Skocz do zawartości

Largo

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia Largo

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Largo

    Problem z ciepłym silnikiem

    Witam, Jestem nowym użytkownikiem, dlatego na początek chciałbym Was wszystkich przywitać :-) A mój problem jest następujący: Mam BMW 320i z roku 1991 i jest zagazowany. Otóz problem jest dziwny jak dlamnie. Rano kiedy auto zapalam jest OK, a po popołudniu, dwie godziny po dłuższej przejażdzce nie zapala. Pale go na 2-3 ( zazwyczaj 3 ) razy, aż zapali. W taki sposób akulumator mi szybko padnie, i rozrusznik. Co może być powodem? Wcześniejszy właściciel mówił coś o pompie paliwowej, że jest do wymiany, ale czy to może być jej wina? Czytałem forum i doczytałem się następujących rzeczy: 1. reduktor ciśnienia paliwa 2. przekażnik pompy paliwa 3. pompa paliwowa Auto ma przejechane 210 000 KM, to tak dla Waszej wiedzy. I miałbym jeszcze jedną serdeczną prośbę do Was. Czy powiedzielibyście mi, jak auto odrestaurować, aby jeszcze chwilkę pojeżdziło? Dziękuje za wszelką pomoc, Pozdrawiam, Largo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.