne. Ta nerka mnie zastanawia, bo to jedyny element z chromem... :roll: wygląda jak na tej aukcji: http://allegro.pl/grill-atrapa-nerka-lewa-bmw-1-e87-m-pakiet-orygina-i5084830992.html czyli całe obramowanie srebrne a szczebelki czarne.
  13. Miałem ten sam objaw - wina cewek Była akcja serwisowa na wymianę cewek, Ja mam 118i 2009 i tydzień temu wymienili mi wszystkie w aso - zadzwoń do najbliższego i podaj vin.
  14. Panowie dziękuję za odpowiedź, u mnie w vin nie ma informacji o alarmie, czyli jeśli mam alarm to byłby odpowiedni wpis? ..to szok, że w aucie z centralnym zamkiem może nie być alarmu ;-)
  15. również bardzo proszę o zdjęcie akcesoriów, Dodatkowe pytania :-) - czy klucz do kół i ten hak wkręcany do zderzaka mają jakieś oznaczenia? U mnie w bagolu pusto ;( - czy taki zestaw będzie ok? http://allegro.pl/slime-kolo-zapasowe-kompresor-zestaw-naprawczy-i5485471160.html pozdrawiam :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.