Jako że nikt tutaj nie był skory do konkretniejszej pomocy, zadziałałem sam z kumplem mechanikiem. Byłem na hamowni przed jakimikolwiek modyfikacjami. mój silnik który fabrycznie posiadał 150 KM , po 282.345 km , posiada moc równą 133 KM. (przy obrotach rzędu 3000-4000 rpm)OK Później pojechałem do sklepu gdzie mechanik ma duże ulgi. Zakupiłem stożkowy filtr z obudową , zostałem namówiony na STRUMIENICE - KATALIZATOR EL-TEC !! BMW, MERCEDES (Specjalna do układu rzędowej 6) , potem doszedł końcowy wydech ULTER 2 X 80 . Zaczeliśmy działać najpierw poszedł Filtr (dobrze że mechanik ma spawarke do plastiku ) łądnie go zmaotnotwaliśmy - silnik przy wkręcaniu na biegu "jałowym" pięknie zasysa to powietrze , w jeździe na obrotach wyższych jest ciut elastyczniejszy. Potem wycieliśmy katalizator ;-) za który wziąłem potem 270 zeta ;-) wspawaliśmy na elastycznych przedłużkach strumienice.BYło trochę porblemów z lambdą bo obroty szalały, ale po skasowaniu inspekcji i "zaślepieniu" lambdy już wszystko OK. Silnik piękniście-zajebiśćie warczy. potem doszedł ULTER. Potem wyjebaliśmy 0,7 ltr zgarneliśmy drajwera i pojechaliśmy do domów.Wczoraj profilaktycznie dociągneliśmy izometrykiem głowice , kolektor , dolot. TEST!! Autko lepiej się wkręca przy szybszym spuszczeniu sprzęgła od razu chce mielić ;-). Potem była hamownia i uwaga 147KM!!! (4000-5500 rpm) Modyfikacje kosztowały mnie około 800 zł (529 zł Ulter , 90 zł filtr , 160 strumienica) :dance: Generalnie za niewygórowany nakład kasy (w porównaniu z tym ile trzeba lać benzynki w to auto) to niedużo. Teraz tylko będe sprawdzał czy auto więcej pali (zaślepiona lambda). Pozdrawiam i zachęcam do podobnych modyfikacji bo naprawde je czuć