Skocz do zawartości

Hermi123

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 320 Coupe.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Hermi123

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Hermi123

    Wyrzucanie oleju 318D

    Masz może jakiś link gdzie mógłbym kupić taki oring?
  2. Hermi123

    Wyrzucanie oleju 318D

    A to jest korek od zbiorniczka płynu wspomagania?
  3. Hermi123

    Wyrzucanie oleju 318D

    Nie uważasz, że to może być odma? Czytając w internecie tak często ludzie wskazują, ale masz rację. Zacznę od wymiany oringa.
  4. Hermi123

    Wyrzucanie oleju 318D

    Witam, Pojawił sie duży wyciek z korka oleju. Przez co dosłownie wszystko wokół jest zachlapane olejem. Czy ktoś wie co może być problemem? Samochód ma swoje lata, nigdy nie było większych problemów i z dnia na dzień zauważyłem wyciek. Zdemontowałem osłony które były całe w oleju, olej kapał też na alternator, który właśnie przestał działać. Prośba o podpowiedź co można z tym zrobic. Z góry dziękuje i pozdrawiam.
  5. Dzięki za odpowiedź! Pytanie czy jestem w stanie sam zweryfikować czy sterownik świec oraz czujnik cr działają prawidłowo? Jeśli tak to w jaki sposób? Nie mam jak „pożyczyć” z innego auta, więc musiałbym kupić, zmienić i dopiero wtedy sprawdzić.
  6. Cześć wszystkim, Auto to E46 318D 2004r Od pewnego czasu gdy temperatura spada do ok 3 stopni pojawia się następujący problem. Na zimnym silniku auto kręci nieco dłużej(podładowałem aku aby wykluczyć), uruchamia się i obroty falują. Dojeżdżam do pierwszego skrzyżowania, silnik potrafi się zdusić i gaśnie(raz gaśnie, raz falują obroty i jest na granicy). Raz podczas jazdy auto nie zareagowało na wciśniecie pedału gazu, zaczął się dusić i zgasł. Objawy występują tylko na zimnym silniku i gdy temp na zewnątrz spada do 3-5 stopni. Jeśli auto się trochę rozgrzeje( Przejadę 2-3km zaczyna pracować poprawnie) Na desce rozdzielczej nie pojawiają się żadne kontrolki typu check engine itp. Wydaje mi się, że problem może dotyczyć uszkodzonych wtryskiwaczy, co sądzicie ? Auto podłączyłem przez obd2, po zeskanowaniu pojawiły się następujące błędy: 3F30 43F1 4203 4242 4232 4222 4212 Może ktoś z was zmagał się z podobnymi błędami ? Będę bardzo wdzięczny za informację. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.