Skocz do zawartości

o.Rydzyk44

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    STALOWA WOLA

Osiągnięcia o.Rydzyk44

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jako że nikt tutaj nie był skory do konkretniejszej pomocy, zadziałałem sam z kumplem mechanikiem. Byłem na hamowni przed jakimikolwiek modyfikacjami. mój silnik który fabrycznie posiadał 150 KM , po 282.345 km , posiada moc równą 133 KM. (przy obrotach rzędu 3000-4000 rpm)OK Później pojechałem do sklepu gdzie mechanik ma duże ulgi. Zakupiłem stożkowy filtr z obudową , zostałem namówiony na STRUMIENICE - KATALIZATOR EL-TEC !! BMW, MERCEDES (Specjalna do układu rzędowej 6) , potem doszedł końcowy wydech ULTER 2 X 80 . Zaczeliśmy działać najpierw poszedł Filtr (dobrze że mechanik ma spawarke do plastiku ) łądnie go zmaotnotwaliśmy - silnik przy wkręcaniu na biegu "jałowym" pięknie zasysa to powietrze , w jeździe na obrotach wyższych jest ciut elastyczniejszy. Potem wycieliśmy katalizator ;-) za który wziąłem potem 270 zeta ;-) wspawaliśmy na elastycznych przedłużkach strumienice.BYło trochę porblemów z lambdą bo obroty szalały, ale po skasowaniu inspekcji i "zaślepieniu" lambdy już wszystko OK. Silnik piękniście-zajebiśćie warczy. potem doszedł ULTER. Potem wyjebaliśmy 0,7 ltr zgarneliśmy drajwera i pojechaliśmy do domów.Wczoraj profilaktycznie dociągneliśmy izometrykiem głowice , kolektor , dolot. TEST!! Autko lepiej się wkręca przy szybszym spuszczeniu sprzęgła od razu chce mielić ;-). Potem była hamownia i uwaga 147KM!!! (4000-5500 rpm) Modyfikacje kosztowały mnie około 800 zł (529 zł Ulter , 90 zł filtr , 160 strumienica) :dance: Generalnie za niewygórowany nakład kasy (w porównaniu z tym ile trzeba lać benzynki w to auto) to niedużo. Teraz tylko będe sprawdzał czy auto więcej pali (zaślepiona lambda). Pozdrawiam i zachęcam do podobnych modyfikacji bo naprawde je czuć
  2. o.Rydzyk44

    Słabsze STATY silnika

    Witam.ostatnio odczuwam coraz mniejszą moc mojego autka. Silnik 520i 24v m50b20. Ostatnimi czasy tak jakby autko coraz gorzej sie wkręcało na obroty. Dodam że nie kopci, olej bierze jak brało (półsyntetyk 10w40 ok.900ml- 1 ltr na 10.000). Mam pytanie czy autko z przebiegiem jak moje (280.000 oryginalnych KM ;-P ) ma prawo do tego że po paru "bolszych" katingach jest już nieświeże?? Może jest jakis sposób aby trochę je zregenerować (świece , lambda , katalizator , filtr powietrza)?? Jeżeli chodzi o prędkości to są takie jakie były 229 i odcina zapłon :twisted2: , tylko co z ta Polską :hand: upss mocą ;)
  3. Dzięki za info ;-) Rano pojechałęm do sklepu do znajomego ,zapytałem o cene pompy po zniżkach tylko 110 złotych ;-) bez namysłu zamówiłem ;-) takze jutro czeka mnie składanko małe ;-) najbardzije jednak bo je sie tego ze musze ją znów odpowietrzyć a swojego sposóbu jeszce nie mam ;-/ p.s z ceną"regenracji" miałeś racje zadzowniłem do HSW z pytaniem ile tyaka operacja by ksoztowała, sprasowanie na trzpień dwóch uszczelniaczy to 170 gratka............ Pozdrawiam
  4. Witam. Odkąd mam swoją srebrną strzałę moje życie uległo zmianie ;-) Zacząłem intensywnie czytać to forum w celu dokształcenia sie..... Pomogło mi już 2 razy , raz przy wymianie rozrusznika ,drugi w momencie gdy spaliłem sprzęgło :duh: ........... Teraz znów mam problem, niestety nie moge znaleźć na forum nic co by mi pomogło. Mianowicie: Miałem, mam?? problemy z chłodzenie - normalka w tych auta.Wymieniłem termostat ostatnio i było ok.Zauważyłem jednak że po trasie gdy auto stoi koło domu "coś mi kapie" to coś to płyn chłodniczy.NA początku mysałem spoko tyle kapania to cały pikuś. Ale ostatnio z powodu braku płynów(od tego kapania) auto zaczęło sie zapowietrzać na ukłądzie > nagrzewać. Więc ściągnałem chłodnice wiatraka z visca i ogień korpus temostatu z myślą że silikon dobrze nie pdoszedł pod ścianki i włąsnie stamtąd mi kapie ten płyn.....Jakież było mojwe zdziwienie gdy po ściągnięciu korpusu woda dalej kapała.....kapie ale w miejscu niżej w tym gdzie wychodiz trzepień do visca z pompy.na tym trzepiniu jest wałek paska osprzętu po odkręceniu jego widoczny jest -simering??- w kazdym bądź razie czy ktoś wie jak go ściągnąć i zmienić na nowy?Czy musze wyciągac całą pompe wodną?Czy to w ogołe jest simering czy moze moją pompe trafiło :jawdrop: ........Mam nadzieje żę ktośtro przeczyta i mnie zrozumie :oops: Z pozdrowieniami ojciec tadeusz :mrgreen:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.